Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V zrcátku
Autor: toyenka (Občasný) - publikováno 6.4.2004 (08:56:24)
 

V zrcátku

 

Zaspala jsem. Otevřu oči a ty nikde. Chvíli jsem vnímala měkkost polštáře, mimochodem, bylo to neskutečně příjemné... Ale rychle jsem se vzpamatovala, vyskočila a běžela bosa do sprchy. Cestou jsem potkala tvůj mokrý ručník. Byla to jen chvíle, kdy se mé tělo laskalo s hravými kapkami vody a vlasy se mazlily s pěnou šamponu.. Mokrá jsem se zamotala do mé velké osušky a utíkala nedočkavě prosvětleným dřevěným schodištěm do jídelny, zanechávajíc za sebou mokré ťápoty. Jen jsem si v rychlosti prohrábla prsty mokré vlasy a snažila se háďata pramenů dostat za uši.. Moc se mi to nedařilo.

Seděls na terase, na sobě vyžehlenou čistou košili, četl ranní noviny a upíjel s nezájmem meruňkový džus. Ani sis mě nevšiml. Tiše jsem proběhla jídelnou k otevřeným dveřím, ve kterých si vítr pohrával s plandajícím závěsem. Asi dobře, zase by ses rozzlobil, ze jdu k snídani neoblečená. Ale já se tě nemohla dočkat a riskovala jsem i nazlobenou vrásku na tvém čele. Stoupla jsem si k tvé židli a zezadu tě objala, vtiskla ti mokrou pusu na tvář a přejela rty lehce po krku, nadechla se tvé vůně.. Santal, přivřela jsem oči a labužnicky si vychutnávala tu oblíbenou vůni. Tys kupodivu neprotestoval.. Čelo se ti rozjasnilo, jen jsi přivřel oči a nechal sis přitisknout svou hlavu k mému tělu, prsty projíždět pečlivě učesanými vlasy.. Skutečně jsi se nezlobil a nechals mě chvilku vnímat tvou blízkost..

Dnes jsem zase zaspala, rychle se osprchovala a v běhu vypila svůj hrníček brutální černé kávy, oblékla svou malou holčičku a během několika minut jsme obě seděly v aute a snažily se dohnat dnešní den. Sledovala jsem provoz v zrcátku, malá špulila pusinku a snažila se zanotovat písničku, která se ozývala z rádia. Auta popojížděla krokem ke křižovatkám a najednou jsem v tom  malém zpětném zrcátku zase zahlédla okamžik, kdy jsem tě kdysi mokrá objímala  na terase v ranním slunci a ty ses nechal rozmazlovat.. Tenkrát jsi neodešel, tenkrát ještě ne..



Poznámky k tomuto příspěvku
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Dík, já jenom upřesním, málokdy píšu o něčem ze svého života.. ale současně je pravda, že v každém textu konkrétního autora zůstane vždycky kousek jeho duše.. :-) Jinak tohle je kousek budoucího delšího textu.. jen mě napadlo, že by se dal použít i jako samostatná povídka.. díky.. :-)
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 6.4.2004 > Moc libi :o) A tu povidku urcite jo :o))
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 6.4.2004 >

Já jsem taky sekretářka, asi ta na kterou To ono narážel. Nicméně v autě s šéfem nejezdím, jezdím v červený 105ce s Péťou

Sice taky ten text chápu, ale až moc to přípomíná červenou knihovnu, souhlas s quenťou.


<reagovat 
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Nicméně, ženský klube, tady se jedná o votlučený mrňavý auto pracující matky, která se žene do jeslí, aby mohla jít vydělávat a uživit potomka.. když už ten zázrak mužskýho světa zmizel a oslňuje třeba někde v Karibiku.. :-) Lian, vždycky je kousek z červený knihovny, já mám jenom tu smůlu, že jsem ořízla ty ostatní barvičky.. :-) třeba někdy jindy.. :-) (ale mně to nevadí, že to je zrovna do červena.. ona ta černevá na konci stejně hořkne..) Ale můžu vám prozradit, že to žádná sekretářka rozmazlovaná šéfem nebyla.. :-) Byla to............
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 >

Quenti, toho nadsamce tady vymyslel někdo jinej, než já.. v prvopočátku to byl hodně sebevědomej nádhernej mužskej, kterej měl za protipol partnerku se stejnymi prametry.. Sakra, ja bych to fakt měla napsat celý.. :-))

Jinak, BS to dešifruje správně.. :-))


<reagovat 
čtenář bikvintil - 6.4.2004 > Milá Toyenko,
přišel jsem,přečetl jsem,a posílám pusu.Víte ,že to není špatné?To jen usmrkanci mohou napsat kritiku nehezkou,protože o životě prd ví.A kdo ví,zda se to vůbec někdy dozví.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.4.2004 >

Pěkně zachycená a vykreslená atmosféra, úplně to vidím, ale celkově to vidím spíš na zařazení do Zpovědí , pocitů (i když se může i nemusí jednat o autorčin zážitek).

Tyhle citové a pocitové věci, s tím je vždycky problém, aby nevyzněly příliš pateticky nebo bolestínsky, nicméně jako žena to znám, ztotožňuji se s tím:-)

Některé věty v tomto dílku ve mně vyvolávají až feministické nálady, ale radši mlčím


Body: 5
<reagovat 
 čtenář bikvintil - 6.4.2004 > quentinbubakoff> Víte mladý muži,
(rozhodně soudím tak,že jste se dosud ani nedožil prvého návratu Saturna),o nadsameci mohou ženy snít,mohou si ho představovat všelijak.Od teutonského válečníka po generálního řídícího ,např.Telekomu.Na to mají plné právo!Víte,nemusí to být však tak jednoznačné.Správný chlap,má něco,co ženu samo přitahuje.Nemusí to být žádný Apolon,naopak,může být tlustý, či ukoptěný jako Hefaistos,může smrdět,ale musí to být chlap,aby si ho mohla vážit.Někteří kluci se s tím narodí,jiní se to naučí,jak je život vyfackuje a mnozí zůstanou prostě pitomci až do smrti.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.4.2004 > věcně.....bez džouků....řemeslo zvládnutý, jen bych řekl, krapet nedotažený...což přiznala i autorka, že to má být část většího díla.....nechme se tedy překvapit....nahlédl jsem do dřívějších děl autorky a co se týká délky věru se nemusíme bát....přiznávám, že jsem se během debaty s autorkou unáhlil a dával za dvě, opravuji a dávám za tři....
Body: 2
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 6.4.2004 > Mě se to líbilo. Dobré.
Body: 5
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Dík, dlouho jsem nepsala.. ale jak vidim, je tu pořád všechno při starým.. :-))
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Hele, chtěl jsi zakopat válečnou sekeru, tak co tu blbneš s nepodstatným vylepšováním čísel? Tak jsem si myslela, že si aspoň budeš stát za svym a ne měnit názory, buď trochu chlap a vrať tam tu dvojku, ať mám nějakej otisk vzpomínky, a ne jen vyčpělej pšouk..
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.4.2004 > toyenka> dobrá masochistko....:o)
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 6.4.2004 > Hodil bych to do zpovědí a pocitů... jinak myslim, že vcelku líbí
Body: 4
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 8.4.2004 > Přečetlo si to (zatím) 140 čtenářů, což je slušná návštěvnost na Červenou knihovnu. Jinak souhlasím s BlueSky, hodnotit tohle je dost ošementné, tak jenom řeknu alibisticky: Zajímavé počteníčko a přidám nějaký ten bodík...
Body: 4
<reagovat 
delikt (Občasný) - 28.4.2004 >

Ajvaj, zdá se mi po přečtení kritik, že tu cosi schází... ;))

Jaja, fakt by to dopsat chtělo, ať si o ČK řiká kdo chce co chce..

Jako momentka - i přes některé výrazy, které mi ne tak ouplně sedí - pěkný!


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter