Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Msta
Autor: empty_mind (Občasný) - publikováno 25.4.2004 (10:47:57)

      Rozhodl jsem se, že si dnes udělám pěkný den. V práci jsem si vzal volno, koupil si basu piv a z videopůjčovny donesl pár zajímavých pornosnímků. Manželka bude celý den v práci, takže možná sáhnu i do svých úspor a objednám si nějakou rajcovní lehkou děvu. Bude to zkrátka příjemně prožitý den. Po týdnech, strávených otrockou prací pro nadnárodní koncern, si to určitě zasloužím.

      Rozvalím se tedy na gauči, otevřu první láhev piva a pustím první film. S pomocí anglicko-českého slovníku si přeložím jeho název. Film se jmenuje "Utopena v semeni a vlastní šťávě", což mi zní docela slibně. Při jeho sledování zjistím, že hlavní představitelka Edna je velmi talentovaná herečka. Působí dojmem nezletilého děvčete, což mi připadá poměrně vzrušující. Je to drobná blondýnka se dvěma roztomilými copánky a sponkami ve tvaru berušek. Na sobě má růžovou sukénku, oranžové tričko se sluníčkem, červené sandálky a žlutou aktovku. V úvodní scéně, kdy do jejího bytu přijde nadržený poslíček s pizzou, si počíná spíše průměrněji. Nadchne mě však ve scéně, kde uspokojuje pět chlapů najednou - poslíčka s pizzou, instalatéra, opraváře praček, policistu a pošťáka, kteří se u Edny sešli vlastně úplně náhodou. Trochu mě zamrzí, že film má smutný konec a hlavní představitelka se utopí v semeni a vlastní šťávě.

      Když pohlédnu na svůj rozkrok, zjistím, že už jsem docela nadržený, proto neváhám a okamžitě strčím do videorekordéru další kazetu. Film se jmenuje "Zorka mstitelka". Hlavní představitelka je rovněž sympatická, i když působí poněkud drsnějším dojmem než Edna. Má na sobě černou lesklou kombinézu s otvory v oblasti poprsí a pohlaví a na hlavě klobouk. Nadchne mě především při scéně, kde usouloží k smrti bandu grázlů, kteří chtěli vykrást místní banku. Po této části filmu začínám být opravdu hodně nabuzený, zvednu telefon a zavolám do Eskort servisu, ať mi hned pošlou nějakou dívku s lesklou černou kombinézou s otvory v oblasti poprsí a pohlaví. Je mi oznámeno, že do půl hodiny je u mě. Potěšeně se posílím další lahví piva, chystám se pustit další videokazetu, ale najednou mě vyruší rachot zámku. Poté uslyším kroky, které v kuchyni ustanou. Připlížím se ke dveřím a nahlédnu škvírou dovnitř, kde spatřím svoji manželku, jak nervózně poklepává nohou a hledí na hodinky. Netuším, co se děje, proto se rozhodnu vyčkávat, co bude dál. Zanedlouho zaslechnu zvonek, manželka nadšeně vyskočí ze židle a běží otevřít. Zaslechnu mužský hlas: "Tady je ta pizza slečno!" Manželka asi měla hlad. Proto byla tak nervózní. Najednou však uslyším, jak říká: "Stando, ty si tak originální! Ta uniforma poslíčka ti vážně sekne!" Ani nevím proč, ale vybaví se mi jedna ze scén z prvního snímku. Uniforma na Standovi moc dlouho nevydrží a podnikne s mojí ženou rychlovku na kuchyňské lince. Naštvaně si pomyslím, že jsem si žádné filmy ani nemusel půjčovat, otevřu si další láhev piva a usilovně přemýšlím, co udělám.

      Po chvíli mě napadne, že oba se zřejmě nespokojí jen s rychlovkou v kuchyni a určitě zamíří i do ložnice. Rozhodnu se, že se schovám do skříně v ložnici a budu prozatím sledovat, co se děje. Pro jistotu si vezmu s sebou dvě lahve piva. Sedím ve skříni a za chvíli se mé očekávání skutečně naplní. Standa povalí moji manželku na mou postel  a začne si s ní hrát prsty a jazykem. Ač nerad, musím uznat, že to chlapci opravdu jde. Počíná si velmi zručně, což docela dobře dokazuje i výraz v obličeji mojí chotě. Především v práci jazykem vyniká, což dokazují manželčiny vzdechy a výkřiky. Při samotné souloži zvolí naprosto ďábelské tempo, já si ve skříni otevírám pivo a najednou mě napadne docela zajímavý plán. Čekám na vhodnou chvíli, kdy ho uskutečnit a ještě si v hlavě utřídím, jak ho provedu. Pohled na manželku se Standou mě docela nabudí a já jsem opět vzrušen. Oba v té chvíli vystřídají misionářskou polohu za polohu "zezadu", což jsou ideální podmínky pro můj plán. Potichu se přikradu těsně za Standu, rozepnu si poklopec a prudce vrazím svůj tvrdý úd mezi jeho chlupaté půlky. V tom samém okamžiku začnu třepat s lahví s pivem, zacpu hrdlo prstem a hned po vysunutí svého údu vrazím Standovi flašku tam, kde právě před chvílí můj úd byl. Standa zaječí, rozběhne se k oknu a vyskočí z něj. "Škoda, že bydlíme v přízemí," pomyslím si. Přísně pohlédnu na svojí vyděšenou ženu, vytáhnu ze skříně druhého lahváče, začnu jím třepat a prohlásím: "Teď jseš na řadě ty!"

      Než však stačím cokoliv podniknout, zazvoní zvonek a já jdu otevřít. Bude-li to Standa, jsem odhodlán ho zabít. Otevřu dveře a spatřím dívku s lesklou černou kombinézou, s otvory v oblasti poprsí a pohlaví. Než stačím zabouchnout a dělat jakoby nic, přijde moje manželka a překvapeně  na dívku pohlédne. Zachová však klid, vstřícně se usměje a zeptá se ženy: "Dáte si pivo?"



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter