Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak Tukman ke štěstí přišel
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 23.3.2004 > Chlív mě pobavil
Body: 1
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 23.3.2004 > no nejaky zlepseni oproti par predchazejicim kusum tady je...teda pokud jsou prispevky chronologicky razeny...pocitam, ze jo :)...ale jak rekl Chliv, humor je nuceny, naivni a o nic vic japny, nez v predchozich pripadech :)...lehky (i kdyz tezko definovatelny :) pokrok tu je...
Body: 2
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 23.3.2004 > ano, napodobenina je to vskutku velice stručně zjevná. Souhlasím, že to je snad lepší, ale humor tu je až přespříliš nucený
Podle mě je to pořád jen jedna z dalších nenapaditých blbostí
Řeknu ti, že od toho roku 98 jsi udělal asi tak dva krůčky - a za dva roky?
Nevím, tohle ani žádnou hlubší kritiku nepotřebuje, pokud to není jen karikatura sebe saa a i ta by snad dopadla lépe
ale píše se rok 04, takže tu ještě snad je jistá naděje, že se to někam pohne
Avšak pokud možno, nech si vypreparovat svůj mozek a pošli ho někam do ústavu
V životě by mě nenapadlo tu být k někomu tak hnusný, protože člověk začíná, ale tohle je skutečně ubohé
Hodnotit to ale nebudu, abych ti nepokazil tvůj průměr
Jsem zvědavý kolik sráčů ti sedne na lep
to co děláš je naprosto, ale naprosto zbytečné!!!
tak zatím hezky a nepiš už, Ju?
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 23.3.2004 > Chliv> 

Ajajajaj..je ze mě sráč , co sedl na lep Díky, Chlíve.

Fakt je, že po přečtení Tvojí poznámky si asi každý méně ostrý  sotva dovolí sem něco pozitivnějšího připsat..asi ani já bych do toho nešla, ovšem já to hodnotila před Tebou:-)

Jistě, hlavní postavy jsou velmi absurdní, ale tak to u těchto "netypických" postaviček bývá. "Příběh" také není kdoví o čem, ale určitě tu byly i horší a k takovému napadání nedocházelo. A hodnoceno z pohledu těch předcházejících povídek si to rozhodně takové a tak drsné odsouzení nezaslouží. Jo, autor je hodně sebevědomý, to se hned tak nevidí, ale řekla bych, že v tomhle mu spíš skáčeme na lep, když se jeho tvrzeními ohledně jeho geniality zabýváme:-)) A bohužel, asi i k tomu přihlížíme při hodnocení jeho psaní.

Teda..si aspoň myslím:-)) Rozhodně však (i autor by měl) respektuji názor vás všech.


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 22.3.2004 >

No..taková šimkovsko grosmannovská povídka..to už je mnohem lepší, Addere:-)

I když to není můj šálek humoru:-)), tak oceňuji tu gradaci a celkem vtipná přirovnání.

 

Akorát nerozumím :Byla to tak 180/65/20, zhruba 110-60-80 blondýna,

asi 180cm výška, 65 váha, 20 let, 110 OH, 60 OP, 80 OB....proc tolik udaju?..zbytecne to odpoutalo pozornost:-))


Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.3.2004 > BlueSky> oba se obracejí v hrobě bluesky, oba...:o((
Body: 2
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 23.3.2004 > quentinbubakoff> 

Myslím, že v hrobě rotujou asi všichni dobří spisovatelé, protože je hodně "autorů" odkudkoliv, ať už vědomě či nevědomě, napodobuje:-)) Nakonec se asi neříká marně, že všechno už tu bylo.

Hele, já přece neřekla, že A. píše jako Š. a G.........ech (vypůjčeno od Stanislava:-)

Nešlo o žádnou adoraci A., natož tímto směrem.

 


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.3.2004 > BlueSky> ani v nejmenším tě nepodezírám z adorace A......:o))sám musím uznat, že mistr udělal za dva roky pokrok asi o dva pikometry.....:o)
<reagovat 
Hexagobn (Občasný) - 23.3.2004 >

SLYŠTE, SLYŠTE!!! MISTR K VÁM PROMLOUVÁ !!!   

Tak pro pořádek... tahle povídka vznikla tak, že mně samotnému jeden můj spolužák, ve třídě se mnou sedící, řekl větu: "Seděl jsem sám v přeplněném kupé" (ano, je to od Š.a G.) a A., tehdy neznalý tvorby těchto bavičů, napsal sobě povídku tuto do počítače svého, která obsahovala onu větu spolužákem mým vyřčenou. Pak si A. půjčil od kamaráda, kterýžto není stejnou osobou jako spolužák, komplet povídek bavičů výše uvedených a zjistil, tedy správně chápejte, uvědomil si sám sobě, že jeho povídka vyšla z původní povídky, jejíž existence byla jemu samotnému utajena a tedy byla jím neznána, čili že o ní neměl ani ponětí, přesněji řečeno nevěděl, že výše uvedení baviči napsali tématicky podobnou povídku. "Uf", řekl sobě sám tento když text tento, tedy ten, který čtete, psal.


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 23.3.2004 > Adder> ech (vypujceno od Stanislava)...tak ted v tom mam bordel :)...mas snad pocit, ze jsi byl narcen z plagiatorstvi...ech...mistre? :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.3.2004 > peetea> 

mám v tom taky žďabec bordel....


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 23.3.2004 > slabý odvar Š a G, jejich povídka jasně ukazuje jak se tohle mělo napsat
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter