Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Černokněžník a nápoj
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 17.3.2004 > není to vtipné, je to trapné
Body: 1
<reagovat 
Lian (Občasný) - 17.3.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Lian (Občasný) - 17.3.2004 > Ech... Kde jsi s tím uspěl? U paní učitelky? To se divím....
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 17.3.2004 > Lian> 

Mno jo... u paní učitelky. Tak, tak. Jak jsem psal v komentáři u jiné povídky... tehdy jsem psal spíše komerčně pro pobavení spolužáků. Je mi jasné, že bych s tím dnes neuspěl...

Dokonce se stala i taková nepříjemná situace, že moje ségra, byť v tom byla nevinně, byla nařknuta, že pro ni píšu povídky, nebo že mi je tajně opisuje... Prostě jsme měli se ségrou stejný humor a ten procházel.

 

Tehdy pro mě nebylo přednější popsat suchý strom jako "oběť doby, která na poslední chvíli ožila a vztáhla své ruce k Bohu, aby ji zachránil"... Tehdy ne.


<reagovat 
Lian (Občasný) - 17.3.2004 > No a proč je sem teda dáváš? Nejsou nové, fajn, tudíž teď píšeš asi jinak, a co? Hodnotíme to, co sem dáš a ne kdys to psal.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 > jak řekl emmet........už v době kdy to bylo aktuální,  to nestálo za nic a čas? čas ten tomu ještě ubral......:o((
Body: 1
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 17.3.2004 > quentinbubakoff> 

Omyl. V době, kdy to bylo aktuální se to líbilo. Těžko říct, jestli to bylo tím, že se mi to tolik povedlo, nebo tím, že mi to hodnotilo učitelstvo, o němž je známo že převysokou inteligencí nedisponuje.

Čas tomu určitě ubral, ale tehdy jsem byl hrdý na slovní obraty, které jsem používal. Rozhodně jsem patřil mezi nejlepší slohaře na škole a vaše záporná kritika to nijak nezmění.

Je mi jasné, že dnes spíše hodnotíte obecný dojem, ale věřím, že kdybych to sem dal v roce ˇ99, tak dostanu mnohem lepší hodnocení a více (tedy alespoň nějaké) kladné ohlasy.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 > Adder> ale sebevědomí to zase máš...to jo...:o)) ty asi budeš taková totemácká dajdou.....:o)
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 17.3.2004 > quentinbubakoff> 

Rád bych řekl, že nevím, co tím chceš říct a tvářit se u toho nevinně a odhodlaně, ale takovou radost ti neudělám. Muhehé.

Ale stejně si připadám, jako bych házel hrách na zeď (perly sviním vhazuji až koncem měsíce), protože jen hrstka těch, které má tvorba..... no... téměř pohoršila, se obtěžuje číst moje komentáře, natož juknout ještě o řádek níž, aby se dozvěděla, že tohle NEJSOU nové povídky.

Pro mě je také unavující to pořád vysvětlovat. Kdyby tak existovala nějaká úvodní stránka, kterou by si mohl autor nějak vyzdobit a napsat tu a tam něco o sobě - hodně by to prospělo. Našli by se tací, kteří by to ignorovali, ale já bych si ušetřil zlámané nehty, jak tady buším do keyboardu se snahou vám vysvětlit, že tohle NEJSOU nové povídky...

 

Snad všem trochu objasním situaci, když k tomu řeknu, že tohle NEJSOU nové povídky.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 > Adder> a co jako pane Dokonalý?já hodnotím tuhle věc a je mi jedno jestli je stará deset let nebo deset minut. Pokud sám víš nebo tušíš, že je slabá, nemusíš ji sem dávat. Házet perly sviním??? Ó ale to tě taky nikdo nenutí. Budeš si muset najít nějaký skutečně umělecky-literární server. Tam třeba tvé dílo docení:o))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 17.3.2004 > Adder> 

Já si nejsem jistá, zda jsou zde přítomní POHORŠENI tvojí tvorbou, spíš jen vyjádřili svůj pocit z ní a pokud je ten pocit podobný u více lidí,  tak by se měl zamyslet spíš autor nad příčinami a ne hledat vysvětlení v tuposti "kritizujících", že nečtou Tvoje dílka s neustále varujícím blikáním v hlavě "Pozor! Napsáno v r. 1999, autorovy první spisovatelské krůčky!! apod.". Kvalita přetrvá roky, desetiletí, takže kdyby to bylo tak super, jak o tom pořád mluvíš, tak tady by to taky poznali

Spíš jde o to, jaká měřítka úspěšnosti tady uvádíš. Zdravé sebevědomí je fajn, dokonce si i můžeš myslet, že ostatní jsou tupci, nakonec řada geniů byla skutečně objevena až po smrti, za života byli nepochopeni, ale tak dlouho, jak je vidět, ty čekat nechceš:-)) To , že se něco líbí pančelce, to tedy vážně není směrodatné, sama, když se podívám na slohy, za které mě na gymplu profesorka vynášela do "nebes", se rdím  a nechápu, jak se jí to mohlo líbit..vysvětlení se však nabízí, ti ostatní psali ještě hůř a pak, někteří učitele se snaží povzbudit i za cenu toho, že vlastně jedinci tak nepomůžou.-))

Je fakt, že když už chci někde publikovat a chci dobrou odezvu, dám tam pokud možno ty nejlepší věci, za které si ručím..jo a taky musím počítat s tím, že vážně není možné, aby se to líbilo každému. A promiň , dávat sem stará dílka a ještě to tak okatě zdůrazňovat, to není cesta ke zvýšení si čtenářského zájmu...věř mi, že leckdo nakoukne, vidí první slabý dílko a propříště už tě přejde, ani nenahlédne, protže bude očekávat stejnou "kvalitu". Myslím, že v současné době je tahle analýza vývoje člověka (Tebe) jako spisovatele trochu předčasná, resp. není určitě dobré s ní zatěžovat lidi, kteří tě vůbec neznají a není fakt důvod, aby tě poznávali od nejslabších dílek.

 

Chichi a tímhle konstatováním:

(perly sviním vhazuji až koncem měsíce),  sis tedy taky moc nepomohl:-)) No, ještěže jsou tady víceméně všichni tolerantní:-)


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 17.3.2004 > quentinbubakoff> 

Kventýne, právě jsem Adderovi napsala, že jsme všichni tady tolerantní:-))) Ech:-))))) Ty mi podřezáváš větev..........:-))))

 


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 > BlueSky> BS já a netolerantní??co jsem tam napsal?:o)))a koneckonců, dobře víš, že já perly nerad:o)))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 17.3.2004 > quentinbubakoff> Bruslař Kventýn.......elegantni jako vždy
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 17.3.2004 >

presne tak, hodnotime text a ne tvoji osobni literarni evoluci...zda se, ze jsi clovek trpici fatalnim nedostatkem schopnosti sebekritiky...docela se divim, ze vubec u takoveho jedince k nejakymu kvalitativnimu tvurcimu posunu doslo (na to jsem zvedav), protoze s az zarazejici a zcestnou jistotou odmitas veskery kriticky pripominky tim, ze je jen znegujes, na "ano" odpovis "ne" a zda se, ze jsi s tim spokojen...vety typu "Rozhodně jsem patřil mezi nejlepší slohaře na škole a vaše záporná kritika to nijak nezmění." vyvolavaji dojem, ze ti nejde o kriticky hodnoceni tvych prispevku, ale o uznani tve osoby jako autora a okazale nam tu predkladas dukazy sveho vyvoje od autorskych plenek az po vyzraleho autora, ktery je ted hrdy na sve vytvory a pokrok, ktery ma za sebou...cely mi to vubec nevoni, ale jelikoz to nema s tvoji tvorbou nic spolecneho, zkusim se vyjadrit k veci...tedy tve tvorbe...tvoje psani je...dejme tomu...ehm...stylisticky korektni, gramaticky cisty...to je asi tak vse...chybi mi rukopis, neco vic...stava, koule, riz, grady...pises suse a unyle...neco jako kdyby clovek nacpal do vykonneho pocitace gramatiku, prumernou slovni zasobu a naucil ho skladat vety na zakladni kostricky "zapletek"...kdyz nam tenhle neslanej nemastnej gulasek prekorenis svym prehnanym sebevedomim, nutne to v nas musi vyvolat emocni zacpu…nasledkem toho z nas v potu tvare bolestne hreznou jednobobky :)))...podotykam, ze se to tyka tvych zatim publikovanych prispevku :)


Body: 1
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 17.3.2004 > P.S.: Addere, a abys neřekl, vidím Tvoji slovní zásobu, i řadu obratů, na něž jsi hrdý, jak říkáš, ale prostě v tomto dílku nahňácáno je to bohužel o ničem. Osobně prostě hodnotím celkový dojem, jaký na mě povídka, atd. udělá. Navíc, když píšeš fejeton a tepeš dokonce do politiky, měl bys být obeznámen velmi dobře s fakty, je např. komické uvádět Miloše jako největšího tuneláře, když všeobecné povědomí ví cosi o loutkách apod.:-)) Proto to pak není vtipný, víš, spíš se u toho čtenáři ošívají a stydí se za neznalosti autora.
<reagovat 
Hexagobn (Občasný) - 17.3.2004 >

SUPER!!! PARÁDA!!!

Lidi, díky moc! Copak jsem vás musel nejprve trochu naštvat, abych dostal pořádně přes držku a vydobyl si tak pár konkrétních slov od vás?! Ale nevadí...

Spešl musím poděkovat BlueSky a peeteovi... vašimi názory jste mi konečně vyjasnili pár věcí, kterými jsem si nebyl jist. Takže udělám malé prohlášení.

 

To, že sem cpu všechno najednou je čistě moje iniciativa a ani jsem nečekal kladné ohlasy. Jsem rád, že hodnotíte dílo jako takové a nehrabete se ve věcech okolo. Tím pádem věřím, že dokážete rozlišit v mé tvorbě to kvalitní bez jakéhokoliv zaujetí. Také malinko doufám v to, že mě poplácáte po rameni, až srovnáte má nová díla se starými - ale když ne, tak se holt budu snažit víc a dám si sakra bacha na to, co vám servíruju na stůl, jinak mi to roznesete na kopytech všude možně.

 

Takže už nebudu nic omlouvat, nebudu vám říkat, že jsem to psal ještě v plenkách a nechám veškeré uvážení na vás... a vzhledem k faktu, že já si také pročítám vaše dílka (ale netroufám si ještě hodnotit), věřím, že vaše hodnocení bude objektivní.

Tu a tam se možná zeptám, proč a nač, ale především se budu zajímat o to, co je na tom slabé.

 

Ještě jednou vám děkuju a doufám, že se mnou budete mít i nadále trpělivost.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 > Adder> no pardále, nevim jako na co ti bude plácání po ramenou od primitivního plebsu, kterýmu i ty perly váháš vrhnout?sám ses označil za hotového, talentovaného vrajtera.....divim se teda, že tady s náma marníš čas.....:o))
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 17.3.2004 > quentinbubakoff> 

Tak že jsi to ty, tak pro jednou smíš vstát z kolenou a poplácat mě po mých širokých ramenou... :-))))))))))

Džouk :-/.... hmm, nevadí....... zasměješ se tedy jindy.

 

Ba ne, já jsem fakt netušil, co od vás mohu čekat. Kámoška (nikdy nikoho nikomu nejmenovat) mě varovala, že tady se s lidma ne*erou a tak jsem se bránil zuby nehty... ale dokázali jste mi, že na váš názor mohu dát a tak tedy dávám.... a beru shazování a potápění a zašlapávání s klidem. Myslím, že tu funguje něco jako "tady máš pár facek - jednou mi za ně poděkuješ" a s tím se ztotožňuji.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 > Adder> nemusíš mi džouky vysvětlovat......tomu rozumim ne..i když u plebejce......mňo...každopádně ses uved pěkně...a nemám dojem, že by se tady někdo s někým nesral.....třeba já sem byl až do dneška za toho hodnýho z redakce.....DO DNEŠKA:o))))
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 17.3.2004 > quentinbubakoff> 

Na to si dobře pamatuji... všichni ti říkali "hodňák" quentinbubakoff... :-))

A když už nebudeš ten hodnej polda, tak kdo bude? Ty seš tedy teď ten zlej?! Budeš "bubák" quentinbubakoff?!

 

No já bych to rád věděl. Ono je dobré vědět, komu systematicky lézt do zadku    


<reagovat 
Chliv (Občasný) - 17.3.2004 > ze začátku jednoúčelové! A dálk to není o nic lepší!?! Ale přesto o něco lepší než předešlé. Nikoho nechci odrazovat, a jak to tak vypadá, nebud raději opět hodnotit... Ale přeci jenom větší nadhled... Ale po tomhle příspěvku jedno... Jak skutečně to myslíš se psaním. Nos mezi ušíma, je totiž něco jako netopýr mezi řitnímu půlkami, rozhodně vyčkám tvé poslední tvorby, jak ji budeš předkládat následovně, jak jsi předložil svůj původní úmysl. Tudíž, raději se nechám překvapit, a doufám, že to bude stát za to
Nechci být ale krutý, jsi mladší, a když někoho kvůli vlastní libosti odradí, je to jen prostě na hovno...
Takže se těším na další věci... Nebud přewdbíhat událostem. Ale tohle ještě prostě hodnotit nebudu. Promiň
ač tě ještě mco nechápu. Raději bych upřednostnil ty poslední věco a do třiceti povídek, i když delších, není to za ty roky až příliš málo?
To by jinak musely být supr povídky
ale jinak zatím hezky. a nemyslím to nijak zle. to bych nerad byl takhkle pochopen
<reagovat 
MZF (Občasný) - 17.3.2004 >

Tento způsob vkládání děl zdá se mi poněkud nešťastný...

 

Aneb vlastními slovy definuji na příkladě:

Je to, jako by ses někde ucházel o práci a před přijímací komisí bysh předváděl, jak jsi neschopný, ale zároveň všechny slovně přesvědčoval, jak se za několik let určitě vypracuješ a zlepšíš.

 

Vykašlal bych se na publikování těch děl, u kterých si nejseš alespoň trochu jistý, že by mohly mít úspěch.

 

Na druhou stranu jsem zvědavý, jakým směrem se tvoje díla budou v budoucnu ubírat, takže uvidíme...


<reagovat 
jakpro (Občasný) - 18.3.2004 > Tak - no je třebarozlišovat, ktwerá díla zaujmout te´d hned a pak po nich ani pes nštěkne a která mají trvalou hodnotu bez ohledu na místo a čas publikování. Sám jsem ut publikoval některé věci, které měly vurčitém místě a čase úspěch a tdy byly strhány. Nelze si pomoci. co je platné, že pan X. to v roce Y. pochválil, když mě to dnes nic neříká? Přečetl jsem si to a připadá mi to jako .laciná politická povídačka, kterou by mohl napsat každý a nijak zvlášť mě neoslovila. Vzhledem ke svým zkušenostem však neodsuzuji tebe jako autora
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter