Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pokyny pro sebevraha - začátečníka:
Autor: ush_ack (Občasný) - vloženo 6.4.2004

Pokyny pro sebevraha - začátečníka:
1. Oběsím se doma na háku od lustru. (Bydlím-li sám, nezapomenu zavřít plyn a otevřít okno - kdo to má pak čuchat, po měsíci. Volím dostatečně dimenzovaný hák a lano, není nic horsího, než když; se sebevražda promění na distorsi kotníku. Hubu si přelepím leukoplastí, abych nepoblil toho, kdo mě bude odřezávat).

 

2. Pokud nemám hák, nebo se utrhnu, dojdu se oběsit na půdu na trám. (židli s sebou a nezamykám se, aby policie nemusela vyrážet dveře - zejména to platí u těch starejch plechovejch protipožárních)

 

3. Pokud bydlím v paneláku, kde není půda, tak skočím z okna. (Padám zásadně mimo hlavní chodecké trasy a na asfalt, abych se havranům líp seškraboval. K zemi se přibližuji po hlavě, aby to bylo tutový a abych neplýtval financemi na zdravotnictví)

 

4. V přírodě se věším na místě z dálky viditelném. (není nic horšího, než jeden oběsenej a pod ním tři důchodkyně, který šlehlo, když se jim v úrovni očí znenadání zhouply nohy - to je pak strašnýho papírování)

 

5. Skok z mostu (Volím dostatečně vysoký most - např. Nuselák - a skáču v noci a rychle. Nedělám to napínavý hodinovou přípravou a konzultací s psychologem a policíí, protože vím, že i oni nemají čas na zbytečný krafání. Při pádu hlasitě řvu, aby chodci v dopadisti mohli včas uskočit. Pokud mám čas, rozprostřu na místo dopadu igelitovou plachtu, případně si před skokem obléknu igelitový pytel. Ani havrani nemají času nazbyt)

 

6. Zastřelím se; (Volím potřebnou ráži a druh střeliva - nepředimenzovávám, ale taky nejsem krkna - a vybírám si spolehlivou zbraň, kterou si vyzkouším. Ostatně je to naposledy v životě a dělám to pro sebe tak můžu bejt trochu haur a nebudu přece sám na sobě setřit. Volím trasu z ucha do ucha, nebo ústy směrem dozadu. Zásadně se nestřílím zpod brady nahoru, mozek rozcáknutý na stropě se blbě sloupává, prostřelenej prkennej strop a zastřelená bába o patro vejš taky nasere.)

 

7. Přejedu se vlakem (Hlavu mezi koleje, tělo ven, aby mě nemuseli pracně odmotávat z nápravy lokomotivy. Volím tratě s pomalu jedoucími vlaky a zásadně se vyhýbám tratím rychlíkovým. Policie má důležitějsí úkoly, než sběr a kompletaci osob na trase Praha - Havlíčkův Brod a pod.)

 

Obecné zásady:

* Vždy mám u sebe doklad totožnosti, u destruktivních metod navíc štítek z odolného materiálu s rodným číslem. Vážím si práce kriminálky a tudíž jí usnadním identifikaci

* Nechám vlastnoručně psaný dopis na rozloučenou, čímž vyvrátím podezření z násilné smrti. Pokud dopis nemám komu dát, odesílám jej doporučeně policejní složce místně příslusné dle místa
sebevraždy. V případe přejetí vlakem místně příslusnému útvaru železniční policie, pokud nevím, kam až dojedu, tak útvaru v jehož působnosti je konečná stanice vlaku, kterým se nechám rozjet. Vždy
řádně popíši místo sebevraždy, ve složitějsích případech, nebo při nepřehledném terénu přiložím náčrtek.

* Volím takové místo, kde mne najdou, než budu smrdět, nebo adekvátní jiná opatření - např v zimě když mrzne.

* Volím takové místo, kam může zajet osobní automobil a funebrácká Avia. Nejsem paša, aby se se mnou někdo tahal jestě po smrti.

* Nevolím různé avantgardní metody - rozpustění v kyselině, převálcování a pod.- jelikož jsem si vědom, že tyto nestandardní metody se hůře objasňuji a nekomplikuji tak jiným jejich práci.



Poznámky k tomuto příspěvku
aJSha (Občasný) - 6.4.2004 > .... tak podrobné a tak inšpiratívne ..:o)))
Body: 5
<reagovat 
Unge (Občasný) - 6.4.2004 > Mnohem zajímavější by byla příručka pro (mírně, středně) pokročilé sebevrahy...
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 6.4.2004 >
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 6.4.2004 >
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 6.4.2004 > mefisto> Kdyby jsi potřebovala pytel, tak se stav, ale poslední je můj! Amen.
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 6.4.2004 > mefisto> Ty jsi ONA ? Já tě měl za čerta.
Body: 5
<reagovat 
 mefisto (Občasný) - 7.4.2004 > Unge> čert nebo čertice, není to jedno?
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 6.4.2004 >

promiň, ale dát pod tohle "doporučuji", to by zavánělo trestní odpovědností:)


Body: 5
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 6.4.2004 > Přeslička> A co takhle pracovat pro funebráky jako externí agent na provizi?
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 7.4.2004 > Přeslička> Takhle je to ale trestuhodná nezodpovědnost, dát tomu 5 bodů. Nu což, akosi bolo, terazky inak budě, ja dam tých päť bodiv tiež.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 11.11.2004 > projíždím vtipy staršího data a tohle rozhodně pobavilo. Sebevrahům ovšem "doporučuji" zastřelit se zpod brady nahoru. Nemůže se totiž stát, že by zbraň sklouzla, jak je to běžný, když si člověk přiloží zbraň ke spánku, a bordel to udělá úplně stejnej jako v ostatních zmíněných doporučeních :o)
<reagovat 
čtenář chiarore - 4.12.2004 > no to snad nééééééééééééééééééééééééé!!! tak to je haluz....
<reagovat 
Lian (Občasný) - 6.4.2004 > Zajímavý informace, to si musím pamatovat
Body: 5
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 16.12.2004 > Lian> kočičko, zase ta fotka Modrého anděla (Marléne Dietrich). miluji ťě !
<reagovat 
Unge (Občasný) - 16.12.2004 >

4. V přírodě se věším na místě z dálky viditelném. (není nic horšího, než jeden oběsenej a pod ním tři důchodkyně, který šlehlo, když se jim v úrovni očí znenadání zhouply nohy - to je pak strašnýho papírování)

 


<reagovat 
čtenář michal - 11.7.2005 > A co příručka pro sebevrahy profesionály:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter