Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
démon alkohol
Autor: Poseidon (Občasný) - publikováno 25.5.2004 (00:14:29)
„Můžu si zapálit?“ zeptal sem se, abych prolomil takový to divný dusno, co je v pokoji, mezi dvouma lidma, co si nemaj co říct. „U mě doma se nekouří, nemam rád ten smrad potom, takovej ten žlutej smrad na záclonách.“ Debil, je to debil, myslel sem si. „To, že si chce nějakej blbeček u mě v pokoji zakouřit trávu, pro mě vůbec neni významná událost!“ začal na mě najednou křičet. „Tak jo, já teda pudu, jo?“ řek sem a zvedal se ze země. „Kam bys chodil“ změnil se mu vobličej do docela přívětivýho úsměvu „vždyť tam prší, ne? Vyser se na to, dobře?“ vytáhnul flašku čehosi a nabíd mi. Bylo do docela dobrý, teda, jestli skoro samej líh může mít ňákou chuť. „To je z mejch vořechů.“ povídá a mě bylo teplo. „Vořechů? Kde máš vořechy?“ ptám se. „Za domem, na zahradě, když se podiváš tady z okna...“ Nechtěl sem se k němu otáčet zádama, nevim ani proč, ale přišlo mi to takový moc, to je jedno. Díval sem ze z vokna a viděl sem sad ořechovejch stromů, samý ořešáky, obrostlý ořechama a  pod nima ořechy a všude. Tam, při tom výhledu z okna, přestala fungovat civilizace, díval sem se na nekonečný lány a plantáže ořešáků, táhnoucích se někam písčitou zemí až k moři. Byl to fakt úžasnej pohled, to vám povim. „Jenom se na ně podívej, to sou moje děti“ smál se a pak se rozplynul. Zasmál sem se a rozplynul se taky.


Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 25.5.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 26.5.2004 > napadá mě ono cimrmanovské...chlast slast.....:))
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 26.5.2004 >

A možná i tráva tráva:-))


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter