Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Trochu jinej den
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Jimmmy. (Občasný) - 21.3.2004 > Já nevím, Kventýn má sice pravdu v tom, že je to celkem o ničem, ale mně se to docela líbí...
Body: 4
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 22.3.2004 > napad vcelku gud, pac me onehda napadla vec podobna :)))...zpracovani je udesny...elsi sem nekdy napsal, ze pises stylisticky korektne (coz byla teda hodne diplomaticka prupovidka), pak u tohoto dilka musim odvolat do posledniho pismene, vsimni si jen nekolika prvnich vet, kolikrat se v nich objevuje slovo "autobus" napr., silene odflaknuta vec, honem, at uz je to venku...ale pointa neni vsechno...i kdyz pardon...jeste sem to prelousk jednou a ta pointa je prece jen trochu jina, nez sem si prve myslel...hehe...je to trochu zmatena nejapna (opet :) taskarice..."Objeveni schopnosti" ???...tady nevim, esli se smat, nebo brecet, clovece, to ti to neni trapny? :)...opravdu se bojim, ze s tvym pristupem ten kvalitativni posun kupredu neprijde...
Body: 1
<reagovat 
Lian (Občasný) - 22.3.2004 > Souhlas s PT.
Body: 1
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 21.3.2004 > dobrá, film puštěnej pozpátku.....a co víc??? - ten podtitul Objevení schopností - ten je hutnější než celý tohle dílo...
Body: 2
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 21.3.2004 > quentinbubakoff> 

Za prvé... ten titul se týká celé kolekce, což bys mohl jako redaktor vědět...

Za druhé... není to puštěné pozpátku... vůbec ne... Časově to běží dopředu, akorát akce jsou inverzní... na konci ti ještě utekla myšlenka... tak já ti ji prozradím, když sis to nepřečetl pořádně...

Simonu srazilo auto, víme? A najednou se vše začalo odehrávat úplně normálně... "Dostala jídlo a snědla ho". Že by to byl malinký zvrat?! Proč jí ho zase nebrali, aby ho vyplivla?!?! A zcvokla se z toho proto, že byla na něco zvyklá a najednou se pro ní všechno změnilo.

Představ si, kdybys musel najednou z ničeho nic zvracet, aby ses pořádně najedl... a představ si, jak jdeš na "velkou" - z toho bys taky magořil....


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.3.2004 > Adder> milý addere...já to vím, nemusíš mě poučovat......a neboj i sražení Simonky jsem zaregistroval......a je taky pravda, že číst tě a pak se ti snažit něco psát je ztráta času........
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > quentinbubakoff> 

Tak takhle seš zlej?  

 

Ne, vážně: tak tady tedy, ač mě to samotného setsakra překvapuje a rozhodně se té pozici vyhýbám, musím s Vámi redaktory utvořit jednotnou frontu. Fajn nápad, ale to zpracování... Ajvaj.

 

Navíc poslední době bylo něco filmů s podobným nápadem.

 

Snah hrát si se slovy jakože vyjadřují pohyb času vpřed a čas jde vzad, taky není špatný, ale jinak...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter