Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nádražní balada
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 18.3.2004 > no.. 1-2, tak na povzbuzení... :-)
Body: 2
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 18.3.2004 > to šlehnutí máš vyčtený snad jen z přírčuky pro bohulibé strážce zákona a politiky, ne?
To prostě nemůžeš myslet vážně, válet se v rauši na zemi?
a kdyby sis už dal třebas piko, jak bys mohl jíst?
asis to ještě nezkoušel ne?
si odporuješ strašně, nepiš o tom cos nezažil, proboha!!
dyť tohle nemohlo napsat ani dvouletý batole!Ano, přesně tak, zastřelil ses, vzal inzulínku a do druhé ruky ty svoji věčnou svačinku, snad ještě ze školních let
No, čekal jsem, že horší to už nebude, ale překvapils mě tím, že v tvém případě to prostě jde
Nevystupuješ ty náhodou někdy i v běžném životě jako karikatura sebe sama?
Kdyby aspoň nepsal... "ale číst se to dá, že?"
ano, písmenka to obsahuje. ba co víc, dokonce věty!!
jedna za blbost
a doporučení, ať se to doví všichni
sorry, ale raději skutečně publikuj ty svoje poslední věci
jinak si toho čtenáře spíš odradíš
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 18.3.2004 > najmutej hadrák z nádraží jak vystřiženej z příručky KDU-ČSL Neberte drogy.......chliv má pravdu, možná by ses na svůj spisovatelskej "pravěk" měl vykašlat....
Body: 1
<reagovat 
Hexagobn (Občasný) - 18.3.2004 >

Fandím vám... mně se to také nelíbí a číst se to dá také jenom z toho důvodu, že jsem použil písmenka. Není vždycky posvícení...... to ne.

Jinak... já jsem toho nenapsal zase tolik, protože mě to zase tolik nebere. Spíš trávím čas s lidmi nebo v práci (dříve ve škole). Na psaní musím mít náladu a hlavně nápad - což je docela průser.

 

Tak se nenechte odradit některými bláboly, které jsem psal jenom proto, že jsem chtěl NĚCO napsat.


<reagovat 
Lian (Občasný) - 18.3.2004 >

A proč sem ty bláboly dáváš? Myslíš, že sem chodíme, abysme četli něčí bláboly? Myslíš, že nás to baví?

mně se to také nelíbí

, které jsem psal jenom proto, že jsem chtěl NĚCO napsat.
A to je přesně ten důvod, proč by lidi tenhle typ psaného projevu neměli zveřejňovat.

S nápady mám taky problém, proto radši nepíšu, než abych psala takovýhle......radši si počkám na tu paní múzu.


Body: 1
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 18.3.2004 > Lian> 

Nevím, co k tomu říct. Prostě máš pravdu... na jednu stranu vás zdržuju, ale na stranu druhou se nehodlám stydět za svoje neúspěchy. Prostě jsou součástí mě a kdybych se tvářil, že jsem nikdy nic špatného nenapsal, tak bych byl pokrytec.

Já jsem se jasně rozhodl, že si nechám zhodnotit celou svou tvorbu a nejen její část. Dělám to hlavně i kvůli sobě. Když neprojde ani to, co považuji za skutečně dobré, tak nevím, nevím, ale budu se nad sebou muset zamyslet.

Když jsem sem pokusně hodil jednu svou lehce starší povídku (ne tedy úplný pravěk), která tu byla asi deset minut, tak si ji stihli přečíst tři lidé a dva mi dali pět bodů... (jeden nebodoval).

 

Fakt promiň, jestli tě tím obtěžuju, ale můj záměr vyjadřuji neustále v komentářích... tak si počkej na něco z roku 2002 či novějšího a staré věci klidně ignoruj - stejně víš, že to není nic moc (já jsem ale i za velmi záporná hodnocení rád, protože vím, na čem jsem).


<reagovat 
čtenář Degem - 28.3.2004 > Někdo sem ty bláboly cpe, kdekdo mu to žere a vychvaluje do nebes, a přesto to nestojí za nic. Když sáhnu mezi světoznámé autory, tak třeba takový S. King: jeho díla nemají spád, jsou ujetá, místy až jako z pera nějakého pederasta. A přesto jej každý obdivuje, tedy téměř každý. Takže když se tak nad tím zamyslíte, o těch dílech jako takových to ani moc není. I mizerný autor může napsat trhák, i "dobrý" autor může psát brak.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter