Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Má láska k tobě...
Autor: Cobain (Občasný) - publikováno 6.2.2001 (22:51:04), v časopise 7.2.2001
Má láska k tobě
je jako zpěv ptáků v korunách,
je jako mořský racek na vlnách,
a neměnná je
v každé roční době.

Má láska k tobě
je jako bouře na vrcholcích hor,
je jako bríza jdoucí od Azor,
a nádherná jsi
v té černé noční róbě.

Má láska k tobě
má barvu křídel plameňáka,
ctí barvu tvých očí jež mě láká
a svádí k hříchu
nerad si lžu sám sobě.

Má láska k tobě
se nedá jen tak popsat slovy
až budeme mít již pouze rovy
mám jedno přání jen
ležet ve stejném hrobě.


Poznámky k tomuto příspěvku
leinka.T (Občasný) - 22.8.2004 >
nádherné vyznání...

Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 2.12.2004 >

Přání o společném hrobě jsem tu už jendou četl...Dávej bacha, ať se neopakuješ. :c)))

 

Jinak dobrý.


Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.2.2001 > Ta melodičnost je výborná, chvíli se stupňuje, chvíli ubývá, mistrovsky zbásněné milostné vyznání Cobaine...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Lukáš - 7.2.2001 > Hezké vyznání, v poslední strofě trochu drhne "...již pouze...". Ale jinak fakt povedený.
Body: 3
<reagovat 
Abendstern (Občasný) - 7.2.2001 > Kurte, je vidět, že jsi úspěšně a dramaticky změnil žánr -- texty na albech Nevermind nebo In Utero Tvé lyričnosti moc neodpovídaj... a to je dobře..
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 7.2.2001 > Je to jedna z nejkrasnejsich basni, ktere jsem od tebe cetla....plynule, melodicne, poeticke a taaak romanticke...:-))))))) Nejvice me svedla predposledni sloka...nadherna!!!!
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 7.2.2001 > Je to pěkné. Možná bys to měl i zhudebnit. :-)
<reagovat 
Martina (Občasný) - 7.2.2001 > . . . a ještě sluníčko! Martina
Body: 5
<reagovat 
Coolsteak (Občasný) - 8.2.2001 > Taky bych chtěl umět psát bezchybné básně.
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 8.2.2001 > Opět zajímavá stavba básně, s fantastickou přesností a systémem. Musím říct, že mě to až rozptylovalo od vnímání krásy slov, které jsi napsal (to je však má chyba). Opět jsem o něco bohatší.
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.2.2001 > Moc hezká báseň, návíc s dosti zajímavou stavbou. Musím se Ti přiznat, že je to zase po jisté době (je tedy pravda, že jsem si dal od TOTEMu také na čas dovolenou), kdy se mi Tvá báseň líbí velmi moc!
Body: 5
<reagovat 
Ferdinand (Občasný) - 9.2.2001 > Jo, trochu změna stylu a stavby. Čte se perfekteně plynule, občas jsem měl ale prolblémy... Např. na konci 2. strofy : v té černé noční róbě, proč ne - v černé noční róbě? To té je tam navíc. Jinak krásný vyznání, to jo. Moc hezký.
Body: 5
<reagovat 
myšička (Občasný) - 9.2.2001 > Nádherné vyznání, Kurte. Sice tam nemáš moc rýmů, které by překvapily, ale zato velmi pěkné básnické obrazy: např. má barvu křídel plameňáka... Celkový dojem: něžné a cituplné.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Krispinka - 5.5.2001 > Ta predposledni sloka fakt "...svadi ke hrichu..."
Body: 5
<reagovat 
čtenář Krispinka - 5.5.2001 > Ale jinak jsem chtela napsat, ze ackoli nemam rymy prilis v lasce, asi brzy zmenim svuj nazor, fakt se ti tato basen povedla, jen trosku lituji, ze nebyla napsana pro me.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter