Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
I. P. Pavlova
Autor: Vio (Občasný) - publikováno 6.5.2004 (11:24:46)

 

I. P. Pavlova

 

Stál jsem       kde jsem stál    a
                     nehnul se z místa
                neuhnul z mých stád
                                 nebo ano      ?
někdy se vyplatí trčet ven jako      vyplazený otazník
vlastní    neochoty    odmítnout      !
                                                     křik do ticha ramen

 



Poznámky k tomuto příspěvku
tydlina (Občasný) - 6.5.2004 > nějak to nechápu :((( sorry
Body: 2
<reagovat 
Vio (Občasný) - 6.5.2004 > Aha, takže když to nepochopíš, je to za dva body... to je logické...
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 6.5.2004 > trčet jako vyplazený otazník ***
Body: 5
<reagovat 
Ciri (Občasný) - 6.5.2004 > vidíš ? vidíš!? žádný černý puntíky:))
Body: 5
<reagovat 
Vio (Občasný) - 6.5.2004 > Co vidíš? Kuře?
<reagovat 
Chemical man (Občasný) - 6.5.2004 > Tydlina to asi myslel tak, že mu to prostě nesedlo. Stejně jako mě. U takovýchhle básních se o pochopení, či nepochopení nemá cenu bavit. Oceňuju název.
Body: 2
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 6.5.2004 > Chemical man> 

Měl bys spíš mluvit za sebe a ne za ni, nemyslíš? Tydlina jasně napsala, že to nechápe, takže asi má smysl se bavit o pochopení.


<reagovat 
delikt (Občasný) - 6.5.2004 >

... a vyplatilo se?!  

... a... a... je v grafické úpravě něco zakódováno, anebo se domýšlím nadbytečně


Body: 5
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 6.5.2004 > delikt> Nevím, jak definuješ pojem zakódováno, ale grafická úprava zde jistě má svůj smysl a význam
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 6.5.2004 > Vio> ale vo tom žádná, že má zmizl a výsnam..  Ale stejně si asi moc vymejšlimm.. :))
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 6.5.2004 > delikt> To je fajn, ne? Nicméně já Tě usměrňovat nebudu
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 6.5.2004 > blondýna> Těsně vedle, ale hezký pokus
<reagovat 
Čtenář - 6.5.2004 > (!)ýkřik do ticha (r)amen :))
<reagovat 
Bebitka (Občasný) - 6.5.2004 > to je hezké, že neodmítáš křik do ticha ramen, k tomu ten vyplazený otazník... napnelismus
Body: 4
<reagovat 
anae (Občasný) - 6.5.2004 >

Snaživý kovboji .... sedávej v koutě!


<reagovat 
Adina (Občasný) - 6.5.2004 > Druhá signální? :-) Podmíněný...
Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.5.2004 > zoufale nijaký.
Body: 1
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.5.2004 > majo, na IP.Pavlově je dle mé paměti jedna z nejlevnějších hospod v Praze, ne že by to s textem mělo souviseti...
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 11.5.2004 > neuhnul z mých stád :o)
na slintáku...
Body: 4
<reagovat 
Vio (Občasný) - 14.5.2004 > Luku, jak šeredně se pleteš... čím jiným vyjadřuji svůj světonázor a postoj ke světu, než vyjádřením svých citů a pocitů? To přece nemusí být nikde explicitně řečeno... stačí číst mezi řádky
<reagovat 
Vio (Občasný) - 14.5.2004 >

Luku, já jsem přesvědčen o tom, že jsem zaškrtnul to políčko u "reagovat"... jestli ne, tak to bylo nedopatřením

Jinak tady žádné vášně neplanou... myslím, že jsem Ti celkem věcně vysvětlil svůj pohled.

Že se naše vidění nestřetává je jedině dobře. Ještě abychom byli všichni stejní  Já na tom nehodlám nic měnit... nahlížím na svět skrze sebe a to je pro mě primární. Jiný už nebudu.

A té chvály jsem si všiml... kdo tady reaguje podrážděně, jsi Ty. Já po Tobě přece nijak nevyjel


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.5.2004 > Vio> 

Kde sem reagoval podrážděně?


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 14.5.2004 >

Já mám s tímhle viděním světa problém - jako u Egila - slova hřmí, slova pějí, slova se dívají úkosem, apod. práce se slovem super, a dál???? Postoj ke světu, co si vo něm myslím...to tam nějak...

Nechci tu vířit debatu jako byla s Egilem - jsme každý příliš zakopán ve svém názoru a vidění světa.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.5.2004 > Luk Malér> podle mě je to prostě jinej způsob myšlení - že to jeden nevidí, nemusí znamenat, že to tam není :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.5.2004 > Kelly> 

Já to napíšu jako odpověď Kelly i Viovi dohromady.

Jejda, to je úplně přesně stejný schéma mé debaty s Egilem a Vio, podobně jako Egil tenkrát nekliká ne reaguj. Padnou ty samý argumenty, vzplanou vášně a k ničemu se nedobereme.

Vaše argumenty sou jasný, ať žije slovo a můj pocit je svět.

Můj je, že postoj ke světu musí být více méně jasný a pak se vyjadřuje slovy.

No a tohle se nedá spojit. Neřikám, že to moje je lepší jako objektivně.

Esi ste si všimli kromě kritiky tam byla i chvála. Zkuste to někdy aspoň zčásti.... ;-))))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.5.2004 > Luk Malér> Ale vždyť tady žádný vášně neplanou, nech si to šéma v šuplíku :o)
Můj pocit je momentální vnímání světa vyjádřené slovy. Z toho přece nevyplývá, že nemám jasný postoj ke světu? Nepředžvýkávám velké životní pravdy, vyjadřuju svůj postoj ke světu právě tady a teď. A z něj by se měl dát odvodit můj postoj ke světu obecně. Jde to odspoda nahoru, kdežto tvůj postup je obrácený.
A taky jsem nikde neřekla, že jen kritizuješ - všimla jsem si, co říkáš o práci se slovy... Pouze jsem to nekomentovala. Zkus někdy nepodsouvat ;o)
Měla to být věcná poznámka ke tvé poznámce, ne řinčení zbraní :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.5.2004 > Kelly> 

Co se postupu týče, souhlas. Jen tomu řikáš jinak.

Jak to myslíš s tím předžvýkáváním pravd?

S tím, že kritizuju, to už je obrana napřed. Jen něco kváknu, už dostanu za uši, mi to tak příde. (Přehánim trochu)

Nepodsouvám, komunikační šum. "Zkuste to někdy" mělo znamenat to chválení, ajko že něco pochválíte i těm, kde to není váš šálek kávy. Jestli sem někde něco přehlíd, sorrráč...


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.5.2004 > Luk Malér> Předžvýkávání pravd říkám snaze za každou cenu vyjádřit nějaký obecný světemhýbající problém - myslím, že se o to občas snažil třeba nejmenovaný Jonáš H. ;o)
V poslední době se tu po mojmu poněkud příliš roztahují drzí kvákalové, i je možné, že občas dostaneš preventivně za uši - i neoprávněně .o)
Čoveče, nechce se mi hledat, ale myslim, že se snažim... no tak třeba http://www.totem.cz/enda1.php?a=63339 a to neni rozhodně moje značka whiskey ;o)
<reagovat 
Vio (Občasný) - 14.5.2004 >

Luku, tady: "Jejda, to je úplně přesně stejný schéma mé debaty s Egilem a Vio, podobně jako Egil tenkrát nekliká ne reaguj. Padnou ty samý argumenty, vzplanou vášně a k ničemu se nedobereme."

Minimálně tady předjímáš nějaké vášně... a kde nic tu nic  A že máme stejné argumenty? No a co? Dyk je to logické


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.5.2004 > Vio> 

Počkej, když po x-tý hraješ partii a první tahy sou stejný, napadne tě to, že to bude stejná partie.

Nedivim se, jste-li na stejné vlně, proto i to očekávání stejné partie.

Technická, jak to, že se mi tvé reakce nezobrazují? Od všech ostatních ano.

To je jako v tý srágoře o "007", ale řiká tam zajímavou věc (parafrázuju): poprvé je to náhoda, podruhé sakra divná náhoda, potřetí nepřátelský čin.

Jak je to s tím reagovat skutečně?

Další zajímavost je, že Egilovi v debatě se mnou taky nějak nešlo klikat na reagovat.

Sorry jsou to jen pozorování.

Jedna možnost - server blbne

Druhá možnost - tvé omyly (jsou tři)

třetí možnost - úmysl, nevim proč?, nejpravděpodobněji mi vychází: abys měl poslední slovo.

Sorry, tohle mi vyšlo logicky. Ale vím, že to vypadá schízoidně.

 

Když tak logickou chybu oprav.

Předem dík.


<reagovat 
Vio (Občasný) - 16.5.2004 > Luku, teď se nebudu vyjadřovat ke všemu, ale jedna věc: nerad používám kliknutí přímo na odkaz "reagovat"... mám totiž rád vždycky všechny předchozí reakce i samotné dílo před sebou... proto používám pouze zaškrtnutí check-boxu za tím odkazem a mám za to, že Tě pak na mou reakci upozorní. Pokud to neudělá, tak je něco špatně, ale snažím se to dělat naprosto důsledně. Vždycky mám totiž zájem na reakci, o poslední slovo mi nejde. Nevím, jak Tě o tom přesvědčit, ale je to prostě tak.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 16.5.2004 >

Hmmmm, to je divný, teď mi to přišlo - ta tvá reakce, ty před tím faktys ne. No jo tak omluva, že existuje nějakej check box jsem netušil. To s tím regováním je otrava, že nevidíš dílo + další reakce, ale bral jsem to jako nutné zlo.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.5.2004 > Kluci, a zkoušeli jste "Zrušit větvení"? :o)
<reagovat 
Vio (Občasný) - 18.5.2004 > Kelly, já mám větvení zrušené
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 31.8.2011 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter