Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pojmenuj mě!
Autor: Hexagobn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Simonka (Občasný) - 15.3.2004 >

no ale tohle už jsem na TOTEMU jednou četla!!

 

tohel bych jako prvotinu brala :o)


<reagovat 
Hexagobn (Občasný) - 16.3.2004 >

Je velice pravděpodobné, že jsi tohle už četla... dokonce si pamatuji na tvůj komentář "Tak ty jsi pil grog s Bohem, jo?!"

Jenže já jsem to omylem vymazal (ještě jsem se nedostal pod kůži Totemu) a tak jsem to sem naházel znovu a pěkně roztřídil.

Tohle dílko se mi celkem líbí - dostal jsem se někam, kde bych chtěl začít fungovat. Beru to jako slibný začátek. Sice nejsem ještě úplně spokojen, ale nešť. Snad se to časem vyvrbí.


<reagovat 
Sebeast (Občasný) - 2.4.2004 > pouzity jazyk je na velmi slabe urovni - zbytecna upovidanost a nevhodna, klisovita prirovnani. Spousta nic nevyjadrujici vaty.
pribeh nicim neprekvapuje - cele tema bylo propracovano tolikrat, ze je nadherne citelne u velikanu formatu Capek, ale obvykle trapne u zacinajicich autoru. pokud se priznas k tomu, ze jsi zakem 8-9 tridy ZS, dostanes pochvalu. :))
Body: 2
<reagovat 
Lian (Občasný) - 2.4.2004 > Tak moment, jestli sis nevšiml, je tu Zakázáno!!! Vkládat příspěvky znovu!!! Je to napsaný červeně nahoře ve Vašem prostoru, už jsi tu dost dlouho, abys to viděl. Sakra. Pokud si něco vymažeš, je to Tvoje blbost, nicméně stačí napsat Kelly nebo Dušanovi a oni Ti pomůžou. Případně to sem naházej znova ale!! se starými daty. Tohle tu netrpím, je mi líto.
<reagovat 
 Hexagobn (Občasný) - 3.4.2004 > Lian> 

Ale já jsem to nevložil znovu. Já jsem to vložil a asi za pět minut vymazal, protože jsem si rozmyslel, že to sem raději naházím v pořadí, jak jsem co napsal. Stihli se na to podívat snad jen tři lidé - jeden mi dal pět bodů.

Mně nevadí, že jsem si to vymazal, protože to mám uložené v počítači, tak jsem nemusel nikomu psát, aby mi to obnovil. Poradil jsem si sám.

Nechňápu, co myslíš tím "se starými daty" a taky nevím, co si mám představit pod tím, že to tu netrpíš.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter