Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem jenom Bůh
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
aJSha (Občasný) - 22.3.2004 > A pointa ...
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 22.3.2004 >

Vážně, chce to na sobě makat-hodně číst, hodně studovat, všímat si, získavat široký rozhled..pak to bude mít hlavu a patu. Tohle je hodně rozkolísané, komu, čemu, jak a proč....vážně sis to asi moc neujasnil, téma i zpracování


<reagovat 
Mája (Občasný) - 22.3.2004 > Bez prace nejsou kolace ...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 22.3.2004 > Na odstranění Emmeta nebo sebe nebo tý poznámky? Že o tom nic nevím.....
Body: 1
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.3.2004 > Panebože.. nemá to hlavu ani patu, jak se říká, pokud chceš malovat kubisticky, nejprve se nauč zákony perspektivy.. pokud chceš parodovat biblický motiv svoření člověka, nejprve si jej přečti, člověk byl stvořen za jediný den.. schopnost učit se má spousta tvorů, i tací, co tu byli už dávno před námi.. není to vtipné,ani ničím zajímavé, je to sračka všech sraček,tak neumětelské,až mi to trochu připomíná mé povídky z období základní školy, ale ty aspoň měly něco do sebe, tohle je hůř než trapné...ani jeden bod si to nezaslouží . . . FUUUUUJ, FUUUUJ!!!!!!!! ŽE TĚ HANBA NEFACKUJE!!!!!!! NASRAAAAT!!!!!!!!! BANÍK,PIČO,BANÍK!!!!!!!
Body: 1
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 22.3.2004 > Emmet_RAY> 

ty emmete, že si zapíjel ten baníčkovskej nezdar....:o))).....hele, letos vám ten titul docela přeju.....až na ty "pražský kurvy" je mi docela sympatická ta atmosféra na Bazalech...:o)


<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 22.3.2004 > Emmet_RAY> 

Drahý Emmetku,

je mi smutno z tvé nízkosti a nemohu si odpustit pár komentářů k tvé reakci.

1) Ty urážky sis mohl nechat od cesty. Už jsem dal redakci podnět k odstranění. Jestli máš nějaké osobní komplexy, tak je sem netahej a už vůbec mě s nimi nespojuj. Díky.

2) Mám z tebe takový pocit, že má díla skutečně nečteš, ale že je "prohlížíš" a hledáš jenom chyby. Samozřejmě je mi jasné, že ty jsi dokonalý a tvou kritiku ti musím přijmout bez výhrad. Díky.

3) Líbí se mi, že argumentuješ údajnými fakty, o kterých nic nevíš. To, že Bůh stvořil člověka za jeden den, je pouhé dogma. Bůh stvořil člověka šestý den, ale to neznamená, že ho před tím nemohl tvořit. Cítíš ten rozdíl?! Tvořit / stvořit... Přemýšlej nad tím. Díky.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > quentinbubakoff> 

No Qéčko - že sis ho tady podal - Addera.

Ne ta povídka je fakt slabá - formátování hezkej nápad, ale nad to....


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 22.3.2004 > Adder> jen ohledně toho tvoření člověka, nemáš pravdu, pravdu mám já.. nastuduj si to, vážně, s exegezí máš veliké problémy, je přesně rozděleno co v kterém dni údajně Quentinbubakoff (tj.Bůh) dělal . .
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 22.3.2004 > Luk Malér> no kdybys čet všechny mistrovy kusy....zjistil bys, že jsem u minulého dílu rezignoval na čtení a hodnocení těchto skvostů, udělal jsem ještě jednu výjimku a to u jeho předposlední povídky(dá se dohledat v kolekcích a jmenuje se Návrat Boha) což má být ta ohlašovaná skvělá novotvorba.Nicméně, trošku mimo mísu mi přišel emmetův, zřejmě opilecký výkřik tady. Není třeba být vulgární. Proto jsem se snažil džoukovně zareagovat jako vždycky, kdy mi něčí poznámka nepřijde zrovna košer. Ono je lepší si vždycky všechno radši pořádně přečíst než být "ukrutně" vtipnej
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > quentinbubakoff> 

No jo ale já vim jax byl uštěpačnej na MZF nebo Funguse a teď takhle krotíš vášně U tý předposlední si byl taky velmi korektní, ač to je fakt úúúúděs.

No jo sem tě popích, nic víc.


<reagovat 
jakpro (Občasný) - 22.3.2004 > Tak tady ani žádný extra nápad nevidím. Navíc to není promyšlené, je to školácky odfláknuté. Opět příliš popisné, bez emociálního náboje, všechno ploché, bez vtipu. Literatura musí zaujmout:) Přesto ale neodolám, abYch spolu s ostatními tvoje díla znovu nečet, jak sem psal, prodáváš sám sebe, tvoje dílo není nejdůležitější, je dost hrozné, ale v kontrastu s tvojí sebevědomou sebechválou vzniká jakýsi vtip - to se nedá popsat :o)))
Body: 1
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 23.3.2004 > jakpro> vím co myslíš, taky ho nemůžu nečíst ;-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter