Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nespěchej a zastav se
Autor: Radkaa () - publikováno 14.2.2001 (09:57:49), v časopise 16.2.2001

 
V našem životě je tak málo radosti a čas je náš nepřítel. Je rychlý, že ani jeho kroku nestačíš. Člověče, prosím tě, zastav se. Zhluboka se nadechni a vychutnej si tu chvíli klidu. Prožívej ten okamžik ticha, neuspěchanosti a uvolni všechny části svého těla. Cítíš, jak ukliňuje tvou mysl a duši. Cítíš to? Jako by se čas zastavil. To je krása!!! Podívej myška! Ta je krásná, dokonce už kvetou stromy. Ten čas ale letí, vždyť nedávno ještě byla zima. Panebože, propásla jsem část svého života. Část, která se už nikdy nevrátí. Ale co, začnu žít znovu, tady a teď. Co je to budoucnost a minulost? Pro mně je nejdůležitější přítomnost. Tak a teď začínám prožívat každý okamžik svého života, každou hodinu, minutu i vteřinu. Bože ten klid, to je krása. Haló, příteli zastav se taky a zažij se ten pocit klidu. Slyšíš, jak se ti uklidnilo srdce? Už nedělá buchbuchbuch....., ale jen buch...buch...buch. No není to nádhera nikam nespěchat?



Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 17.2.2001 > Trochu profláknuté... téma i zpracování:( Výhrady mám i k opakování slov. Použít třikrát v tak krátkém textu slovo klid mi přijde dost přehnané, zvláště když je navrch doplněno ještě slovy uklidňuje a uklidnilo.
Stejně tak dvakrát zastav se a zastavil.... Čeština je přece bohatá, tak proč toho nevyužít?!?!?!?
Body: 1
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.2.2001 > Čas neletí - jen ho neumíme využívat. Zdá se mi to takové časté téma, které je ještě napsáno stejným stylem, jakým to bylo napsáno už často....
Body: 1
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 17.2.2001 > jsem rad ze se tady objevuji kratke uvahy, snazici se byt vystizne, ale souhlasim take s marjankou...neskodilo by prepracovat..urcite!!
Body: 1
<reagovat 
Herwis (Občasný) - 27.2.2001 > To téma se mi zdá pěkné. Souhlasím s Thomasem, že je problém v nás, jak využíváme čas. Úvaha by byla pěkně napsaná, kdyby se tam neopakovala ta stejná slova. Myslím, že to příště zvládneš. :-)
Body: 3
<reagovat 
Mike (Občasný) - 21.3.2001 > prave jsem si Tvou uvahu prozil. V tuto chvili je mi uplne u prdele, jaky tam jsou chyby. Je good.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter