Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Baba
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 16.3.2004 (18:11:34)
Baba na dřevě. (Že by dřevo?)


Poznámky k tomuto příspěvku
Chliv (Občasný) - 16.3.2004 > kresba je určitě skvělá, ale není to jen obyčejný kýč?!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 16.3.2004 > Chliv> já bych řekl, že kdo se moc ptá, ten stejně ví, jak to celý je. :o)
<reagovat 
rell (Občasný) - 16.3.2004 > Technika je jistě super,ale ta anatomie mi nějak nesedí...hlava je dobrá,ale co to tělo,chápu,že je to perspektivou,ale nic se nemá přehánět..........
Body: 3
<reagovat 
M.O.R. (Občasný) - 16.3.2004 > Nejde o to jestli to je kyc, ale je fakt, ze to nic novyho a podstatne zajimavyho neprinasi. Nebyl bych proti, kdyby tam bylo neco originalniho. Ale nejde samozrejme jenom o to a je fakt ze je to "preci jenom Baba", a ta se ti objektivne povedla. Nemuzu tvou kresbu nijak zasadne plisnit. Naopak, kreslis dobre, jak sam rikas realisticky, a i tohle dilko je krasny. Kazdopadne myslim, ze to presahuje zdejsi uroven. Nevidim tedy duvod, proc to nepochvalit. Najde se tu tuna horsich veci, ktery jsou hodnoceny bezpochyby nadprumerne.
Body: 5
<reagovat 
aret (Občasný) - 17.3.2004 > líbíí, umíš to dobře!!
Body: 5
<reagovat 
spiraglio (Občasný) - 17.3.2004 > Zaujalo mě to. Líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 17.3.2004 >

pěkný..líbí

a nechápu jak někdo může považovat tohle za kýč...možná ano,ale co se tu hodnotí..kresba nebo kýč?

nebudu jmenovat kdo..jsöu tu hodnoceny příspěvky za které by mohl být dotyčný vážně pochválen jen od maminky! ,o)

..ale hlavně že je zdraví..ne?

 

moc hezky kreslíš!


Body: 5
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 17.3.2004 > HEZKÝ
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 17.3.2004 > ouplně skvěle nakreslené...trochu moc to technikopu vyčnívá nad vše na totemu...a protže tu skoro nikto neumí ve skutečnosti kreslit tak si všichni zvykli hodnotit spíše obsah než kreslířské schopnosti...
...v každém případě cokoliv iného než 5 bodů je jenom snaha bojovat proti někomu kdo umí...navíc ani jedno doporučení...(??)
Ruka je trochu hranatá zdá se mi...jenže se mi tak líbí víc než kdyby byla realistická naprosto
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Fraško (Občasný) - 18.3.2004 > Je to opravdu povedená kresba. Zaujala mě, hned jak jsem jí viděl poprvé u Vás v galerii. Nelamte si hlavu s posudkem. Né všichni jsou profíci, ale i názor normálního diváka má svou váhu. V každém případě je to povedené dílko. Víc si věřte.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 16.3.2004 > Nedokážu oponovat slovu kýč. Pokud budou stanovený pravidla - budeme konečně všichni nosit stejnou barvu oblečení. Kreslím po večerech místo zabíjení se u televize. Kresba nemá žádnou komerční hodnotu a s tužkou v ruce nehledám nic hlubšího. Já si jen tak kreslím. Kreslím vše kolem sebe co vidím. Kreslím auta, stromy, zvířata, akty. Kresby odkládám do šuplíku s dobrým pocitem příjemně strávenýho večera. Můžu se zeptat co mám kreslit abych nepropadl do pomyslnýho bahna kýče? A co je to kýč? Věnuju se realistický kresbě a nedokážu naznačovat nic nadpozemskýho. Nemám výtvarný vzdělání a jsem v oboru samoukem. Myslel jsem, že tento veřejný "pranýř" mi pomůže odhalit moje diletanský výtvarný nedostatky. Myslel jsem, že náplní tohoto webu je možnost vidět stejnou věc více očima. Vzájemně si pomoci k sebezlepšování. Jsem jen amatér vzpouzící se večernímu sezení u televize. Naznačte pravidla a já nebudu obtěžovat podobnýma věcma drahocený čas internetu.
<reagovat 
 čtenář aJSha - 16.3.2004 > vomi> nenechaj sa znechutiť
kresli kresli kresli ))
a fakt. tá tvoja technika aktom nepristane (podľa mňa), tie kone a autíčka vypadajú sqele.
Linky máš na akty pritvrdé potrebujú odľahčiť. Získajú na plastičnosti a krehkosti ... Anatómia .... čojaviem, nie je to také zlé
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 16.3.2004 > vomi> 

zkus někdy nakreslit Brouka Pytlíka, to rozhodně není kýč, ani Rumcajs nebo Hurvajs.

ovšem taková nahá ženská - to už je na pováženou. :o)


<reagovat 
 vomi (Občasný) - 20.3.2004 > čtenář> S jemnýma linkama je to těžký. Tahle kresba je na dřevěný dýze a tuž si někdy dělá co chce. Papír je proti tomuhle materiálu malina. Samo dřevo je tak krásná věc, že samo o sobě je svojí kresbou samostatným obrazem. Jinak všem moc děkuju za vaše reakce.
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 21.3.2004 > Hezká baba, jen si říkám, ten zadek - nemá trochu nízko?...
a jestli je to tuší, tak klobouk dolů...
Body: 5
<reagovat 
pavelf (Občasný) - 13.4.2004 > Pěkný, proč to neudělat rovnou jako intarzii?
Body: 1
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.6.2004 > pavelf..klasická rakovina tohodle a i jiných serverů......asi tě hodně frustruje to, že to sám neumíš...tak si vytáh slovník cizích slov a prudíš.....super, kašli na bláboly o kýčovitosti....je to skvělý...škoda, že nekreslíš komiks......sháníme malíře...:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 1.6.2004 > quentinbubakoff> Komiks asi ne. Já jsem moc realistickej malůvka. Na komix já nemám. Přesto díky! Za tvým jménem se skrývá nějaký časopis?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter