Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Eutanázie - pokrok do....
Autor: Honza P. (Občasný) - publikováno 20.2.2001 (13:49:23)
Tak nám legalizovali euthanasii,
paní domácí. Říká novodobý český Švejk, mazaje nohy Novým opodeldokem (New! - reklama v televízi (Z)nova)

A co je to vlastně ta eutanazie? No - když se příbuzní chtějí zbavit svého dědka či báby, tak dochtoru podstrčí papír, že až příjde o rozum - myslím ten dědek, tak mu maj cosi píchnout, aby dřív prdnul do hlíny.

Ale - pane Švejk, to snad ani neni možný - to by mě dcera mohla taky poslat k ledu. Potvora - řikala mi už mnohokrát, že jsem jí jenom zkazila život a že až natáhnu bačkory tak bude mít aspoň fůru peněz. Ventra jedna. A byla docela dobrá - než si našla milence - podnikatele - no - ale darmo mluvit.

Ale paní MÜlerová. Snad to nebude tak horký - vono se celkem prd děje - mě už to nepostihne, vaše dcera snad taky není taková mrcha, aby vás dala odpravit, co by si bez vás ostatně počala. Vždyť ten její potřebuje od vás pořád prachy, jinak už je dávno v lapáku, vždyť jste mi to onehdá sama říkala...

CRRRRRRR! Zazvonil budík. Vstávám polorozlámaná po včerejší cestě z východního Slovenska domů. To byl zase sen. Pouštím si rádio. A v tom slyším, že v Holansku byla - legalizována euthanasie! Jeden z evropských národů se vyřadil z lidské civilizace. Kultura smrti oslavena. Bestia triumphans. A Lucifer, kdesi v pekle slaví antieucharistii. Po shnilotině, podávané démonům a zapíjené kyselinou sírovou (čerti se po ní vždy rozjaří - to víte - nesvaté přijímání - kde bychom bez něho byli-:))))....

"Mí bratři - v národě Holandském jsme dosáhli významného vítězství. Snad víte, že je to jen začátek vítězného tažení do všech národů Evropy a světa. Tak, jako se nám před třiceti lety podařilo legalizovat ve většině zemí interrupce, dnes jsme zvítězili v otázce konečného řešení lidské otázky. Moje nauka platí - bratři. Od začátku tvrdím, že člověk je jen dobytek, určený na porážku."

....Brrr - neměla jsem si včera dávat tu slivovici. Napadají mě po ni vždycky takové hloupé myšlenky...

Lenča -:)


Poznámky k tomuto příspěvku
HACKMAN (Občasný) - 20.2.2001 > a to neni vubec spatny, diky
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.2.2001 > Také se mi to nezdá špatný, jen ten uvod s tim Svejkem mi prijde jako hodne zvlastni sen. S tou autanazii je to ozehava otazka, nicmene vnitrne s ni také nesouhlasim. Staci, jak to dopadlo, když byla legalizovana nekdy v tricatem sestem v Nemecku. Nejdrive byla aplikovana na ty, kteří byli skutecne na smrt nemocni a trpeli, pak na mentalne postizene a pak na "necistou rasu". Clovek dovede zneuzit vsechno, jen staci, aby mu k tomu někdo dal pisemne svoleni o beztrestnosti.
Body: 3
<reagovat 
duha () - 21.2.2001 > Mně se v Holandsku moc líbilo, jednou v r. 91, když jsem s pár dolarama jezdil Evropou na InterRail, tak mi ujel poslední večerní vlak a přišla bouřka a tak spal jsem v jednom podchodu s několika černochama. Byli hrozně fajn, jen mně trvalo několik hodin, než jsem se přestal bát o život, pas a těch několik doláčů.
Ale u nás bych s e. nikdy nesouhlasil. Tam jsem měl pocit, že svoboda jim je i nad desatero. U nás mám pocit, že nad desatero je leda tak získat prachy nebo zbavit se problému problému s nemohoucí babičkou.
Navrhuju neodsuzovat Holandsko a snažit se něco dělat v Česku.
Konkrétní návrh: co třeba zásadně si nekoupit noviny v trafice, kde jsou porno časopisy na pultě tak, že jsou vidět obrázky?
<reagovat 
Mike (Občasný) - 19.3.2001 > goooooooooooooood.
Snad neni co dodat.
Zneuziti Svejka taktez hodnotim vysoko.
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 18.4.2001 > Začátek zvláštní, o to zajímavější a...pravda
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter