Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak těžká je řiť? Třetí část.
Autor: a nach... (Občasný) - publikováno 3.9.2004 (21:41:09)

 

Jak těžká je řiť

 

 

1.

Ivet měl v práci krátkou přestávku a tak vytáhl z kabelky noviny. Babička spráskl ruce a řekl mu, že pečení holubi. Tak to už  Ivet slyšel několikrát. Ale babička se dostal do ráže a odložil vánočku  a dal si ruce v bok.

- Ty Ivetko, nemyslíš, že se to nehodí, abys tu měl pánskou návštěvu až do rána?

- Ale babi, řekl smířlivě Ivet a pomohl jí vzít marmelády.

Babička jenom mávl rukou.

 

2.

Tak, ještě jeden schod. Ivet vzdychl, nabral poslední síly. Špičkou boty šmátral po hraně schodu, až si byl jistý, nakročil. Ta skříňka je tak proklatě těžká! Kdyby nebyl paličatá, mohl říct Radkovi. Ztěžka položil skříňku na zem, prohl se v zádech. Cítil každý sval. Z bytu vyšel babička. Takový mladý holka, vzdychá, jako by mu bylo šedesát.

Á bylinky, napadlo v duchu Iveta. Jako by se tím dalo všechno vyléčit. Neřekl však nic, jen se usmál. Věděl, že to babička myslí dobře.

Babička mu udělal večeři, pak se společně dívali na televizi. Vyrušil je telefon. Volal Ivetův matka. Ivet se zasmál. Žaludečními vředy je totiž strašil již řadu let.

 

3.

Večer s Andreem byl vskutku zajímavý. Babička nebyl kupodivu doma. Šel jsem na hřbitov. Jídlo máš na sporáku, vyčetl Ivet z lístku, který našel v kuchyni na stole. Poté se šel podívat, jaké že tajemství skrývá malý hnědý kastrůlek. Jídlo vypadalo vskutku vábně.

 

Jenomže Iveta to nebavilo. Sám byl nalitý jak žok. Ani nemohl chodit. Nakonec se vyblil kousek od stolu. Tenkrát probrečel celou noc.

 

4.

Zašramotil klíč v zámku. Babička se vrátil.

 

5.

Jako pytel slonů!

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
blondýna (Občasný) - 4.9.2004 >

ano, takových autorů je tu třeba! a ne pořád jen: zvonky štěstí...

 

:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 4.9.2004 > hra, smysl pro humor - dobrý
Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 15.10.2004 > takovej výbornej kousek a nikdo to nečet:-)
<reagovat 
wwwwwww (Občasný) - 24.10.2004 > až napodruhé.. :))))
Body: 5
<reagovat 
topolino (Občasný) - 12.11.2004 >

přestávám psát a zaloguju se pod nickem HYBRIS


Body: 5
<reagovat 
 Hannes Zischka (Občasný) - 24.11.2004 > g morr> ty krááááso, to je vostrej úder.... ale něco mu chybí, máš pravdu:o)))
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 10.12.2004 > pytel slonů!
Body: 5
<reagovat 
NeooAn (Občasný) - 16.3.2007 > Babička mu udělal večeři, pak se společně dívali na televizi. Vyrušil je telefon. Volal Ivetův matka. Ivet se zasmál. Žaludečními vředy je totiž strašil již řadu let.

Very Good.. !:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter