Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozhovor s bin Ládinem
Autor: eraserhead (Občasný) - publikováno 21.5.2004 (11:57:38)

Známého herce akčních filmů Usámu bin Ládina jsme zastihli v jeho luxusním sídle Tora Bora nedaleko Prahy, kde našemu magazínu Šmírující socka ( časopisu o životě, na jaký se nikdy nezmůžete ) poskytl  exkluzivní rozhovor.  Naše reportérka Renáta Šťastná byla unešena nejen okázalou nádherou tohoto růžovofialového paláce se sedmi věžičkami , vystavěném v čistém stylu podnikatelského baroka, ale i nesporným šarmem hvězdy televizního seriálu „ Válka proti terorismu“, který se blíží jubilejnímu 300. dílu. Bohužel Usámovy fanynky musíme zklamat v tom, že je už šťastně ženat, a to dokonce šestkrát současně. Naše kolegyně Renáta se nechala inspirovat dotazy našich čtenářek, které nám je zasílaly během minulého měsíce. Tento měsíc zasílejte dotazy na Zdeňka Škromacha.

 

Zde je tedy autentický přepis rozhovoru Renáty Šťastné s Usámou bin Ládinem:

 

R.Š.: Ahoj Usíku! Jakpak se ti daří?

U.B.L. : Ále… celkem to jde, no…

R.Š. : Vypadáš skvěle! Jak to děláš, že jsi stále tak štíhlý? To by naše čtenářky jistě velmi zajímalo!

U.B.L. : Víte, já si myslím, že pro herce je vzhled vrcholně důležitý. Třeba u zedníka na vzhledu tolik nezáleží, že ano. Ale herec, ten na sebe musí přirozeně velmi dbát, a proto  chodím třikrát týdně do kurzu džezgymnastiky a víkendy trávím v soláriu. Tedy to se nesmí brát tak doslova, celý víkend bych tedy v soláriu rozhodně nevydržel, ale musím říct, že mě ty ulrafialové paprsky dost vyčerpávají. Ono navíc přespříliš toho záření škodí pleti. Ta džezgymnastika je také výborná věc. To s děvčaty skáčeme na takovém velkém míči pod zadečkem a velmi se u toho smějeme. Takže džezgymnastiku bych rozhodně čtenářkám doporučil.

 R.Š. : No dobrá, vratˇme se  ale k tvé profesi. Jak zvládáš ten náhlý vzestup popularity ?

Vidím, že jsis od minule pořídil nový palác a tři manželky?

U.B.L.:  Víte, já jsem to především vůbec nečekal. Já jsem původně počítal s přijetím do nějakého prestižního souboru, ale jediná nabídka pro mě byla od firmy SET 12 do jakési mýdlové opery, ano skutečně mi na první pohled „Válka proti terorismu“  tak připadala.  Ale poté co měla takový úspěch u diváků i kritiky po celém světě si myslím, že zřejmě zaplnila prázdný segment trhu a našla si nečekaně širokou cílovou skupinu.Samozřejmě mě to velmi těší.

 R.Š.:Ted´ti Usíku  přečtu několik dotázků od našich divaček, ano? Tak třeba Petra Rychlá z Otrokovic se ptá, jestli máš rád mrkev.

U.B.L.: Ne

R.Š.: No počkej, nesmíš naše čtenářky takto odbývat. Hezky celou větou.

U.B.L: Dobrá . Mrkev se mi hnusí. Nesnáším mrkev.

R.Š.: A co celer?

U.B.L.: Ten je ještě horší.

R.Š.: To jsem si myslela. Víš Usíku, to já vždycky poznám, když někdo nemá rád kořenovou zeleninu. 

U.B.L.: Třeba taková petržel, tu ale můžu. Nebo kedluben, to je úplně o něčem jiném.

R.Š.:Kedlubna není kořenová zelenina.

U.B.L.: A co to tedy je?

R. Š.: To je jedno.Další otázka. Daniela Hvězdářová z Golčova Jeníkova se ptá, kdy budeš dělat další konkurz na manželku

U.B.L.: To si ještě rozmyslím . Víte kolik stojí šest manželek, a teď ještě do toho sedmou. Dejte mi pokoj.

R.Š.: Mimochodem, proč je ještě nikdo neviděl? Koluje taková neověřená fáma, že jsi dvě z nich již snědl.

U.B.L.: Tak to je čirý nesmysl. Tak to už dopadá, když člověk dostane zápornou roli, ihned si lidé začnou myslet, že jsem takový i v reálu. Jako když byly ty díly s Kubalem, tak mi zelinářka řekla: „ Dokud nepustíte Kubala, tak vám tu mrkev neprodám“.

R.Š.: Mrkev? Vždyť se ti mrkev hnusí!

U.B.L.: No právě od té doby.

R.Š.: Nikola Jonášová píše: Milý Usámo. Chci se zeptat, proč nosíte dvoje hodinky. Musí to být pro vás velmi matoucí. Já si ze svého důchodu nemohu hodinky dovolit, a proto mě velmi popuzuje, když vás vidím před kamerou šermovat rukama se dvěma hodinkami. Mohl byste prosím aspoň pro nás důchodce během svých vystoupení ukazovat ciferníkem na kameru, abych si tak jistila přesný čas? Děkuji. 

U.B.L.: Bohužel, hodinky ukazovat na kameru nemohu, moje choreografie je předem daná. O Oba moje chronometry jdou stejně, nosím je proto, že na ně mám reklamní smlouvu.Víte, ještě mi to nedá, musím udělat takovou drobnou poznámku. Ono je to takový pozůstatek komunismu, stěžovat si, že má někdo víc než já. Je to pohodlné sedět doma s rukama v klíně a čekat že vám stát něco dá, ale pak se nedivte, že nic nemáte, že ano. Třeba já jsem dobrý příklad pro to, že se každý může vypracovat, chce to jen tvrdou práci a silnou vůli. A co se týče toho přesného času, je právě třináct hodin dvacet čtyři minut.

R.Š.: No Usámo, to si tedy vyprošuji. Nedělej si z našich čtenářek legraci. Ony za to nemohou, že nemají peníze. A teď další dotaz: Nemám vás ráda. Chce se mi z vás zvracet. Jenom se ptám, kdy vás už konečně americká armáda dostane. Jarmila Smutná, Hradec Králové.

U.B.L.: Nemůžete na mě přece chtít, abych prozrazoval díl dalších epizod. Jen se paní Smutná hezky dívejte až do konce, pokud vás to příliš nezhnusí.

R.Š.:  Míváš často podobné ohlasy?

U.B.L.: Občas. Víte, to člověka tak jako úplně píchne u srdce, ale pak si pokaždé řeknu: Jsi chlap , Usámo, musíš to vydržet. Někdo to dělat musí a za ty prachy to nakonec stojí. Navíc mám řadu fanoušků a pro ty je radost pracovat. 

R.Š.: Tak další dotaz: V posledním díle jste vypadal poněkud podivně. Asi víte že v Blesku psali, že jste byl opilý a máte již delší dobu potíže s alkoholem. Chci se zeptat, co je na tom pravdy. Alice Světlá, Litvínov

U.B.L. : Milá Alice,nikdy nevěřte bulváru. To byste nevěřila, co je to za darebáky. Dennodenně za mnou lezou a obtěžují, a když je vykážu do patřičných mezí, tak si aspoň něco vymyslí. fuj

R.Š.: Tedy myslíš kromě Šmírující socky

U.B.L.: Samozřejmě.

R.Š.: A teď poslední otázka: Kamila Štajnerová z Prahy se ptá, jestli tě nemrzí, že jsi pro veřejnost tolik spojen se svou rolí, jestli bys nechtěl vyzkoušet nějakou výrazně jinou, například milovníka. 

U.B.L.: Asi zůstanu věrný akčnímu žánru, dokud na to bude moje fyzička dostačovat. Ale myslím, že po úspěchu „Války proti terorismu“ přijdou také přijdou nabídky na kladnější role. Zatím zvažuji roli lékaře Lokvence ve filmu „Válka proti meteorismu“ o boji skupiny lékařů proti koncernu na výrobu fazolí v tomatě, tam je dokonce i několik milostných scén a z nich mám právě trochu strach.

R.Š: Ty to zvládneš Usíku, zvládli to jiní, natož pak ty ,bourák se šesti manželkama! Děkuji ti za rozhovor.

U.B.L.: Taky děkuju a zdravím všechny čtenářky Šmírující socky!      



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 21.5.2004 >

vím jedno, abonentem Šmírující socky nikdy nebudu......:o)


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > Tak jo. Třeba ti přilákají déčka nějaké čtenáře navíc.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Exil Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > Tak toto hraničí se stylem www.vosanajazyku.com To je velká pocta...

Je to brilantní, skvělé, jen graficky se to trošku hůř čte. QB závidí, pokud tomu dobře rozumím.

Škoda, že Ti nemohu dát dvě doporučení naráz... Jejda! Vlastně můžu. Mám dva nicky. Tak počkej. Ať upoutáme pozornost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.5.2004 > Filip Sklenář> mňo...tak do vosy to má ještě kousek cesty....a úplně si mě odhalil felipe.....rudnu, modrám, zelenám závistí.....říkejte mi prosím duhový kventýn(a to ne kvůli mé sexuální orientaci;-)))) howgh.....
<reagovat 
Lei (Občasný) - 21.5.2004 > Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Exil Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > QB - ale jo, quído. Myslím si to.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.5.2004 >

... nelíbí... nebaví...nezaujalo (mimo název Šmírující socka takže 2 mínus)

 

 

 


Body: 2
<reagovat 
čtenář anaxtal - 11.6.2004 > Mně se to líbí.
Podle mého názoru totiž takhle nějak vypadají rozhovory novinářů Blesku... tak autenticky :-)
<reagovat 
čtenář Hanka - 11.6.2004 > Moc pěkný.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter