Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
... a za oknem černý den
Autor: oukej (Občasný) - publikováno 29.3.2004 (17:54:58)

 

 

... a za oknem černý den

 

Muž. Muž a pes.

Naše nohy vpraskávají

do tmavé oblohy, kam šlápnem,

tam prorazíme hvězdu.

Milky milky way –

tak taje tma.

 

Vymáčknout z šípku marmeládu

(taková tam je, jen bacha

na chloupek; chloupkem ve škvíře

mezi zuby

si tě žena připoutává)

 

Prosíme o planou. Ne bez plodů, ale

nešlechtěnou.

 

Buď světlo čehý,

buď světlo hot.

 

Rád budeš tiše

dál předstírat, že nevíš co dělá,

když do důlku za stavením zahrabává

svoje stesky,

 

o kterých si myslí, že je

neznáš,

neměl bys znát.

 

Ona ti svítí.

Kam šlehne trnem,

na kůži vyrážejí hvězdy.

 

Buď světlo čehý,

buď světlo hot.

 

Plod

jejího těla

klidný dozraj.



Poznámky k tomuto příspěvku
oukej (Občasný) - 29.3.2004 > "překlad" & "překrad";
viz ouvej 23. 1. 04
<reagovat 
Adina (Občasný) - 29.3.2004 > fajn :-))
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 30.3.2004 >

Á, kdopak si nám to tu hraje?

Každopádně dobrej překrad.

A vůbec, máš svolení autorky?


Body: 5
<reagovat 
 čtenář ouvej - 30.3.2004 > Naty> Nemá, to by nebyla taková sranda. Ale bylo mi vysvětleno, že je to zcela legální, a navíc chvályhodné, když se tu konečně máme čemu zasmát. Že ano?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 30.3.2004 > čtenář> Koukla jsem se na Pejskátora. Je to sporný, jestli je to sprosťárna, nebo legrace. Já osobně si myslím, že pokud to není žert autora samého, tak by si ten dotyčný šprýmař měl vyžádat autorův souhlas. Ale zas bych to tak nedramatizovala. Kdyby se to stalo mě, tedy kdybych stála někomu za tu pozornost, tak to nejspíš budu posuzovat podle toho, jestli se mi ten plagiát bude líbit, nebo ne. Konec konců ber to tak, že parodie se většinou dělaj jen na SLAVNÝ autory.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > Naty> 

No jo, taky přístup. každý jsme holt trošičku jinak stavěný. Tak už to v životě chodí. Co se po někom sveze, do někoho nadělá ďobky.

 

No, sprosťárna to je, jestliže to autor vnímá jako sprosťárnu. Čtenáři  - ostatní, mi mohou tisíckrát říkat - že je to přece psina - pokud to já, jako autor tak nevnímám - je mi líto, nezasměji se. Teď nemluvím o tomhle, to je přirozená reakce - nevím koho - na to, že jsem se angažovala. Mluvím o tom soustředěném stálém soustavném parodování. I to může být sranda. Ale pořád říkám, že by měl být někdo, kdo by řekl: hele, zabrzdi.

 

Pokud to někdo NIKDO neudělá, nedivím se, že takový autor chce odejít z takového prostředí. Je mi líto, takhle to mám posazené já.


<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 30.3.2004 > ouvej> Co ti na to holka mám říct. Je mi to líto, ale nic s tím neudělám. Mě spíš jako sprosťárna příjde to parodování samotného nicku s obrázkem. Ale, bohužel, ani na to žádný zákaz, nebo pravidlo neexistuje. Možná by mělo.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 30.3.2004 > ouvej> 

Tak teda: nepřišly mi jako parodie ani ty texty první. Ale tohle? No tohle snad už vůbec ne. A neříkej mi, ouvej, zas, že slovíčkařím. Tohle prostě parodie není. A jestli se tím cítíš dotčená, tak by mě fakt zajímalo, čím vlastně konkrétně. A ptal jsem se na to už pod tím textem předešlým, Pejskátorovým: kde je ten zlej záměr? Kde je tn útok?

 

Že je to nějakej parazitickej vztah, o tom zas není pochyb... ale přečtla sis ten text vůbec nebo se ti rovnou zatáhly zraky krvavou mázdrou :))) ?

Mně se tohle totiž líbí. A specielně se mi to líbí, když si vedel toho položím ten text tvůj. Dokonce i tn tvůj se mi pak líbí víc.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > Naty> A vždyť je to všechno dohromady takové podivné. A já - abych se zachovala a byla in, mám tady podle návodu skotačit a plácat se do stehen, a tvrdit, jak jsem pyšná, že mě někdo paroduje. Nu což - já jsem v tom žádné své dílo nepoznala - až po odklinutí přímo na ně. Ale tohle mě opravdu nepálí.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > g morr> 

žádná krvavá mázdra - přečetla jsem si to důkladně. Dokonce hodně nechápavě, protože jsem nerozuměla, jak tohle souvisí se mnou.

 

Tedy - až na tu mašli ve vlasech. Já nemůžu nikomu vysvětlovat, co bolí, když jeho nebolí. Bože - tak aspoň mlč - když nechápeš.


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > A tohohle bych si snad ani nevšimla, kdybych nebyla upozorněna. A je mi to vcelku jedno.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 30.3.2004 > tisíckrát mi někdo může říkat: ale tohle přeci NEMŮŽE bolet - když MĚ to bolí ... je to o respektování hranic druhého!
<reagovat 
.......... (Občasný) - 30.3.2004 >

no, nevím, ale  tak si říkám - kdyby mi někdo pomazal obličej borůvkovou marmeládou a říkal, že mi to sluší, jenže mě by se to zrovna nelíbilo - ať už z jakýhokoliv důvodu - a ten druhý s tím nepřestal pod záminkou, že je to přeci legrace a že je divný, že to nevidím ... no, myslím, že nějaké hranice asi by měly existovat

nejsem schopná posoudit, nakolik je pejskátorova "tvorba" útočná, nakolik je necitlivé tohle - tu hranici má v sobě každý ten konkrétní člověk - a měla by se respektovat!!!


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > vever> Myslím, že přesněji bych to nevyjádřila. Děkuji za respektování mých hranic. :-)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.3.2004 > ech to je snad nějaká epidemie či co?....:o))děsím se dne, kdy se objeví kvidopičikoff.........:o))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 30.3.2004 > quentinbubakoff> už se objevil, akorát se jmenuje Adder, ha ha ha ... :-))) ne sorry, pouze vtip, jsem opilý vzduchem
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.3.2004 > quentinbubakoff> Kvidopičikoff- to je supr méno do toho snatt pudu sám.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.3.2004 > Emmet_RAY> no už aby začal adder teda psát morytáty.....:o))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.3.2004 > Luk Malér> chichi....no já si ho snad zaregistruju hned...:o))
<reagovat 
 čtenář adderfucker - 30.3.2004 > quentinbubakoff> nebo tak?
<reagovat 
g morr (Občasný) - 29.3.2004 >

chacha. bude g dul?

šípková marmeládka je fakt dobrá :))


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.3.2004 > g morr> 

Géčko dycinky sem si řikal, že ty tvoje remixy jsou prdel a že to je jen zábavaa pohodička. Když vidim Oukej a Pejskátora, vidím, že udělat fakt dobrej remix je seriózní dřina.

 


<reagovat 
 čtenář g morr - 30.3.2004 > Luk Malér> mně se teda oukej líbí. skoro jako ouvej. a od pejskátora se mi asi dva mixy líbily určitě víc než originály...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 30.3.2004 >

fajn, jak praví adina, oukej - a zítra dalšího autora, a dalšího - ať je sranda tak nějak všeobecná, ať si tady nakonec ze všeho všichni vesele džoukujeme. Vždyť všechno je přece taková prča, že ano?


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 30.3.2004 > ouvej> Jé je, omlouvám se, já to vzala tak, že si někdo dělá srandičky s tvým vědomím.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > Adina> To je dobrý. :-)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 30.3.2004 > ouvej> Tož mně se musí každá situace nejdřív dvakrát vysvětlit, než ji pochopím. Pejskátora jsem tu ani nepostřehla.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > Adina> 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.3.2004 > asi to posuzuju moc nezávisle, ale mně se to docela líbí :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > Kelly> Tak tady už jsem absolutně bezmocná.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.3.2004 > zatim> Ty nejsi bezmocná - můžeš napsat autorovi a požádat ho, ať tě pro příště vynechá. Klidně mu napiš, že se místo tebe může zaměřit na mě :o)
Ale nemůžeš po mně chtít, aby se mi tahle věc nelíbila, stejně jako já po tobě nemůžu chtít, abys z ní byla nadšená.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > Kelly> 

ty to zřejmě nechceš, ale byli tací, kteří vyžadovali, abych se upřímně smála a bavila s nimi, abych přece nebyla tak trapná. Být in - a veselit se - a mít nadhled a bavit se a džoukovat. No nic, už toho všeho kolem a dokola je opravdu hodně - a zbytečně.

 

Důvody - proč setrvat nebo odejít, ty si musí opravdu každý zhodnotit sám. 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.3.2004 > ouvej> Já bych spíš řekla, že chtěli, abys jim neupírala právo na to, aby se bavili - ale to je zase věc pohledu :o)
A přečti si, co hezky píše blondýna - a nikam nechoď :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2004 > Kelly> Domnívám se, že (snad) nejsem žádný diktátor. Ale hranice slušnosti přece by snad neměly být tak odlišné.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.3.2004 > ouvej> ech, diktátorem tě nikdo nezove... a jak vidíš, hranice se liší... a dost už o tom. zůstaň a basta! :o)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 30.3.2004 > Jo a basta!! A máš krááásnou ikonku
<reagovat 
čtenář oukej - 30.3.2004 > pryč s tou borůvkovou tváří, budila pohoršení!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter