Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pro nás z kolekce Pro nás...
Autor: Pagisek (Občasný) - publikováno 12.2.2001 (17:50:55), v časopise 16.2.2001
další ve sbírce>
Mořský příliv zastavím, i slunce kvůli tobě zhasnu. Nebo budeš jen mím malým tajemstvím a hlavní postavou mého snu? Na naši počest motýlí stádo poletí, až na samý kraj světa. Možná potrvá to staletí, ale tahle dlouhá věta, jim hned napoví,že je to pro lásku naší.... Kvůli nám začnou zpívat i hroši, ikdyby si měli hlas utrápit. I brouci o más budou mluvit a bílé mraky nás budou z dálky zdravit. Naší písen budou zpívat ptáci, kvůli nám budou i po předu chodit raci. S naší láskou převrátíme svět, tak vrat se mi lásko,vrat prosím zpět....


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.2.2001 > Zaujalo mne zejména to zpracování ve zbásněných větách, z básničky je cítit spousta citu.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.2.2001 >
Body: 3
<reagovat 
wopi (Občasný) - 16.2.2001 > Pokud je to v rubrice klasické verše, proč tam ty verše jsou jen naznačeny čárkami? Pak se čárky dostávají tam, kde z hlediska češtiny nemají co dělat ("věta, jim"). Když už jsme u češtiny, "mím" je hrubka jako dělo, "i kdyby" se píše zvlášť a čtvrtý pád je "naši píseň", na rozdíl od 2.,3.,6. i 7., kde to dlouhé í fakt je.
Škoda takhle pokazit tvář textu, ze kterého opravdu dýchá spousta citu!
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.2.2001 > zpivat hroši? :o) takový příliš absurdní obraz :o)
s tim řádkováním souhlasím s WOPIm ...
ale fakt je to procítěné :o)
<reagovat 
Madman (Občasný) - 16.2.2001 > Začátek je zajímavý, ale myšlenka se ti ztrácí jak pověstná pára nad hrncem.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 17.2.2001 > Tak to mně je myšlenka, madmánku, naprosto jasná:)
Ovšem nelíbí se mi použití čárek v místech, kde opravdu nemají co dělat... Pokud to čtu po "verších", přijde mi to jako trošku násilné rýmování, chybí tomu rytmus. Téma mě také nijak zvlášť nenadchlo...takové to ohrané: lásko, vrať se! ...kašlat na chlapy, kteří nás nechtějí, je to jen a jen jejich chyba.... a navíc na světě není jen jeden mužský:)))
Body: 1
<reagovat 
Nutrish (Občasný) - 18.2.2001 > Me se to libi!!! To jak text je neurvale vlozen do vet a pritom vysledek ma logiku.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter