Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kterak vejce uvařiti a večeři tak chutnou míti
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 25.3.2004 >
Body: 2
<reagovat 
Lian (Občasný) - 25.3.2004 >

Je to dlouhý, nudný a rádobyvtipný.( ale to je jen můj názor) Slovo VEJCE jsi tam použil minimálně (a já to vážně počítala) 45x!!!!!! Slovo slepice 10x.

Ech.....mno....za snahu...


Body: 2
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 25.3.2004 > Lian> 

lian: v návodu a receptu a tady v těch žánrech se musíš opakovat. stejně jako ve vědeckym stylu. tož tak musí bejt.

ale s tim, že je to příliš dlouhý a ne tak vtipný, jak by asi mělo, se nedá než souhlasit.

 

zajímalo by mě, jestli je název kolekce ironickej /jak by tomu tenhle text nasvědčoval/ nebo myšlenej vážně... nevim, jestli je to taky v týhle kolekci /ale řek bych, že jo, páč je to "věčný téma" ... aj frojdy na tebe!/, takový ty rádobymoudrý storky o bohu... ty by mi zas napovídaly, že ten titulek myslíš vážně smrtelně...

 

a pak bys byl samozřejmě k smíchu.


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 25.3.2004 >

Souhlas s gmorrem

Prokrátit, moc rozvleklý, jinak nevidím důvod hledat v tom něco víc než co tam je (a ani to autor nesliboval:-)))


Body: 4
<reagovat 
g morr (Občasný) - 25.3.2004 >

Asi by ses měl vzdát toho archaizování a bejt "technickej" – ostatně z velký části už seš: všecky ty inkubační doby a obaly atd. Infinitviy na -ti by ještě jakžtakž byly snesitelný (dobrý slovo v otmhle kontextu), ale inverze slovosledný a další "starožitnosti" už asi ne. 1. proto, že neleadí s tim technickym 2. proto, že to až tak neumíš ;) bylo by dobro si ohlídat třeba zájmeno ono – pakliže jde o vejce a já se chci štylizovat do staršího jazyka, neměl bych psát ho (položíme) a radši ani jej (který tam taky někde je, ale teď ho nevidim). Atd.

Ale je to docela dobrý, sice spíš jako slohocvičení, ono taky návodů juž bylo na světě, ale dobrý.

Snad by se dalo ještě krátit, ono je to pak trochu jednotvárný...


Body: 4
<reagovat 
Lian (Občasný) - 25.3.2004 >

Já nikdy takovejhle návod nečetla....a že kuchařek pár mám,

 O.K., tohle je něco jinýho...ale stejně mě to VEJCE hrozně iritovalo

A vzhledem k autorovu vystupování jsem si jistá, že to míněno vážně je, a to mě děsí


<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 25.3.2004 > Lian> 

Děsit tě to nemusí... Jedna věc je, že jsem objevil jakési schopnosti psát a druhá je ta, zda byly od počátku dobré.

Vůbec se neboj nakálet mezi řídky... sice si za svojí tvorbou stojím, neboť je mou minulostí a tedy součástí mě, ale rozhodně ji nepovažuji za svůj strop.

Vždyť si to vem. Já jsem ve své podstatě nehorázně líný člověk. V průměru jsem napsal jednu povídku za dva měsíce a to je docela smutné, že? Teď si dávám tu práci, že píšu, píšu a píšu....... a za chvilku mažu, likviduju a muchlám. Trochu trénuju a hlavně zkouším nové věci. Jsou tu tací, kteří toho napsali na půl knihovny a přečetli ještě mnohem víc. Od nich můžeš čekat hodně rozumné věci... oni vědí, jak to má vypadat. Já ne. Já svým způsobem v tomto směru objevuji Ameriku. A proč? Jak jsem již řekl... jsem líný...


<reagovat 
Lian (Občasný) - 26.3.2004 > Tak to máš blbý Línej autor se toho asi moc nenaučí. Ale držím palce ať z toho muchlání a trhání taky něco kloudnýho vyleze
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter