Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jaro
Autor: ehmtypek (Občasný) - publikováno 21.4.2004 (10:24:49)

Uplynulo několik měsíců od doby, kdy jsem se naposled skláněl nad těmito stránkami s perem v ruce… Událo se toho tolik, že ani nemá smysl o tom psát. Zažil jsem strach, radost, smutek i vášeň, bolest i uspokojení, vyhledával jsem samotu i společnost, smál jsem se, křičel, plakal po temných nocích nebo jen tak tiše seděl a naslouchal… Potkal jsem mnoho žen, z nichž některé byly obvyklé až fádní, jiné zas neobyčejné, přirozené, uvědomělé a… zamilované.

A k tomu ještě jaro. Slyším jeho kroky za tenkými dveřmi svého malého bytu, jak se podrážky bot z březové kůry pomalu sunou po starých zaprášených dlaždicích studené chodby. Tiše oddychuje a s nezadržitelnou jistotou jde stále blíž a blíž, až pak do strnulého ticha očekávání narazí jeho sukovité klouby do měkkého dřeva a místností se ponese ten dunivý, notoricky známý zvuk vyplňující nekonečnou prázdnotu mojí mysli znehybnělé a oddané…

Pak zvednu se ze svého polorozpadlého křesla a lehce stisknu kliku ve své dlani, prudce zatáhnu a otevřu ve vteřině dveře dokořán. Jako bych chtěl nečekaného návštěvníka překvapit. Na chodbě však jen zavane průvan z právě otevřených dveří, pár dlaždic se pohne a vzápětí nastane znovu to neúprosně zvonivé, silné a ničím nerušené ticho… Jen já budu v hloubi svého bytí-nebytí vědět, že jaro právě vstoupilo…



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 21.4.2004 >

Unikají mi souvislosti úvodního odstavce s následujícími.

Překvapuje mě docela strašidelný popis jara (nicméně velmi sugestivně pojatý) , pro mě je jaro svěží, mladé, v rozpuku a ne pomalé, se sukovitými klouby, ale to je autorův pocit a já mu ho rozhodně neberu:-))

Je to takový poeticky zachycený pocit (lehce tísnivý) ..to na mě dělá ten dojem:-)


Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 21.4.2004 > Zajímavě zvláštní.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter