Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vejdeš do obchodu
Autor: Korn (Občasný) - publikováno 15.5.2004 (01:06:39)
Vejdeš do obchodu a nakoupíš samé rozšklebené míčky, jsou umělohmotné, a děti z nich mají radost. Zapálíš si jednu dvě modré tyčinky a můžeš zavzpomínat, jestli si poslední dvě noci vůbeeš spal...

Ruce, ty starý oteklý ruce, žíly probarvené osumnácti sty stránkami o svatořečení velký dojný krávy, možná se jmenuje Felicitas..kdo ví, tohle je DEBUT na popraskaný skelný vatě, pocity se propadají až na dno, vůdce se bojí aby nebyly nikdy spatřeny...

Ruce, ty starý oteklý ruce, občas je ve vzduchu cítit strach, jednotlivé tkáně se rozkládají, někdo se nemůže dočkat, až skončí pod plachtou, rozryjí je háky, aby otevřely každý příčný pruh svaloviny, někde tam uvnitř prý bývají tajemství...

Ruce, ty starý oteklý ruce, XY nádraží projetých na blind, tohle je zakázaná pošta. Znáte učebnicové heslo a můžete vejít, stačí být dost opatrný a znát starého W.S., chodí v balóňáku a kupuje penzistům poukázky na dobře mířenou ránu za zátylek...někdo tomu říká rána z milosti...


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 15.5.2004 > jo jo, bejt v poklidu a v tom nejlepším rozmaru... o to jde.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 15.5.2004 >

tohle je DEBUT na popraskaný skelný vatě, pocity se propadají až na dno

je to tak pane!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 15.5.2004 >
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 15.5.2004 > No pane jo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter