Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Na hraně se slovy z kolekce Na život si nevzpomínám
Autor: nude (Občasný) - publikováno 22.3.2004 (12:47:15)
další ve sbírce>

 

Lákavá, bodavá, řezavá,

těkavá skrz prsty, tak bezcenná

a všechno jenom slova.

Nic za ně nekoupíš,

nic z nich nevyčteš.

Jsou nástrojem pomsty

mlčících.

Když dochází  a  přijdou.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > No vidíš, že to k něčemu je. Ano nástrojem mlčících , jojojojojojoj
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 nude (Občasný) - 22.3.2004 > Luk Malér> Víš, co je nejhorší? Že je to pravda. Večer mi ještě volal Honzík. Trošku jsme to rozebrali - mám v záloze další věci. Rozdělané, ale večer byl plodný. 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 >

Možná bych vybral hnusnější barvu a font písma (Haettenschweiler, Impact, Arial Black v kurzívě apod.)


<reagovat 
 nude (Občasný) - 22.3.2004 > Luk Malér> Původně jsem o podobném řešení uvažovala, ale přišlo mi to už moc. Žlutá sama o sobě křičí dost, ale zkusím to editovat a uvidím.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > nude> 

To jo ale jaká žlutá? Můžeš ji udělat že svítí a přitom je jakoby špinavá. To mě napadlo u této věci.

Dobrá tys autorka - podle mě by tomu trochu syrovější barvy a drsný písmo slušely.


<reagovat 
 nude (Občasný) - 22.3.2004 > Luk Malér> Fajn, zkusím to.
<reagovat 
 nude (Občasný) - 22.3.2004 > Luk Malér> našla jsem takovou pěknou jedovatou žlutou, ale server mi neustále háže chybu. Editace nebude. Smůla
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > nude> 

No já to dělám tak, že v Powerpointu udělám barvu písma - uložím jako obrázek a ten dám na totem.

Nevim, esi to tak pude z Wordu, že si navolíš barvu v něm a text paque zkopíruješ na Totáč, tedy Totem.


<reagovat 
vomi (Občasný) - 22.3.2004 >

Moc hezký


Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.3.2004 >

Na hraně slov by se mi líbilo víc, než se slovy. To mi přijde trochu kostrbaté.

Obsah je dobře ostrý, ale z mého pohledu (i z pohledu toho názvu) jednostranný.


<reagovat 
 nude (Občasný) - 23.3.2004 > Naty> Dovol, abych tě trochu poopravila. Název je v pořádku. Tady nemají balancovat slova, ale na hraně je člověk, který ta slova používá. A ještě jedna maličkost. Hranou se tady nerozumí předěl mezi dobrým a zlým, pěkný a škaredým, řvoucím a libozvučným, i když to tak může působit. Tady je myšlena spíše hranice, kam až člověk může vyjádřením dojít.Hrana, na jejímž druhém konci je propast.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.3.2004 >

Já se vrátím k slovnímu vyjádření toho, jak na mě působí podobný druh poezie.

 

Uznávám její právo na existenci - no, vždyť ona si taky existuje nezávisle na mém názoru či souhlasu, že ano.

 

Je to vycíděné do vysokého lesku, ale podstatou je, do čeho se to přetavuje více - je to poezie? Je to grafika?

 

Pro mě je poezie to, u čeho nepokývám "moudře" hlavou, jako že prima intelektuálská hříčka, jako že vyvážené, na žádnou stranu to nenapadá, na žádné chapadýlko nekulhá.

 

Jinak - jedlá strava - ale bez chuti, písnička bez toho, abys měla chuť si ji zapamatovat, nápoj, který uhasí žízeň, ale nerozjaří.

 

Nechává mě totálně chladnou, žádné slastné kroucení prstou v botech, žádné mravenčení na zádech.

 

Inu - taky poezie. :-)


<reagovat 
 nude (Občasný) - 23.3.2004 > ouvej> 

Cením si tvého věcného názoru a jsem ráda, že i když "nerada", přece tuto mdlou stravu ochutnáš.

Popravdě nejsi první, koho potkávám s podobným názorem. Hold, každý čeká od poezie něco jiného, proto je jí tolik a každá má svůj půvab.

Díky za názor.

 


<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 22.3.2004 >

Nejsou slova jako slova....některá jsou i hladivá a něžná...a nejsou k zaplacení, nejde

je nikde koupit....slova zmohou všechno...i nic, záleží na okolnostech. Barvy jsi namíchala pěkně hnusné...stejně jako jsi popsala negativní stránku moci slov, ale jen

jednu stranu mince....nudné to není! obnažené..


Body: 5
<reagovat 
 nude (Občasný) - 23.3.2004 > HáDé!> 

Co se týká jednostranosti odkazuju na moje vysvětlení podobné připomínky Naty. A dodávám, posuď sama, kdyby tam byla jen jedna pozitivní stránka, napadlo by tě, kolik můžeš mlčením nebo slovy způsobit?

Tohle není románek, nic moc líbivého.


<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 23.3.2004 > nude> Jo, taky jsem na tohle téma něco napsala, někde se to tu válí  "Slovo je bastard"!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter