Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Báseň pro Jennifer
Autor: duha () - publikováno 1.2.2001 (17:56:54), v časopise 5.2.2001
Ptát se s kým jsem byl v kině?!
Ach má Jennifer!
Tohle není fér!

Vlez jsem na pokec
tam jsem se prokec
sám jsem tomu na vině!

Otvírám skříňku patřící Pandoře?
Explorer otvírám
srdce Ti otvírám

Máš ráda barvu modrou
půjčím Ti fixu modrou
tak jako Adrian Mole své Pandoře.


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 5.2.2001 > To tě Jennifer teda moc nezaujala
<reagovat 
duha () - 5.2.2001 > Mladé intelektuály, kteří jsou zmítáni láskou a smyslem pro humor, jako jsou třeba Adrian Mole nebo já, nikdo, NIKDO nechápe.

Doufám, že od Jennifer dostanu sluníčko a co si o tom myslí TH je mi srdečně jedno!!! (doufám, že to tentokrát aspoň dočet do konce :-)
<reagovat 
Vio (Občasný) - 5.2.2001 > Mladý intelektuál ;-))) tos mě pobavil... cheche.
Když odhlédnu od obsahu, který mě nijak zvlášť neoslnil, i když je docela vtipný, tak mě zaujal hlavně "absolutní rým" v posledních dvou slokách. Věru, není to špatné ;-)
Body: 1
<reagovat 
duha () - 5.2.2001 > Ahoj Vio, jsem rád, že alespoň někdo tu má smysl pro humor nejen v rubrice vtipů..., ale pořád nezareagovala Jennifer!!!
<reagovat 
Cid (Občasný) - 5.2.2001 > Vážně jsi si mohl dát více záležet. Toto je trochu mizérie.
<reagovat 
Yizhii (Občasný) - 6.2.2001 > (Toho modrožlutýho křesťana si nevšímej.)
Body: 3
<reagovat 
čtenář Ctenar - 7.2.2001 > To bylo na objednavku?????? Dost umely a ubohy...asi jsi jediny intelektual a my jsme vsichni banda blbecku..ale jen se snaz dal, nekomu to pomuze...:-)))))))))))
<reagovat 
 duha () - 19.2.2001 > čtenář> Pro vsechny kdoz se sem pripadne jeste dostanou
Cele to trochu vychazi z jednoho pokecu s Jennifer (ale ne na objednavku :-) a je to zalozene na predpokladu, ze ctenar zna Tajny denik Adriana Molea - ten totiz pujcuje sve lasce Pandore modre fixy, nikdo ho nechape a hlavne pise presne takhle otresne basnicky.
Mrzi mne, ze krome rubriky Vtipy je tu asi humor vsude jinde zakazan.
To Ctenar slova "banda blbecku" jsi pouzil ty, ja si to o ctenarich totemu nemyslim. Zajdi si za psychologem.
To TH - To nebyla kritika, ale rypnuti - ale od Tebe Thomasi ne prvni, takze neprekvapilo :o)))
<reagovat 
Čtenář - 22.2.2001 > Ubohe,trapne..jednoduse receno sracka...intelektuale!!! :-/
Body: 5
<reagovat 
 duha () - 22.2.2001 > čtenář> nejsi moc v pohodě , viď?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter