Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Virtuální realita
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
sédy (Občasný) - 13.3.2004 > libi se mi to ,suche (kvuli spoustu datum) happyend
Body: 4
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 14.3.2004 > myslím, že sis dělal srandu, že ti jde psaní, ne?
Body: 1
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 14.3.2004 > ta jednička je tam přdevším jen kvůli tomu, a suché to je skutečně dost
<reagovat 
quoing (Občasný) - 14.3.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Hexagobn (Občasný) - 14.3.2004 >

Tak pro všechny...... tohle je moje prvotvorba... psal jsem to před šesti lety a teprve jsem začínal. Tu jedničku bych si dal dnes taky a to zcela vážně. Příspěvky zařazuji postupně podle toho, jak jsem je psal. Mám jich celkem asi dvacet pět (těch, které stojí alespoň za uveřejnění). Jestli mohu doporučit, tak se podívejte především na ty, které jsem začal psát od roku 2001. Jo a čtěte si úvodníky jak k příspěvkům, tak ke kategoriím - spousta věcí se tak vyjasní.

Moje poslední tvorba (rok 2003) byla už tu a tam v tisku, takže si troufám tvrdit, že DNES už psát umím.

Omlouvám se za starší příspěvky, ale chci, aby si všichni mohli sledovat můj VÝVOJ od počátku psaní...


<reagovat 
jakpro (Občasný) - 14.3.2004 > No jasně, těžko hodnotit něco, co si psal dávno a v 15ti a chápu, že je to tu proto, abysme viděli tvůj vývoj. Nápady sou v tom dobrý, ale chtělo by to více literárnosti a méně popisnosti, všechno zestručnit a ubrat odborné termíny.
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 14.3.2004 > jakpro> 

Před šesti lety mi to nikdo neřekl, protože mě nechtěl kritizovat a hlavně jsem to skoro nikomu neukazoval. Psal jsem do šuplíku a jenom to zkoušel. Nic víc.... pak jsem začal hodně číst a už to bylo o něčem jiném, neboť jsem pochopil, co znamená "psát".

 

Ale klidně mi to zkritizujte na nulu... zlobit se nebudu. Vážně ne.


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 15.3.2004 > dobrá přečetl jsem si tvé poznámky, že je to tu hlavně z důvodu demonstrace tvého vývoje....jinak bych se dozvěděl, že jsi dostal asi pod stromeček PC a ve škole vám začala informatika....jsem zvědav na tvou jak sám píšeš dobrou tvorbu......a nebudu koukat do kolekcí, nakouk jsem jen jednou..:o)takže ti ani žádnou nízkou známku nedám.....:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter