Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Projekt
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
MZF (Občasný) - 20.3.2004 >

Přečetl jsem to, spolknul jsem to, žádnej extra pocit z toho nemám, ale dá se to.


Body: 3
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 21.3.2004 >

Nějaký nápad v tom vidím, ale je to prostě „nějak“ napsané. Standardní suchá popisnost, chybí tomu styl.

K přechozím kritiků dodám, že prodáváš spíš sám sebe než svoje dílo, jednou si se rozhod že si skvělej spisovatel a že se nám to musí líbit:) Ale pro nás není důležité kdy jsi to napsal, ani co si o své tvorbě myslíš, jako spíš jestli se nám to líbí. Jsem taky zvědav na tu vrcholnou fázi tvého umu, jestli bude skvélá, pak i tohle mělo smysl:)

Tohle si jednou přečtu a řeknu si dobrý, vidím to jako MZF, ale není to literatura v tom vyšším slova smyslu


Body: 2
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 22.3.2004 > no, co dodat, Addere, stoji ti to za tu zaplavu zdrcujici kritiky? :) opravdu by bylo moudrejsi sem slehnout rovnou tu tvorbu, na kterou jsi pysny, a o ktere si myslis, ze je dobra...tedy prinejmensim :)...tohle je opravdu neuveritelne tezkopadny, bez rukopisu, povrchni a nudny...je mi lito, ale...
Body: 1
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 20.3.2004 > to jsou tak úděsné tendenční bláboly, že by ses měl nechat vyšetřit. sorry,ale jsem hluboce přesvědčen o tom, že to nemá prostě cenu číst!! Myslím jako tvé věci
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.3.2004 > Chliv> já si myslím chlive, že si z nás spíš někdo dělá legraci....tohle je totiž neuvěřitelně slabé a klišovité, a já prostě nevěřím, že to někdo sepisoval vážně....trilionkrát omletý motiv.....navíc po trilionprvní zpracovaný opravdu těžkopádně...chce se mi vykřiknout společně s hrdinou "Nikdy!"...ale vydržím, jsem opravdu zvědav na tu avizovanou excelentní novotvorbu....
Body: 1
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > quentinbubakoff> Už to vidim. U těch posledních so prostě rezignoval, že? Toto je tak vopravdickej kvák.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 22.3.2004 > Luk Malér> pravda takovej drsňák jako chliv nejsem...:o)))se divim, že opravdové kváky neboduješ:o))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > quentinbubakoff> Dyš se mi něco nelíbí - neboduju.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter