Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lovci
Autor: ~BOMI~ (Občasný) - publikováno 30.4.2004 (00:28:51)


Čtenář - 30.4.2004 > Celkově se to nechá číst, pokud je někdo na tahle témata. Oprav si tam gramatický chyby, je tam dost hrubek a čárky ti taky moc zatím neříkají. S tématem si myslím, že ses docela vyrovnal, ale je tam na první pohled čitelná nevyzrálost (zkus si přečíst kousek z quentinbubakoffa). Ta řeč lovců není dobře, chvíli jsou spisovnější než čeština a chvíli se snaží vypadat vulgárně, že výsledně to občas působí komicky a ruší to atmosféru). Také se pouštíš do archismů, přechodníků.. ale.. nech je snad raději na později, až zažiješ současnou řeč, převedenou na text.
Jinak na začátek to není špatné, ono se to spraví, když budeš pokračovat. Je v tom vidět chuť do psaní. Jo, ještě něco.. jsi v tom čitelný dost i ty.. To by nemělo být.. neníto na závadu, ale... Ráda si zase něco přečtu, abych viděla, jak se to zlepšuje.. Zatím nehodnotím, neumím dávat známky.. Na jedničku to není.. až bude, tak jí tam připlácnu.. :-) (držím pěsti - toy)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter