Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noviny
Autor: Ischade (Občasný) - publikováno 19.3.2004 (19:57:12)

Noviny

 

Často se ptám: „Myslíte si, že zvířata potřebují noviny?“ Odpověď zní téměř vždy bez vyjímky ne. Ale přesto mi to nedá a já se neustále znova a znova nad touto otázkou pozastavuji.

Jestliže zvířata zvířata žádné noviny nepotřebují, proč se jich v lese tedy povaluje tolik? A netýká se to jen novin. V lese se dají najít také útržky z časopisů, obaly od tyčinek (s podrobným popisem složení) a někdy dokonce i konzervy.

Vysvětlení je zřejmě pouze jediné. Zvířata noviny potřebují. Známky zvířecí touhy po vzdělání je možno sledovat snad všude. Kulturní přílohu z MF Dnes pečlivě zastrčenou do jezevčí nory, sportovní dvoustranu roztaženou vedle hromádky zaječích bobků, útržky (skoro by se dalo říci výstřižky) z módních časopisů u paty stromu obydleného veverkami a zmačkané plechovky.

Právě plechovky považuji za nejjasnější důkaz zvířecí technizace. Neboť pokud zvířata dokážou plechovku civilizovaně otevřít, spotřebovat ji a pak ji odhodit před vlastní noru (nebo ještě lépe před noru sousedovu), začínají se až nebezpečně podobat lidem.

Právě proto chodím každý týden do lesa. Když se důkladně přesvědčím, že žádné zvíře není nablízku, rychle všechny noviny, obaly, časopisy i konzervy odklízím, aby snad zvířata nedopadla stejně jako lidé.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 19.3.2004 > teda jezevci čtou Spáčilovou??.....to je škandál!!!!:o))
<reagovat 
MZF (Občasný) - 20.3.2004 > Je to hrozně zmatený a nepřehledný. V textu je vyjádřeno příliš mnoho nedotažených myšlenek.
<reagovat 
čtenář zenezen - 20.3.2004 > Já jednou viděl v lese i televizi, bacha na ně:-))!
<reagovat 
Lian (Občasný) - 22.3.2004 > výjimka, ne vyjímka.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter