Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje první láska
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 19.3.2004 > 3/4, ale za to využití obratu "pustit k vodě" budu mhouřit vočíčka.. ačkoli ta prvoplánovost z toho dost čiší a v podstatě je vše předem jasné..ale ve srovnání s těma sračkama cos tu dával nedávno ;-)
Body: 4
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 19.3.2004 > Námět to není špatnej, ale mohl jsi z toho dostat víc. Ta pointa se fakt hned od začátku nabízí. Určitě to šlo napsat líp, abych na konci valil oči! A proč bych to měl číst dvakrát???
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 19.3.2004 > Zpověď ouchyla...laskat se se škeblí!! A prej že s ní byla zábava:-)Trochu snaha o "erotično", ale zavání to až lacinou vulgaritou (hladká, vlhká,vyplazovala jazýček, uf)
Značnej rozpor v tvrzení-nemohli jsme být bez sebe, všude jezdila s tebou, v autě, ve vlaku i busu..a najednou bác, pošleš ji klidně k vodě - jo, co oceňuju, tak snad tenhle vtip.
Prostě takový..je to pořád divný. I když oproti minulým kouskům lepší. A i podprůměrný čtenář to pochopí na první přečtení:-). Řada ví o co jde už v první čtvrtině povídky.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.3.2004 > žádná sláva...
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 19.3.2004 > zert dost nejapny...hehehe...no nevidim nejmensiho duvodu, proc bych mel cist dvakrat...joaha...jako ze si to napodruhy prectu s tim, ze vim, o co kraci...ech...Emmet se dnes, zda se, prevelice dobre vyspal, ja o kapku hur :)
Body: 3
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.3.2004 > peetea> já to teda taky dvakrát číst nebudu....:o)jednou je až až:o)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 19.3.2004 > quentinbubakoff> hehehe...prej sme xitri...hehehe...hehehe...sorry, mi trochu hrabe pri patecnim podveciru...najs vikend tu evrybaby...jo a ty, Addere, simte, smaz ty uvodniky...dyt je to nestydatost ty tvy reklamy na kvalitu tvych prispevku (mysleno v dobrem...ech)
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 19.3.2004 > slabomyslné;. Decentně retardované. Upřímně řečeno si myslím, že jsi idiot. Ale co už
a pokud bysi skutečně slušně psal, tak bys opravdu nepotřeobavl upozorňovat na kavlitu těchto pitomostí
zatím hezky
<reagovat 
Hexagobn (Občasný) - 19.3.2004 >

Jééééé , já už tady mám pár kladných ohlasů, jestli se to dá říct... že by ze mě nakonec něco bylo?! Uvidím, co řeknete těm dalším...

Číst jste to měli dvakrát proto, že jsem měl zkušenost, že to nikdo nechápal a došlo mu to až napodruhý, ale nevzal jsem v úvahu to, že je to tady samý chytrý člověk, který nepovažuje Krok za krokem za nejvtipnější seriál všech dob...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.3.2004 > Adder> uffff....addere...pokud předchozí poznámky považuješ za kladné ohlasy?.......mňo.......a nevím co máš proti Krok za krokem...myslím, že to je dobrý sitkomácký řemeslo....
<reagovat 
jelen (Občasný) - 20.3.2004 > A nemáš něco, cos napsal teď? Teda, ne že bych to chtěl číst, jen mě to tak napadlo.
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 20.3.2004 > Trochu vtipné to je, ale jinak docela průměrné, nic světoborného
Body: 3
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 19.3.2004 > tohle je aspoň snesitelně krátké.....ač nerad musím s emmetem souhlasit.....už dlouho dopředu je jasná pointa...
Body: 2
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.3.2004 > quentinbubakoff> souhlasit s Bohem není důvod k neradosti
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.3.2004 > Emmet_RAY> no, tak na to koukám....s tou čtyřkou teda nesouhlasím, ale ty si psal, že něco kolem literatury studuješ, viď??:o)))chichi.....to to musí na tý škole vypadat..:o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.3.2004 > quentinbubakoff> jasně že to není na čtyřku, jen jsem chtěl tomu chudákovi udělat radost . . .
<reagovat 
Lian (Občasný) - 22.3.2004 > hihi, by mě  zajímalo, jaké mají jeho kamarádi IQ, když to nepochopili
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter