Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Když andělé pláčou...
Autor: Kristhyn (Občasný) - publikováno 31.1.2001 (19:51:29), v časopise 2.2.2001
Pršelo.
Cesty se zalévaly a rozbahňovaly neutuchajícími přívaly. Voda na své cestě pobrala všechno smetí ulice a zametala je do kanálů. Lidé se tomu radši klidili a poslouchali jen z tepla svých domovů to neměnné kap, kap, které bušilo na střechy domů s narůstající intenzitou.
Liják omýval rány raněným, prosakoval k mrtvým, chladil čela vítězům a odplavoval zklamání poražených. Pomohl i uškodil. Se svou nevídanou armádou spojenou v jeden celek.
Déšť.
Každá kapička sestrou dvojčetem té druhé, třetí, čtvrté, nekonečné… Sladké, ledové, dokonalé.
Přesto se mezi ně vloudila jiná. Horká, kalná, se slanou pachutí. Vyvstala jen tak samovolně. Byla jiná. Netoužila se spojit s ostatními, pomáhat, ani vlastně existovat. Ale BYLA.
Procestovala Ti celou tvář a zůstala po ní jen lesklá stopa.
Plesk. Osamělá kapka se roztříštila na milion malých bolestí, které zanikly v silném proudu.
Zas bylo dobře.
Přesto jsem ji litovala. Měla nejtěžší osud pěti vteřin. Odnesla s sebou veškeré emoce a přitom byla tak křehce krásná. Leskla se jako slunce. SLunce plné ZÁrmutku.

SLZA.
Moje slzy. Nenaplněné, a pláčem se je snažím zbavit prázdnoty.

Andělské slzy. Bůh zřejmě rozplakal své svěřence na nebesích něčím hodně zlým.
Nebo že by to nebyl Bůh???


Poznámky k tomuto příspěvku
Feel Blue (Občasný) - 9.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
pipin (Občasný) - 3.2.2001 > velmi pekne :)

Body: 5
<reagovat 
alamaj () - 5.2.2001 > Slza a nic víc, to , pokud to dovolíš, pak to bude.Květiny potřebují i vláhu i slunce. Vláhou jsou jim slzy a sluncem úsměv. Tak co si zvolíš Ty?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter