Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jako vždycky
Autor: vojtěška (Občasný) - publikováno 30.5.2004 (01:34:32)


vojtěška (Občasný) - 8.6.2004 > jo svet je zatracene slozity v te ohromne jednoduchosti, myslim si..., rekla bych, ze to jsou spise reakce na realitu, me myslenky, kterym davam tuhle formu..., nikdy jsem nebyla schopna nic sesmolit, jak rikas, psati v obrazech nebo rymovat, to po mne nikdo nemuze chtit, ale jednou jsem sedela na cviceni z biologie ve skole, bylo to takove zvlastni obdobi, kdy jsem se ptala, kdo su a proc tu su a segra odjela do brna na skolu a ja jsem citila, ze jsem putovala tak nejak dovnitr sebe a neco jsem napsala a potom jsem sedela cele odpoledne doma, jako bych se vznasela a psala a psala a psala...a potom ty me "basnicky" venovala segre a ta se ohromne divila, ze jsem to jako napsala ja...,nasla jsem v sobe ten nejaky provaz, ktery dokaze spojit to, co v te a te chvili citim ,me nitro s mou hlavou, napsati to tak "po svem", i kdyz to tedy nepovazuji za veledilo...





jo, porad se to meni, mam toho sesmoleneho uz vic,ale tohle je tedkom, co prozivam..., nehlede na to, ze ja jsem vlastne tady zprvu nechtela nic publikovati,ale kdyz jsem se tehdy tak moc opila a zacala jsem se rozplivat nad prichodem meho noveho synovce , kamarad rekl, ze mne zaregistruje a ja mam v tohle stavu mu neco rikati..., no a tak...

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli vojtěška
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter