Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Milá
Autor: Chiefs (Občasný) - publikováno 12.4.2004 (00:53:36)

Milá, pohledná mladá a nezávislá slečna hledá partnera na nezávazný sex. Pište kocourci, potřebuju to pořád. Julie, 21

Tak takhle nějak to začalo. Tohle je tip inzerátů, na který prostě musí každý správný chlap odpovědět. Teda rozhodně každý chlap, kterému je 22 a s holkou se pomiloval naposled v šestnácti. A ne že by byl nějak výrazně ošklivý, rozhodně spadal do průměru, no, ale toho času studoval vejšku a protože jeho studijní výsledky tvořila z větší části píle než přirozená inteligence, moc času na společenský život mu nezbývalo. Ale neodpovídal na seznamovací inzerát poprvé a tak už věděl, co napsat.

Krásný večer krásná Julie (to vždycky zabírá), zdraví tě tvůj kocourek Romeo (ať vidí, že je sečtělej), na tvůj inzerát se prostě nedá neodpovědět. Tak teď něco o mě: je mi 25 (něco přidat si musí, životní zkušenost je vždycky atraktivní), při výnosné práci studuji VŠ, mezi moje záliby patří ekonomika a sex, přičemž v obojím mám bohaté zkušenosti. Mám nadprůměrnou postavu, aspoň mi to všechny moje bývalé přítelkyně říkaly. Napiš, kdy a kde se sejdeme (rovnou na věc, ne?). Na odpověď se těší Petr P.S. mohla bys mi poslat fotku?

Myslím, že je na čase, abych do příběhu vtáhnul i druhou postavu, onu tajemnou Julii, 21. Tak předně, bylo jí pětapadesát a jmenovala se Eva a zrovna včera jí přišel definitivní rozsudek o rozvodu. S manželem byla od svých 18-ti. Našel si milenku. Mladší. Samozřejmě. Hned, jak na to přišla, sbalila mu věci a vyhodila ho z bytu. Byt byl její dědictví po rodičích a tak bez obav mohla. Co se týče jejího mínění o mužích, měla jasno. Bestie, mrchy, za každou sukní se otočej a jak na ně holka ukáže prstem, hned za ní lezou do postele. Ale přeci jenom jí asi pořád chyběl. „Kdyby aspoň neodešel tak klidně“,proběhlo jí od té chvíle nespočtukrát hlavou. Věděla, že to nemůže nechat jen tak, že jim to jen tak neprojde, jako chlapům, rozumíte? To si vypijou.

A pomsta to byla, to musím uznat, rafinovaná. Napíše inzerát, nějakej jednoduchej, to aby se určitě někdo chytil, hned si s ním domluví schůzku a na té schůzce… No, o dalším postupu si zatím nebyla tak úplně jistá, ale ono se to nějak vyvrbí. Hlavně, že si to vypijou.

Odpovědí přišlo hodně přes deset, ale rozhodla se už pro tu první. Jak správně tušíte, byla to ta Petrova. Krásný večer krásná Julie (to je laciný), zdraví tě tvůj kocourek Romeo (no ne, intelektuál), na tvůj inzerát se prostě nedá neodpovědět. Tak teď něco o mě: je mi 25 (něco si určitě přidal, tomu bude nejvýš 22), při výnosné práci studuji VŠ, mezi moje záliby patří ekonomika a sex, přičemž v obojím mám bohaté zkušenosti. Mám nadprůměrnou postavu, aspoň mi to všechny moje bývalé přítelkyně říkaly (to ještě nic neznamená). Napiš, kdy a kde se sejdeme (rovnou na věc, tak to se hodí). Na odpověď se těší Petr P.S. Mohla bys mi poslat fotku (nikde neřekl, že svojí, ne?)?

A její odpověď? Milí Petře, přišlo mi hodně odpovědí, ale tvoje byla jasně nejzajímavější. Hned jak jsem si jí přečetla, věděla jsem, že tě musím vidět. Co nejdřív. Co třeba hned zítra? V 7? Pod koněm. Tvoje roztoužená Julie. P.S. fotku přikládám

On: Budu tam. P.S.Tady je na oplátku moje.

 

Dobře, tak to by bylo, řekla si Eva, tak co teď s ním.

Páni, já budu mít rande, navíc s takovou kočkou, odvětil na to on.

Chlap odpornej, jak ucejtí sex zadarmo, hned souhlasí se vším, na to zas ona.

Bože, to bude ženská. Určitě musí bejt strašně vášnivá.

Tu jejich věčnou nafoukanost nějak srazit.

No to je k neuvěření. Jen jestli to nešlo nějako moc lehce.

Ten si to vypije.

Sakra, taková ženská, to není samo sebou. Na tom něco smrdí.

Sakra, vodnese, ale jak?

Ne, ne, to bude nějakej vtip. To bude minimálně chlap, nebo něco podobnýho.

Tak moment, zopakujeme si to. Mám nadrženýho chlapa, kterej mně bude čekat zítra v 7 pod koněm. Teda vlastně, bude čekat dvaadvacetiletou sexbombu. A ta…

 

 

 

21. května večer, přesně za pět minut šest vystupuje z metra ve stanici Muzeum       55-letá žena, a hned vedle ní jedna dvaadvacetiletá, jedna pětatřicetiletá a dalších asi 68 žen různého věku. Ale no tak budiž, jedna z nich bude Eva. je trochu nervózní, co si budem povídat, vymyslela pěkné divadýlko, teď jenom aby herci hráli podle zkoušek, kterých si včera večer a dneska ráno udělala už aspoň tisíc. V šest přijde nějakej natěšenej frajer, vyleze z metra a bude koukat. Stát a koukat. Pak kousek popojde. Zase se bude rozhlížet. Znova popojde. A bude čekat. A čekat. A čekat. Nervózně se rozhlížet. Ten se bude tvářit, až přijde na to, že žádná sexbomba nepřijde a že dokonce nepřijde vůbec nikdo.

A tak vychází po schodech, přechází po přechodu ke „koni“, stoupne si k levé zadní noze, opře se o sloupek a čeká. Na obou stranách náměstí začínají nesměle poblikávat neony. Stále čeká. Po chodnících hlučně proudí mlčící masy lidí. Čeká. Lípy ve spodní polovině náměstí se povzbudivě zelenají. Čeká. Smráká se. Ve vzduchu je cítit jaro. Nebo možná jenom plíseň. Pořád čeká. Už je tma. Zelené lípy zčernaly a tváře zazděných baculatých andělů září do noci. Červeně, zeleně, modře, žlutě, bíle. Začalo pršet.

 

 

 

 

 

  

 



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 12.4.2004 >

Silně pochybuji o IQ osob v příběhu zúčastněných (co je to za hloupounkou pomstu té ženy a to čekání do tmy toho mladíka a vůbec to lhaní navzájem?) nicméně napsané je to čtivě, možné je všechno, ale vadí mi ten otevřený konec, čekala jsem nějakou pointu...třeba , že pak naštvanej mladík doma sedne k PC a zplodí inzerát 40VŠ, sportovní postava, podnikatel, auto, vilu, chatu mám, čekám jen na tebe,20-25 krásko..atd. Ale i tak..čtivé

P.S.: Obsese jménem Eva, co?


Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 12.4.2004 > BlueSky> tak to má být.....krapet ji přečural.....chichi....chytla se sama.....ale jo napsaný je to slušně a čtivě.....BS má pravdu v tom, že se dalo úžasně pracovat s pointou......ale i tak...zábavný....
Body: 4
<reagovat 
MZF (Občasný) - 12.4.2004 > Téma je to skvělý, ale ta rychlost a čtivost se postupně vytrácí, což je škoda. Závěr je vlastně nijakej.
Body: 4
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 13.4.2004 >

škoda toho odstavce "21. května a dál..." ten úvod byl pěkně napsaný, sice je to taková "klasika" ale "technicky" jsi to zvládl, škoda ten závěr,  je takový ... oproti předchozímu podprůměrný

 

P.S. Já typovala, že se nakonec sejdou, půjdou na kafčo, popovídaj si a možná se z nich stanou přátelé...


Body: 4
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 13.4.2004 > Fajnové čtení
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter