Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proboha proč?
Autor: Anah (Občasný) - publikováno 15.4.2004 (17:40:17)


Andulka (Občasný) - 16.4.2004 > Quentine, ja negenaralizuji...:-) jenom tak jsem nad tim premyslela....nevim jestli je to rozdil kultur (teda castecne urcite), ale taky rozdil generaci. Rodice, kteri nahrazuji lasku penezi, najdes vsude, ale vetsina strednich rodin urcite ne. Ja jsem mela jednak to stesti, ze jsem si jednou rekla, ze dam diteti to co my v deststvi chybelo (nemluvim o penezich), ale taky to, ze se vsichni rodice tak kolem me chovaji. Ono jde o malickosti, ze kazdy rano nez jde maly do skoly, tak mu dam hug a pusu a reknu mu, ze ho mam rada, to samy kdyz prijde ze skoly, pred spanim atd. Maly (teenager) nema problem mi dat pusu a hug na ulici pred kamardama, protoze v rodine kamaradu je to to samy. Anebo plany na dovolenou, na vikendy atd. prote maly je zhrnut do vseho, ma rovnopravny hlas, ma svuj nazor a delame takovy plany, kdy vsichni jsou spokojeni. Tady jsem se naucila, ze pohlavky a krik neni disciplina, ze disciplna se uci od malickatim, ze dite nese zodpovednost za sve chovani. Ze od malicka vi, ze kdyz si vybere spatne, takze za to nese odpovednost. Mame stejnou povahu, takze muzu porovnavat svoji "ceskou" vychovu a jeho. Vidim velky rozdil. Ja byla taky desnej parchant. Teda doma a pred dospelymi jsem byla chytra a slusna holka, co se delo za jejich zady.....si umis predstavit. Maly je ke me otevreny, rekne vsechno. Vubec ho v ty hlave nenapadne, aby delal neco co nesmi. Ty decka jsou tak vychovany, ze si muzu dovolit delat obcas pro ne slumber party, kdy mam pres noc doma pres deset kluku v puberte a je to v pohode. Nekdy mam doma prilis mnoho deti, a obcas maji hlad. Tak je necham uklidit cely barak a za odmenu jim vsem neco uvarim. Anebo je vsechny nazenu do kuchyne a reknu co a jak. S prachama jak pises - je pravda, ze ma maly to co chce. Jenze ono je to trochu jinak. Obleceni si kupuje sam z kapesneho co si sam vydela. Musi mit ty nejlepsi tenisky. Rekneme, ze u vietnamcu je koupis za $40.00, v obchode top model za $135.00. Ja mu dam tech cyticet, protoze boty potrebuje, ale zbytek si doplaci sam. Anebo k vanocum dostal notebook a high speed internet a bedny. Je to luxury a on to vi. Jenze taky vi, ze kdyz bude odevzdavat to nejlepsi ve skole, dostane to ode me. TY kdyz v praci performujes na 100%, taky vydelas vic nez ten, kdo odvadi praci jenom za 80 nebo 60.
Takze ja bych rekla, ze to nahrazovani lasky prachama, mas z americkych filmu, ale realita byva vetsinou uplne jina. Uf uf, jsem se rozepsala....ale maly mi vcera udelal radost. Jednak reprezentoval skolu v behu a ze stovky skoncil ctvrty a to tam byla decka z olympijskeho tymu. A pak vecer mela skola divadelni hru Olivera, kde hral jednu z hlavnich roli, tak byl taky sikovnej....:-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Andulka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter