Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
DREAM
Autor: pearlsgirl (Občasný) - publikováno 14.2.2001 (13:56:54), v časopise 1.3.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
pepinos (Občasný) - 28.5.2004 > Hezkej sen  decentni provedeni (ikdyz zhavej original by taky nebyl k zahozeni :o))).... fakt libi. Mozna jen to pozadi jine, nebo radej ne ... davam za 5
Body: 5
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 1.3.2001 > Silikon...
<reagovat 
efa (Občasný) - 1.3.2001 > že ty máš ráda underworld? tohle by bylo zajímavější kdybys to nechal normálně jako fotku :-)
<reagovat 
pearlsgirl (Občasný) - 1.3.2001 > :o) no ono je to krasne ako fotka...ale mno...chcela som sa trosku pohrat :o)
<reagovat 
pearlsgirl (Občasný) - 1.3.2001 > vrtusik...prosim?
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 1.3.2001 > Hmm nemyslím, že bych zde chtěl vídávat takovéhle "umění"
Není to na ostro a tak jen písemně
smajl 5!
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 1.3.2001 > Souhlasim s Jikem, tohle je garbage, ktery patri nekam...ne do Totemu mezi kvalitni tvorbu. :o(((
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 1.3.2001 > Je to trošku odvážnější, ale z hlediska exprese a kompozice postav se mi to zdá skvělý. Garbage bych to nenazývala. Neni tam nic zásadního vidět, tak proč to řadit "někam" jinam....
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.3.2001 > není tam nic zásadního vidět, ale je to dost každému jasné. Kdyby to byla fotka, tak by to bylo jasné ještě víc a fakt by to asi patřilo jinam.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 1.3.2001 > JiKo, G.H. - moc se mi nezdá, určovat, co sem patří a co ne. Já sice také raději vidím úplně jiný styl, ale nejvíc jsem přecitlivělý na cenzury nebo uzavřené elitní společnosti. Ať si každý druh tvorby najde své příjemce.
V poezii také už nemůžu vystát rým láska-vráska, ale když na něj narazím, prostě jdu na další příspěvek a nechci nikomu určovat "tohle patří sem a tohle ne". Jeden čas jsem dokonce chtěl jít z Totemu úplně pryč, protože mi některé věci přišly až příliš amatérské, ale jsem rád, že jsem zůstal, protože jsem objevil pár pokladů (jeden právě u G.H.).
Někomu vyhovuje abstrakce, někomu ne, něco je kvalitní, něco třeba ne, ale určitě sem patří všechno.
<reagovat 
 Madman (Občasný) - 1.3.2001 > Lucie> Co je tak skvělého na centrální kompozici a obyčejném počítačové efektu ?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.3.2001 > Nevím proč, když se objevý vždycky nějakej odvážnější (říká se to v dnešní době tak?) obrázek, tak tu jde umění vždycky stranou a začnou se tu objevovat názory, zda to či ono je správné, nebo ne....je zajímavé, jak se v podobnou chvíli rozdělí lidi na pár táborů - jedni dávají nejhorší známky, i když je nikdy neměli v úmyslu dávat a přitom ta známka nepatří dílu ani skoro ničemu co s dílem souvisí, ale pouze nějaké zábraně...na druhou stranu se zase objeví lidé, kteří dávají úplný opak a nedávají ho opět dílu, ale dávají ho na zlost těm co dali strašný ksichtík....nu a pak jsou ti co nadávají všemu a všem:-)

Nevím proč tohle dávat někam jinam....náznak tam určitě patrný je, ale není vidět.....je dost zajímavé, že akty, které jsou udělány metodou stínu (třeba od MADA) si zasluhují jedničky a každý nad nimi jásá a mají největší navštevovanost a objevují se dost i nemístné poznáky (snad se tomu dnes tak říká) a nikdo se nad tím nepozastavuje.....

Myslím, že tenhle obrázek opravdu není moc zdařilý....asi tak jak to řekl MAD...zdá se mi to takové moc obyčejné i s obyčejným efektem.......k dobru bych tomu přičetl to pozadí to je k popředí vybráno dobře

No chtěl jsem toho říct o hodně víc, ale ty myšlenky tak rychle plynou že je nestačím psát a tak nevím jestli vám vůbec řekne něco co jsem tu napsal :-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 1.3.2001 > Jasně, je to centrální, ale nevadí mi to. Líbí se mi ten výraz. Působí to na mě prostě pozitivně, jakkoli ten poč. efekt může bejt lacinej a jednoduchej. Samozřejmě taky hodnotím námět (lepší dvě holky než třeba kluk a holka).
Co se týče toho "odvážnějšího" - všichni tak toužíme po sexu, až se z nás stávaj puritáni. No prostě... Freud by vám to vysvětlil líp.
Rozhodně si myslim, že neni dobrej nápad tohle vyhazovat z Totemu. Rozhodně to neni žádný porno, jen erotika, tak vo co de?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 2.3.2001 > Jo tak ňák sem to chtěl říct :-)
<reagovat 
Čtenář - 2.3.2001 > špica všeobecná...
Body: 5
<reagovat 
ozwald (Občasný) - 2.3.2001 > wo co go?
xodte do haja je to pekne.
Sa hrate na odvrhnutych pseudoumelcov, kotri wzdy setkemu rozumeju a jedine oni by spravili to dokonale dielo?...
tak toto som na toteme naozaj necakal..
Mne sa to paci a nie preto ze su tam zenske a ich ... , ale preto, ze je to pekne spravene

Body: 5
<reagovat 
pearlsgirl (Občasný) - 2.3.2001 > ale slusne ste sa vykecali nie?
to som tu uz davno nevidela :o)
a dakujem
<reagovat 
wopi (Občasný) - 2.3.2001 > Jo, vykecali jsme se pěkně, to je fakt. Jestli šlo o trochu provokace, povedlo se skvěle :-)))))!
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 2.3.2001 > docela by mě zajímalo, zda je to tvoje fotka.
provokativní témata se mi líbí, ale konkrétně tento snímek mi nic neříká... chybí tomu nějaký nápad, NĚCO.. tohle patří někam úplně jinam. krom toho si myslím, že ten efekt fotce nijak nepřidal.
<reagovat 
Čtenář - 5.3.2001 > ...že by to nepatřilo do Totemu mezi kvalitní tvorbu? - ???
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 5.3.2001 > Lidi, uvědomte si prosím, že Totem je otevřený a demokratický časopis...snad si kvůli obrázku nevjedete do vlasů a nezačnete si nadávat :) Koukám na ten počet reakcí a nestačím se divit co ta grafika vyvolala emocí...
<reagovat 
Čtenář - 7.3.2001 > je mi fuk jestli to do totemu patri nebo ne,ale bohuzel to neni nic moc
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 16.3.2001 > Nevidím to ani "garbage" a ani moc odvážné. A rozhodně to sem patřit může. Ačkoliv se jedná o pouhý (lesbický) sen, sáhněte si každý do své vlastní mysli a tajných přání.
Je vidět že lidem se to buď:
a) Líbí moc...
b) Nelíbí vůbec...

Ale každopádně má svoji vlastní reflexi.
Perlová dámo, pokračuj dále, i když samozřejmě Tvůj domácí styl je někde jinde
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 16.3.2001 > ... a ještě malá poznámka - vzhledem k velké návštěvnosti je vidět, že vás to opravdu zaujalo!!! ( Máte přeci náhledový obrázek)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter