Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Malá báseň o jarní cyklistice
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 13.4.2004 (18:14:08)

Sedlo nahlédlo

do Vesuvu.

 

Had nespal.

 

První kilometry

zaplétám do pomlázky.



Poznámky k tomuto příspěvku
afro (Občasný) - 13.4.2004 >

První kilometry zaplétám do pomlázky - proč ne... Jinak mně to přijde jako dost velkej průser.  Jsem zvyklej na lepší kousky... alespoň občas.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 13.4.2004 > afro> Tož mi to trochu rozeber, proč průser :-)
<reagovat 
 afro (Občasný) - 13.4.2004 > Adina> Co na tom mám, herdek, rozebírat? Kdyby to alespoň bylo cyklohaiku , ale pět veršů (jo, vím, že v názvu je slovo malá), bez nějaký, alespoň minimální, výpovědi mně přijde zoufale málo. Ani ty verše s pomlázkou  to nezachránily.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 13.4.2004 > afro> Tak já nevím, ale řekla bych, že psát dál by spíš uškodilo. Jo, je to spéš pocitovka, než aby to vypovídalo o bůhvíčem, ale hergot, to všude musíme hledat vyšší smysly? A propos - sedlo nahlédlo to Vesuvu - no to přece jasně a hluboce vypovídá o tom, že se mi zjara pořádně bouřej hormony bráško :-)) I když bouřej je blbý vyjádření, protože se produkce melaninu snižuje, ale to jen také menší zamyšlení nad biorytmy To jsem to vokecala, co :-)
<reagovat 
 afro (Občasný) - 13.4.2004 > Adina> 

Minimální výpověď se přece nemusí rovnat vyššímu smyslu... to po Tobě přece nechci a je mně jasný, že by to pak byla pořádná nuda (brát všechno vážně)... Prostě, náznak masturbace s konstrukcí prapodivného tvaru mě neuchvátil.

Jsem pro zkrácení básně na poslední dva verše!


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.4.2004 >

Jó, kdybys napsala sedlo nahlédlo do Tupadel (křižovatka s Hadem tu na cyklostezkové křižovatce opravdu je), tak jsem snad šla i do 5, ale takhle ti mě to taky nějak nevzalo.

 

Jo, a žes včera nepřišla, tak jsem ti tu fidorku za trest snědla cestou domů.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 14.4.2004 > Naty> No jo, to víš, moje přefláklá dovolená. Ale snad se dostanu do Malostranský v neděli :-)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 14.4.2004 > Naty> Jů, já z Tebe dostala nezvladatelný chutě na fidorky a to mi ještě předevčírem bylo špatně od žaludku :-)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 14.4.2004 > Adina> 

Ještě nevím, s tou nedělí, je to tak 50 na 50%.

 

S tou fidorkou máš smůlu, byla dobrá.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 14.4.2004 > Naty> Normálně mně mučíš No nic, já se teda jdu domů najíst normálně
<reagovat 
Lia (Občasný) - 15.4.2004 >

tohle téma je mi blízký; moc pěkný, dávám šest


Body: 5
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 15.4.2004 > Vzhledem k mému zaměstnání...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kmínek (Občasný) - 19.4.2004 > připadá mi to zvláštní i trochu efektu
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.4.2004 > poněkud minimalistické mi to přijde ;o)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 19.4.2004 > Kelly> A víšm co sil člověka stojí každé slovo, když prožívá jarní únavu a ještě u toho právě dofuní na kole domů a ještě ho děti šlehaj pomlázkou? :-)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.4.2004 > Vim, proto rači nic nepíšu ;o))
<reagovat 
čtenář Vesuvanka - 20.4.2006 > Sedlo nahlédlo do Vesuvu :-))) a Vesuvanka jásá :-))) dílko se mi líbí celé
<reagovat 
vesuvanka (Občasný) - 20.4.2006 > nebyla jsem přihlášena, takže ještě přidávám body a doporučení
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter