Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Highland
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 4.2.2001 (17:07:37), v časopise 13.2.2001
 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář thor - 16.11.2001 > Adammu: kýč to je kámo, ale příroda vždycky byla kýč ( "...ale krásnej...", Smrt krásných srnců). Flynn se nemá za co stydět.
Body: 3
<reagovat 
Mona (Občasný) - 13.2.2001 > Líbí se mi to. Čiší z toho správná zima. Zaujal mě stín na nejbližší skále. Vypadá to jako stín od tyče, ale v tom úhlu žádnou nevidím. Možná je to úplně něco jiného.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.2.2001 > Já tam ten stín vidím taky - ty mraky se mi zdají opět nerealné....ale ta mlhovina vzad je supr. Skály v pozadí jsou dobré, ale těm ve předu chybí plastičnost - teda plastičnost to má, ale takovou neohrabanou nereálnou....
Body: 1
<reagovat 
pearlsgirl (Občasný) - 13.2.2001 > mne sa to paci...vidim ze sa musim este vela ucit :o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Uživatel Terragenu - 13.2.2001 > Pearlsgirl - ani se moc učit nemusíš. Viděl jsem čtyřletého prcka, jak za pět minut v terragenu dělá superkrajiny. Tam to jde samo.
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 14.2.2001 > Beru kritiku za svou - chybicky jsem jiz odstranil a mohl bych dodat novou verzi.
Jsem rád, že se to páčí.
A že čtyřletý prcek dělat super krajiny? Vždyť tak by to mělo být - nebýt omezován technicky, pouze sílou své imaginace. Už se těším, až tento prcek bude vystavovat 8-))))
<reagovat 
čtenář Uživatel Terragenu - 14.2.2001 > Já myslím, že vystavovat nebude, protože Terragen v něm nepodporuje tvůrčí myšlení. Prostě nastříká pár kopců, vybagruje trochu vody a zbytek běží sám... To je v zásadě to, co proti tomu mám. Až dodají slíbené stromy a keře, bude to snad lepší.
Jinak nic ve zlém. Ty kopce jsou fakt pěkné, ale určitě bych vyretušoval tu šmouho vpravo vepředu a ten černej flek na obzoru! Bylo by to výrazně lepší.

<reagovat 
 Flynn (Občasný) - 14.2.2001 > čtenář> Dík. Tu šmouhu a čáru už mám vyretušovanou. Jen se musím dohodnout s totemákama, zda-li by obrázky nevyměnili. Ono nejde o to nastříkat pár kopců, vybagrovat vodu, ale najít ten správný pohled atd...
A na to, že ten program je zadarmo, je úplně super, ne ;-)))
<reagovat 
Čtenář - 16.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 19.2.2001 > Pro pozdější nebo opětné čtenáře : už je dodán vyretušovaný obrázek
<reagovat 
adammo (Občasný) - 7.3.2001 > mistr kýče!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter