Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Chladnoucí — Chladná z kolekce Haiku zlého muže
Autor: druhý černej saniťák (Občasný) - publikováno 7.5.2004 (13:32:01)
další ve sbírce>

 

 

 

 

Chladnoucí        Chladná

Podzimní slunce  —    Břitva

Tvá   krev     —   Má rána

 

 

 

Haiku zlého muže 4



Poznámky k tomuto příspěvku
Fate (Občasný) - 7.5.2004 > hm...jako haiku se mi libi....
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.5.2004 > Zajímavě provedené..
Body: 3
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 7.5.2004 > Zajímavé, ale haiku to není.
Haiku je zen. SOustředění se na podstatu.
Tohle je několik obrazů.
Nemůžeš říkat koloběžka něčemu, co má 4 nápravy a cosi jako náznak motoru :-)
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 7.5.2004 > Strážce_majáku> Možná je to trochu hi-tec coloběžka, možná má maskovací pentle a vystřeluje jedovatý šipky... ale pořád je to koloběžka.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 8.5.2004 > To je dobře vy - myšlený
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 8.5.2004 >
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 10.5.2004 > Hmm, a pěkná kolo - běžka...  Po dlouhý době něco, co mě vzalo..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.5.2004 > po sloupcích se mi to líbí víc... ale zas oceňuju, jak to máš promakaný - přidala bych půlbobek :o)
<reagovat 
druhý černej saniťák (Občasný) - 14.5.2004 > Nechci vypadat jako vymahač, ale 4,5 se zaokrouhluje nahoru :-))))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.5.2004 > no dyk vidim, a řikám, že to máš promakaný, ne? :o)
hele, ty zaokrouhlovači - když si chceš koupit guláš za 50 a máš 45, taky ti ho nedaj, leda bys byl excelentní somrák :o)))
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 14.5.2004 > Kelly> To fakt nejsem.
No jasně, poznámka byla spíš dovětrná... a máznu ji.
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 22.7.2004 > ! fíí, líbí...
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.12.2004 >

ne to neberu... nevíš, že svět je propracovaný, jen si to myslíš... což asi ničemu neodporuje... ale z tvý logiky by bylo potom propracovaný všechno, každá báseň, jenom to tam najít, což bych neřekl...

to s tím jitrem jsem nepochopil

 

měj se moc hezky!!!


<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 20.12.2004 > ariel> je propracovaný. ya basta.

jitro je taky ráno. a taky rána (a rána jsou ráno a ráno (a další rána)) – od toho jitřiti... nebo taky jitrocel... slovensky ránoceľ.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 20.12.2004 >

já si taky myslím, že je propracovaný, ale jenom to nemůžu tvrdit jako fakt... na to je to moc jemný... nebo to můžu tvrdit, protože je to křehký? čert ví...  

 

to jitření (pěkné) by šlo tedy pěkně zakomponovat přímo do takového textu


<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 20.12.2004 > ariel> jako by tam bylo – skrze břitvu a ránu/rána.

a sek sem se. ránocel je to v česku. v některých oblastech. občas. slovensky je to skorocel – a to nakonec...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.5.2004 > tahle mi přijde slabší, líbí se mi "Podzimní slunce —Břitva" :o)

Body: 4
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 19.12.2004 > Kelly> proč se ti líbí nejvíc "P.s.-B."?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.12.2004 > ariel> páč je tak správně mrazivá :o)
<reagovat 
kalais (Občasný) - 22.12.2004 > Panenaananasu

tohle je jak z kanafasu

beru
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 28.12.2004 > kalais> 

já ale neříkal, že neberu báseň, jen jednu poznámku :-)


<reagovat 
 kalais (Občasný) - 29.12.2004 > ariel> počkat já nic neříkat!:)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 18.12.2004 >

jako že na podzim je rána chladná? chápu dobře? nebo tomu zase fšichni rozuměj líp??

 

ale jinak mi to dost připomíná můj vztah k jazyku*


<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 19.12.2004 > ariel> Je to těžké. Sám nevím. Taky vzhledem k těm červánkům by to mohla být chladnoucí rána.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 19.12.2004 > druhý černej saniťák> sem to tako myslel... a proč fšichni říkaj, že je to propracovaný, když ty sám nevíš :-) ?
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 19.12.2004 > ariel> Svět je taky propracovaný – a nevíš, jak je myšlený a udělaný. Co znamená. Zvláštní věc: rána jsou ráno a ráno. A přitom jen jedno jitro.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.12.2004 > druhý černej saniťák> heele, trápí mě takový lingvistický oříšek - mají slova ráno a rána stejný kořen, nebo znějí stejně jen náhodou? páč vidim i nějakej vztah u jitro a jitřit... ale zas se mi nezdá, že by ráno muselo bejt nějak extra bolavý - igdyž někdy to fstávání... ;o))
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 29.12.2004 > Kelly> Nejspíš (etymologové moc nevědí :))) nemají stejný kořen ani rána s ránou, ani jitřenky s jitřením.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.12.2004 > druhý černej saniťák> žejo, žene? :o) díkk
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter