Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tenký a křehký led z kolekce SMS
Autor: O+O () - publikováno 25.1.2001 (09:28:59), v časopise 31.1.2001
další v kolekci>
Běžíš sněhem po křehkém ledu
moci něhu vloček ti dát
i v hloubkách ledu tě objímat
a v údolích s tebou tát

Jsme spolu na tenkém ledu,
ve výškách i ve tmě našich přikrývek.
Tam, kde druhým kosti chrastí,
i tam se budem' milovat.


Poznámky k tomuto příspěvku
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > Líbí se mi to, ale klidně bych nechala jen první sloku. Anebo tu druhou dopilovala. "přikrývek" a "chrastí" se s ničím nerýmuje - ne že by se vždycky všechno muselo rýmovat, ale tady to trochu kazí jinak velmi pěkný dojem.
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 31.1.2001 > Autor se pokusil najít způsob, jak zachytit nejistotu vztahu. Nicméně na škodu je, že nenalezl novou metaforu a ve své snaze sklouzl k říkance.

V prvním verši se zřejmě dopustil překlepu "běžíš" namísto "běžím".

Nenápadité a nedodržené rýmy, pokulhávající rytmus. Snad příště.
<reagovat 
Čtenář - 31.1.2001 > Omlouvám se, podpis dodatečně.

W.
<reagovat 
stín (Občasný) - 31.1.2001 > Hodnotit rozhodně nebudu, ale takových SMS bych chtěla dostávat aspoň dvacet denně - O? Olina
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 31.1.2001 > Nevím, nevím, nicméně připomínka W. k básni mi připomíná spíše připomínku technika, než-li kritika, nevím, názory jsou různé, to je jedno.....
Nechci Ti naopak pochlebovat, nicméně podle mého názoru tu šlo o dobrou myšlenku, jejíž rozložení v básni báseň zároveň i pěkně rozděluje na dvě poloviny. V první polovině používáš milostnou lyriku, která směřuje k nerozbitnosti lásky, druhá sloka do této nerozbitnosti vnáší špetku obav, kterých je v každé lásce myslím příznačně a které ji zároveň posilují. Co se rýmů týče, tady bych možná ke konci volil místo milovat koncovku na "přikrývek", rým na předchozí sloku jsem jakožto čtenář po těch verších pozapomněl.
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 31.1.2001 > Dik W. jsem rad ze je tady taky nekdo kdo porad nechvali.
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 1.2.2001 > Pěkná básnička, přeci ji nebudu hanět, když se mi líbí...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi ()  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter