Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Co je možno říci o desáté dimenzi
Autor: romann (Občasný) - publikováno 1.2.2001 (09:06:25), v časopise 1.2.2001
foto Petra Dvořáka
foto Petra Dvořáka
Rok po prvním kontaktu s devátou dimenzí a pět let po zahájení komunikace se zasvěcenci ozvala 9,5tá dimenze nadvědomí. Její jméno je Iril–Tari–Tas. Řekla mu jediné - BUĎ! Nirvanická dimenze vysvětlila, že už s Ní nebude tak intenzivně pracovat jako s devátou. Její úkol je jinde - rozdmychávat síly tvořící vesmíry. Jako mluvčí desáté dimenze jen bude sledovat, jak probíhají práce a zasáhla by jen ve zcela ojedinělých případech, kdyby se Jí zdálo, že překračuje meze stanovené Celkem. Podobně proběhla komunikace s nadvědomím 9,8mé dimenze Tarik-Tik-Tek. Místo slov poslala jen vizi vlny řítící se kupředu. Vzkázala mu: „Nic po Mě nežádej, nebo ti to dám.
Desátá dimenze je nejvyšší božskou silou, s kterou pracuje jen málo nejzkušenějších zasvěcenců a proroků. Jen několik z nich se jen letmo dotkne ještě vyšších, což jsou andělé a archandělé jedenácté dimenze. Je naprosto odlišná od rodiny deváté dimenze, kde je Kristus a Duch Svatý, s kterými je komunikace dosti intenzivní. Ani ti nejzkušenější ji příliš nevyužívají. Je totiž extrémně silová, ještě o dva řády více než osmá, které je Jí hodně podobná. Do osudu člověka již v podstatě nezasahuje.
Na otázky již vůbec neodpovídá, stejně jako ještě vyšší dimenze se projevuje zásadně pocity. Zasvěcence ohromuje neosobní obrovitou energií jež je nepopsatelná, protože jakoby trvá stále a v té je ponořena při prožívání své síly, jako ohnivý vodopád padající z nekonečné výšky. Desátá dimenze je tak mocná, že v mžiku stvoří jakýkoliv dokonalý svět či celé vesmíry. Tvoří je odspodu, dává základní řád a kostru vesmírům i dimenzím pod Ní, zadaný účel už naplňují sami. Prožívá tak neustálou extázi Tvoření podobně jako Koordinátor Stvoření ve dvanácté dimenzi, který všemu dává směr, ale sám však již netvoří.
Desátá dimenze však reaguje na přání k Ní, jež plní extrémní silou a mocí. Je schopna dát zasvěcenci obrovské schopnosti a tím i velkou odpovědnost. Nevhodné zacházení s touto energií by mělo katastrofální následky pro všechny, pokud by k tomu božská hierarchie nechala dojít.
Když zasvěcenci vzkázala, že už k Ní má přístup, podle instrukcí nadvědomí si pustil hudbu Poselství Himaláje s tibetskými mísami a volal božské síly od sedmé dimenze výš, aby měl jistotu správného napojení. Už pro volání Tarik-Tik-Tek si měl dát hudbu naplno v nejsilnější části z nahrávek. Hudba absolutně nepodobná ničemu lidskému ho rozezněla až k bolesti. Pak zavolal desátou dimenzi a vnímal Její odlesk jako sonorní dunění. Skutečně Jí vnímal jako ohnivý vodopád. Ona opravdu nemluví, jen tvoří v extázi Síly, dodalo nadvědomí. Pracovat s Ní nebudeš, je teď tvou nejvyšší božskou silou. Ani meditace? Rozmetalo by tě to psychicky i fyzicky, jen uznej její úlohu. Jaký má vztah ke mě? To je pro tebe nedefinovatelné, Ona je ten vztah. Ona také cítí bolest jako teď já? Jedině v extázi Síly, když je již příliš silná.


viz např. http://www.volny.cz/jhavelka


Poznámky k tomuto příspěvku
Yizhii (Občasný) - 6.2.2001 > Hm, zní to hezky, ale nelíbí se mi, jak si všechno nehorázně vymýšlíš. Napiš to do prózy a možná to bude mít větší úspěch.
Body: 1
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.2.2001 > to není výmysl, ale channeling, který jsem naucil už moc lidí, ale většina od toho utekla, dostali strach, že opravdu je vše znamo... Literatury je dost, např.Hovory s bohem
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.2.2001 > jako aktivátor mystické meditace doporučuji hudbu Lisy na www.lisagerrard.com
<reagovat 
čtenář Georg - 11.2.2001 > Romane,dost se o tyto věci zajímám, Tvůj pohled je velmi neobvyklý, ale zařadil lbch to spíše do sci-fi. Může to být chanalling, jak píšeš, ale pak je tam řada věci pro běžného člověka nesrozumitelná. Měl bys např. vysvětlit a přesně definovat co je to v daném případě "dimense", zřejmě ten pojem chápeš jinak, než např.A.Einstein. Ale jinak, piš... Georg.
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.2.2001 > jsi vedle, George, sci-fi to nastěstí není. Copak proroci nemluvili s Bohem? O dimenzich mluvim v dřívějším příspěvku. Emoce je 3, myšlení 4, intuice 5. Nadjá 6, nivana-božské Já je 7.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter