Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Řeka
Autor: Bellis (Občasný) - publikováno 16.5.2004 (20:27:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
Andulka (Občasný) - 16.5.2004 > tak tahle by se mi zrovna libila moc v barve...:-)
Body: 5
<reagovat 
 Bellis (Občasný) - 16.5.2004 > Andulka> Tak snad příště. Rozhodovala jsem zda v barvě a nebo černobíle...
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 16.5.2004 > Má to atmosféru, líbí se mi to..
Body: 5
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 16.5.2004 > jo pěkné...:)
Body: 5
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 16.5.2004 > Děkuji všem za hodnocení, ale moc ráda přivítám i kritiku.
<reagovat 
sédy (Občasný) - 16.5.2004 >
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 16.5.2004 > Pro mne krásná vzpomínka.
Body: 5
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 16.5.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Sebeast (Občasný) - 17.5.2004 > moc hezka - je to puvodne focene na barvu? ta zrnitost nahore je i na fotce, nebo jenom na skenu (nebo jenom na mojem monitoru)? a je to cely negativ, nebo vyrez. ja bych mozna posunul vyrez doleva, ale buh vi, co by tam na me baflo :)
Body: 5
<reagovat 
 Bellis (Občasný) - 17.5.2004 > Sebeast> Ano, původně je foceno barevně. S tou zrnitostí, nevím. Nezdálo se mi to nijak zrnité. Je to kousíček oříznuté, ale rozhodně bych to neposunovala do leva, protože tam už to tak nějak ztrácelo to, co je na fotce. Ale jsem ráda, že mi někdo napíše jak to vidí a co by udělal jinak. Vážím si toho. Děkuji!
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 17.5.2004 > mne to príde nedramatické ... má to atmosféru(normálne počujem žaby kŕkať) ale chýba tam dôraz na niečo ...

Body: 5
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 17.5.2004 > aJSha> :o)))) no poser mi prsa ;o)))))) to slyším prvně, "žáby kŕkať"... nic ve zlým ale Slovenčina je tak krásnej jazyk že mě neustále baví ho poznávat. Ať žijou čučoriedke...
;o))
<reagovat 
 aJSha (Občasný) - 17.5.2004 > Skafloc> čučoriedky ... hej hej ... a zimomriavky, a chúďatko a neviniatko .... posermiprsa som nepočula zase ja ))))
<reagovat 
 aJSha (Občasný) - 17.5.2004 > Skafloc> čučoriedky ... hej hej ... a zimomriavky, a chúďatko a neviniatko .... posermiprsa som nepočula zase ja ))))
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 17.5.2004 > aJSha> =o) Dostala se mi do ruky knížka z první republiky, jmenuje se Hanykuješ Hantýrkes a je to sebraný slovník hantýrky Pražanů 30. let. Výrazy jako Ty šajskýble, ty vobšourníky, sere pes na bez, ty krávo jordánská, ty křivochcálku, ty potrate hedvábnej nebo Já se poseru na stojato.
"Řekni mu ať jde" se řeklo "Pechnel mu, ať tachtí dža",
"Dej mu hubičku" se řeklo "Vykydni mu mujičku"
:o))))))))))))
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 17.5.2004 > aJSha> =o) Dostala se mi do ruky knížka z první republiky, jmenuje se Hanykuješ Hantýrkes a je to sebraný slovník hantýrky Pražanů 30. let. Výrazy jako Ty šajskýble, ty vobšourníky, sere pes na bez, ty krávo jordánská, ty křivochcálku, ty potrate hedvábnej nebo Já se poseru na stojato.
"Řekni mu ať jde" se řeklo "Pechnel mu, ať tachtí dža",
"Dej mu hubičku" se řeklo "Vykydni mu mujičku"
:o))))))))))))
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 17.5.2004 > taková říční idilka, docel aby mě ta fotka zajímala barevně; .. líběj se mi tam ty mraky, jsou dobře umístěný a fotka působí plně po celý ploše; výtku bych dal snad jenom velkýmu černýmu lemu, protože i např. levý kraj je dost tmavej a celkově to tak působí tmavě;
Body: 3
<reagovat 
 Bellis (Občasný) - 18.5.2004 > clovrdik> Děkuji, příště si na to dám pozor. Začínám a některé souvislosti mi unikají.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter