Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ŘÁD
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 27.4.2004 (21:55:56)

1

1   2   1

1   3   3   1

1   4   6   4   1

1   5  10  10  5   1

1   6  15  20  15  6   1

1   7  21  35  35  21  7   1

1   8  28  56  70  56  28  8   1

1   9  36  84 126 126  84  36  9   1 

1 10 45 120 210 252 210 120 45 10 1

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Newton (Občasný) - 27.4.2004 >

tahle poezie

mě zabije :))

 


<reagovat 
jaši2 (Občasný) - 28.4.2004 > vtipne, ale chcelo by to nejake vyuzitie alebo popis
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 27.4.2004 > hezký vystínovaný  s tímhle si hraju o matice když se nudím (což bývá poměrně často)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.4.2004 > Dommi> nudit se o matematice?...:o))ty se máš.....já se o matematice většinou modlil.....:o))
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 29.4.2004 >  Tý, jo! Jedna báseň!
Body: 5
<reagovat 
čtenář ctenar - 29.4.2004 > libi se mi to stinovani, a ti kralici s tularemii, ale jak mohou ridit svet zakony cisel, kdyz svet tady byl davno pred tim, nez zacal clovek cisla pouzivati a jak tedy mohou svet ridit zakony souvislosti, ktere z techto cisel vychazeji? a nebyly treba ty cisla ovlivnene nejakym tim bozim zakonem, jako ze by ten bozi zakon stal nad temi cisly , jako vrchol pyramidy, spojnice bodu,a potom by vznikly ty souvislosti , mam tri body , samy o sobe neznamenaji nic a ja jako clovek rozumny stojici nad temy body spojim tyhle body a vytvorim trojuhelnik nebo primku a mam geometricky obrazec, prvni mam svou ruku, potom svuj rozum, a nakonec ty body na papire, ktere spojim rukou a svym rozumem, tak by to mohlo byt i stemi cisly, nevim...
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 30.4.2004 > čtenář> Čísla a jejich vztahy tu byla dřív než vznikl člověk, než vznikl svět a vesmír. Vznikly naráz s časem. Je jednoduché to dokázat, můžeš počítat i věci, které vznikly před vyvinutím člověka, například hvězdy na obloze. Člověk čísla nevymyslel,byla tu vždy, člověk je pouze objevil, stejně jako gravitaci a rychlost světla. Čísla nemohou být ovlivněna jinými zákony, než zákony čísel.
<reagovat 
Čtenář - 30.4.2004 > jo, hvezdy, byly tady davno predtim, nez si clovek uvedomil, ze je muze spocitat, je to forma urcite domluvy, ne?!clovek pocita, aby nekam dosel, neco zjistil, neco vybadal, ale neni to jen nejaky kruh lidskeho vnimani sveta kolem pevneho stredu? mam tri prsty, ja vim, ze mam tri prsty, ale kdybych se to nenaucil v prvni tride, tak bych mohl rici, ze mam prsty dva,a byl by v tom chaos a kdo ty cisla tedy stvoril, vymyslel, kdyz je clovek pouze objevil? cas a peorstor, to je dobra uvaha, ze cisla vznikly naraz s casem, ale cisla sami o sobe si neuvedomuji, ze jsou cisly, to my jim davame smysl, abychom urcili svuj vek od toho pocatku, a zase tu je neco pred tim, a az potom funkce naseho mozku...
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 1.5.2004 > čtenář> Když hvězdy vznikly, vznikl jich určitý počet, i když možná nebyl nikdo, kdo by si to uvědomil. Budeš-li mít tři prsty, budeš mít tři prsty, i když nebudeš vědět, že máš tři prsty, dokonce, i když nebudeš vědět, že máš nějaké prsty. Žába má pět prstů na pacce, i když to neví. A měla by pět prstů, i kdyby to nikdy žádný člověk, mimozemšťan, vyšší vtělení, nebo já nevim co za stvoření nespočítalo. Těch prstů by bylo vždycky pět, i kdyby neexistovala jediná bytost schopná operovat s čísly. Čísla nikdo nestvořil, ani nijak nevznikla, jsou tu prostě od té doby, kdy vznikly věci, které je možné počítat.
<reagovat 
immaginacija (Občasný) - 28.4.2004 > co chtěl říct tím čtvrtým řádkem?
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 28.4.2004 > immaginacija> Omlouvám se, ve čtvrtém řádku je chyba. OKAMŽITĚ TO OPRAVUJI.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 28.4.2004 > immaginacija> 

Teď jsou to části binomického rozkladu a používají se k popisu pravděpodobnosti. Kupříkladu, má-li 80% zajíců tularémii, jaká je pravděpodobnost, že ze čtyř chycených zajíců bude právě jeden tularemický, tedy 0,2*0,2*0,2*0,8*4. Ty čtyři jsou právě z toho binomického rozkladu (a+b)na 4. Znamená to počet kombinací zdravých zajíců Z a tularemických T, tj T, Z, Z, Z; Z, T, Z, Z; Z, Z, T,Z a Z, Z, Z, T. Je to pochopitelně použitelné pro různé procentuální zastoupení dvou možností (zdravý/nemocný, samec/samice, přítomnost znaku a kdesi cosi) a pro různá n (počet pozorování ve vzorku vzorku), n=řádek. Já tím chtěl říct, že věřím, že se celý náš svět se řídí určitými zákony, a že to nejsou zákony boží, ale zákony čísel a souvislostí.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.5.2004 > jelen> 

Pak máš taky chybu v předposledním řádku.

Jo v tomhle lze vidět poezii, chtělo by to do vztahu k něčemu.

A co když Bůh stvořil i ty zákonitosti?


<reagovat 
ariel (Občasný) - 23.6.2004 >

Pascal šel jednou po mostě a tu ho přepadla bouře která ho málem hodila do řeky. Ale on byl na tom mostě stejně převrácen. Jinak tvoje vývody na téma "idiot" jsou velmi nepoučené, a tak to asi vyvažuješ domněnkami.

 


<reagovat 
 jelen (Občasný) - 23.6.2004 > ariel> 

Idiot je původně Anglický slovo, chtěl si citace a argumenty, tady Ti ocituju, jak mi výraz idiot přeložil slovník na seznamu:

Výsledek překladu: "idiot"


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter