Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj ideální životní partner
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 24.3.2004 >

Možná by Ti stačilo to auto, vzhledem k tomu, že celou dobu tam píšeš jen a pouze o autu, jestli to mělo být dvojaké, aby si člověk až na konci řek, aha, tak on myslel auto....tak se to nepovedlo. Je to strašně okatý a ohraný téma. Promiň, ale není to originální myšlenka, víš kolik chlapů už tohle napadlo a kolik z nich to napsalo? Narozdíl od Tebe to ale někteří napsali originálně a dobře.

Poslední věta by mi dávala smysl kdyby byla napsána:

Pakliže bych NEnašel takovou partnerku, koupil bych si auto, po kterém již dlouho tajně toužím a byl bych spokojený.

Pak by to celé aspoň dávalo smysl.

Smířil ses s tím že dokonalost nenajdeš a odpouštíš bohu? óooo.....

A pak začneš vypočítávat svoje požadavky. Tohle není povídka, je to rádobyvtipně pojatá Zpověď, patří to do Zpovědí, pocitů. Případně do Miniaturek,blbůstek

Body: 1
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 24.3.2004 > Lian> 

Já vím, že to není moc povedené...

NEnašel?! A copak nemohu chtít oboje?! :-)

K tomu odpouštění bohu... Ale no tak, to byl jenom slovní obrat...

Jo, a omlouvám se za tu rubriku... hned to přeházím.


<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.3.2004 > Možná jsem to nečetl moc rychle, ale abych se pravdu přiznal, moc mi to neřeklo..
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > hodně levný a provařený.....
Body: 1
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> 

To jo... jeden z domácích úkolů...

Včera jsem si přečetl tvou reakci u povídky Návrat Boha. Celou dobu jsem se snažil brát tvou kritiku jako rozumnou, ale po tom, co jsi mi napsal k té povídce, si myslím, že jsi povrchní a máš minimální smysl pro originalitu. Budeš asi jeden z těch, co si přečetli Zápisky z podsvětí a myslí si, že sežrali všechnu moudrost světa. Copak v tobě není trochu soudnosti?! Pro mě už nemá smysl před tebou obhajovat svou tvorbu. Jsou tací, kterým se má dílka líbí a věz, že to nejsou žádní hlupáci - ba naopak.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > Adder> přečetl jsem toho opravdu hodně, ale Zápisky z podsvětí neznám...:o))to jsi taky napsal......znám jeden geniální film, ale to jsou Historky z podsvětí.......:o)A chápu, chudáčku, dotkl jsem se tvojí geniální NOVOTVORBY, je to stejný zoufalství jako tvoje starotvorba, opravdu nemá cenu tě číst, hodnotit o něco se snažit.....si stejně přesvědčen o své dokonalosti a všichni kolem jsou povrchní idioti co nepochopili génia...víš co´ti poradím? napiš g morrovi...ten se literaturou živí, uvidíš co ti na tvoji tvorbu řekne.......
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > Adder> a prosím tě, nemluv o originalitě, ty opravdu ne, protože pokud je tady mistr světa v zoufalé neoriginalitě, tak jsi to ty......
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> 

Hele, já nemám potřebu přepisovat něčí práce... takže jsem originální. A pro tvou informaci... i přepracované dílo se stává originálem ve chvíli, kdy je jinak pojato či umělecky ztvárněno.

A věz, že není můj problém, že si nedokážeš z mých povídek odnést naprosto nic. Kdybys mi alespoň jednou napsal, co si o tom myslíš a že je ta myšlenka dobrá, tak bych se na tebe také díval jinak. Ty mi prostě akorát sypeš nějakej svůj psychickej popelník na hlavu... a já to mám snášet?! Kdepak.

Je mi jasné, jak bys do teď zareagoval. Chytil by ses toho "psychického popelníku" a obrátil to proti mně. Jenže teď to neuděláš, protože si budeš chtít zachovat tvář... a MNĚ zkus říkat něco o tom, že nejsem originální.

Po přečtení poslední věty mi to budeš chtít schválně napsat, abys mi dokázal, jak se pletu.

Promiň, ale takhle se neargumentuje... nemá to úroveň.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > Adder> promiň, že jsem se dotkl tvého génia....ale jak tak koukám, tvé dílo nechytlo za srdce ani nikoho jiného, jsme zkrátka všichni idioti pod tvojí rozpoznávací schopnost.....ne už tě opravdu nechám, nebudu číst, hodnotit........piš si dál své vysoce originální a umělecké věci...:o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> 

no vono to je kapku prvoplánovitá záležitost, tohlento, ale po pravdě řečeno, nemám nic moc proti. myšleno jako o povídce.

ovšem Simonka je můj guru, stejně jako Anarela, a tak se mi setsakra nelíbí, když vo ní někdo píše takhle vošklivě.


Body: 3
<reagovat 
tijaden (Občasný) - 24.3.2004 > hádate sa ako malí zmrdi
<reagovat 
tijaden (Občasný) - 24.3.2004 > hádate sa ako malí zmrdi
Body: 3
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.3.2004 > i-oo-i> mam pocit, ze k nejakymu posunu tady uz doslo, ze se diskutreri dohodli sami, takze tvoje poznamka uz patri do ty kategorie "generalove po bitve" :)...ech, to ja jen tak...pro poradek
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 24.3.2004 >

ja bych se vubec zdrahal tyhle zalezitosti davat nalepku prozy...povidka to neni v zadnym pripade...mozna vtip...pointa je opet jasna od sameho zacatku...

 

panove, to vase postuchovani uz pozbylo laskovnosti :) Addere, byt tebou bych se vyhnul kritizovani nekoho jako kritika, konci to pak vzajemnym postekavanim a k nicemu to neni...par lidi se na tobe povozilo, misty ne zrovna pekne a uplne korektne...dostal ses do pozice saska, ale priznej si, ze ses do ty pozice dostal sam tim neuveritelne trapnym adorovanim svych textu, mozna to chtelo od zacatku trochu soudnosti z tve strany...

 

Simonka zjevne dzoukovala, i kdyz chapu, ze v dany situaci te jeji dzoukovani spis nasralo, nez pobavilo...chtelo by to vetsi davku asertivity, blby je, ze tu ti v ksefte neprodaj...ech...no nic...proste...serte na to, lidi


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > peetea> pýtý...si mi votevřel voči.....ne fakt.....asi takhle addere, byl jsem vobčas až moc přísnej, asi mě vyprovokovala tvoje bohorovnost...tím chci ukázat svou dobrou vůli a vzít zpátky svý nejjízlivější kousky......okej???nicméně, řeknu to po boriscvekovsku...stahuji se z této diskuze a tvorby a odcházím kontemplovat......:o)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > peetea> sme si nějak vyměnili pozice....sem teď koukám za zlýho madrfakra...:o))
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 24.3.2004 > peetea> 

Jo jo, souhlasím s tebou. Celé se to dostalo přesně tam, kam nemělo. Stal se z toho začarovaný kruh. quentin a Emmet se naváželi do mě, já si to líbit nenechal a rval se do nich.... no jo, nikdy by to nebralo konce....

Ale musím říct, že jsem se během toho dohadování docela bavil. Je mi jasné, že to, co sem dávám se mnohdy nepoddá intelektuálnímu chápání, ale já jsem snad jediný, kdo sem dal svoje staré věci a stál si za jejich tehdejší kvalitou. A proč? Jsou součástí mé minulosti. Dneska už sice píšu jinak (což si quentin nemyslí ), ale stejně jako nemohu zahodit svou naivitu v patnácti, tak nemohu zahodit tohle.

Jo a teď všechny postraším.... Jak jsem říkal, že už sem budu dávat jenom ty nejlepší věci..... NA*RAT!!!  A just sem budu dávat všechno, abych vám teprve ukázal, co je hodně špatné. Muhehé!!! Jestli si myslíte, že neumím psát ještě hůř, tak se šíleně pletete  ... Budu jako toono a dám si za cíl vám zvedat kufr. Těšte se na mou poezii :-))))))))))))


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> me zatim nikdo nevyprovokoval...hehe
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.3.2004 > Adder> skvely, poetove se na tebe uz tresou :) to ti muzu jen doporucit, publikovat poezii, tam si taky clovek uzije spoustu prdele...jo a urcite nejsi jediny, kdo sem ty svy stary zalezitosti vrazil, takovych tu je...ono treba pises jinak, ale porad je to takovy...takovy...jak jsem napsal v my prvni poznamce pod tvym prispevkem...heh...no bude to chtit jeste mnoho let pilovani...asi tak
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > Adder> s tou poezií to je dobrej nápad......a zapomínáš ve výčtů madrfakrů na chliva...ten byl dost hustej....i na mě......myslím, že těžko zvládneš trumfnout reda v poezii, nicméně....zase na druhou stranu ti věřim...a neboj v poezii sou hodný....tam se k tomu radši nevyjádřej vůbec.....musím říct, že sem se bavil taky a odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.....budou dál číst tvý kousky........ale už radši bez komentářů...
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> 

Fajn. Když jsme si rozbili držky a brýle, vyrazili si pár zubů a rozlámali igráčky, tak bychom si mohli podat ruce jako hodní pionýři, aby nebylo dalších obětí v řadách igráčků a aby si lidi četli místo našich hádek raději mé mistrně geniální povídky (nedám pokoj, co?)

 

Takže já taktéž odvolávám, co jsem odvolal, ale neodvolávám to, co sliboval quentin, protože bych tak odvolával svoje odvolání, které jsem slíbil, že neodvolám.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 24.3.2004 > kecejte si vo čem chcete, tohle je na dva body, ale už se moc těším až ti profesionálně zdrbu poezii a podrbu koule
Body: 2
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 24.3.2004 >

každopádně je zřejmé, že si se zamiloval do

vlastního zadku

a to je holt láska na

celý život

 

a Kedlubně třikrát zdar

zdar zdar zdar

 


<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 24.3.2004 > Simonka> 

Nemám náladu se nějak barvitě vyjadřovat ke tvé reakci, tak to velice zkrátím.....

Zřejmě máš víc končetin než mozkových buněk. Ať jsem si o tobě myslel cokoliv, tak dneska jsi pro mě vypatlaná slepice.

Neříkám to jenom proto, že se mi tvoje reakce nelíbí... vůbec ne, ale hlavně kvůli tomu, že mě bolí zub.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > Adder> ano, tady ses ukázal v plné kráse, ty výkvěte český literatury.....:o))
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> Nemusíš reagovat na každou mojí reakci. Tohle patřilo Simonce, nikoliv tobě... ale jestli máš potřebu se prosazovat, tak ti v tom nemohu bránit. Musíš ale uznat, že její reakce byla zjevně útočná.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > Adder> její reakce byla mile džoukovná, pouze a jen ty se zachoval jako naprostej idiot a začal ji nadávat do blbejch slepic......kámo...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > Adder> a chlapče, celá redakce prózy včetně mě, jsme tvoji tvorbu hodnotili slušně i když dejme tomu tvrdě.....takže si své osobní invektivy jak vůči redakci tak i směrem k ostatním uživatelům nech.....ve svém prostoru máš výzvu, neútočte na jiné uživatele, pokud nevydejcháš kritiku, nevystavuj svá díla na netu.....
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> 

A tohle není útočné: "ano, tady ses ukázal v plné kráse, ty výkvěte český literatury.....:o))"?!?! Jestli si myslíš, že smajlíkem z toho uděláš vtip, tak se pleteš, protože každý nemá tak úžasný smysl pro humor jako ty.

Hafo lidí na mě útočí... a říkám jim něco?! NE! Napadám jenom zjevně stupidní útoky.

A pokud ti reakce Simonky přijde úsměvná, tak tvému smyslu pro humor něco chybí...


<reagovat 
 čtenář g morr - 24.3.2004 > Adder> zřejmě smysl pro humor.
hm.
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 25.3.2004 > a co takhle muflon, ten by ti neseděl? Pochybuji o tvé zdraví a odvažuji se tvrdit, že snad ani neexistuješ
Měl by ses nechat vyměnit od toho svého boha.
<reagovat 
čtenář Degem - 28.3.2004 > Ach.... četla jsem pár dílek místních kritiků... ti se také opovažují o sobě tvrdit, že jsou spisovatelé? Nechápu, proč. Kritizují chybějící nápad a pointu. Ale ta jejich díla toho postrádají často mnohem víc. Říkáte, že je to humus a fuj, ale co kdybyste uvedli, co přesně je na tom špatného? To ne, co? Protože to sami nedokážete rozpoznat. A netvr´dte, že na ty své výtvory taky tajně nejste hrdí a nažhavení na oslavné písně plné chvály. Jenomže někdo to řekne nahlas, někdo si bude hrát na skromného a v duchu po pochvale toužit mnohem víc.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter