Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Tianmu (Nebeské oko) z kolekce TAO
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 5.6.2004 (00:49:24)
další>

Úrovně tianmu

Tianmu má různé úrovně. Na základě své úrovně vidí různé dimenze. Podle buddhizmu existuje pět úrovní: Tělesný Zrak, Nebeský Zrak, Zrak Moudrosti, Zrak Zákona a Budhův Zrak. Každá z těchto úrovní se dále dělí na horní, střední a dolní úrovně. Na nebo pod úrovní Nebeského Zraku může jen pozorovat náš materiální svět. Pouze na nebo nad Zrakem Moudrosti bude schopno vidět jiné dimenze. Ti, kteří mají nadpřirozenou schopnost pronikavého zraku, mohou vidět věci přesně, s lepší jasností než CT snímek. Ale to, co mohou vidět, je stále pouze v našem materiálním světě a nepřekročí to dimenzi, v které existujeme; nepovažuje se to za dosažení pokročilé úrovně tianmu.

Úroveň tianmu je určená množstvím esenciální qi člověka, a také na šířce, jasnosti a stupni zablokovanosti hlavního průchodu. Vnitřní esenciální qi je kritický faktor, který určuje, jak úplně se tianmu může otevřít. Zvlášť jednoduché je otevřít tianmu dětem do šesti let. Ani se nemusím namáhat použít mou ruku. Otevře se, jakmile začnu mluvit, protože děti přijaly málo negativních vlivů z našeho materiálního světa a nespáchali žádné špatné skutky. Jejich esenciální qi je uchovaná velmi dobře. U dětí, které už mají víc než šest roků, je stále těžší a těžší otevřít jejich tianmu, a to kvůli zvýšení vnějších vlivů během jejich růstu. Konkrétně, chybná výchova, rozmazlování a ztráta morálky tyto všechny faktory mohou způsobit to, že se esenciální qi rozptýlí. Po dosažení určitého bodu se úplně vytratí. Lidé, kteří úplně ztratili tuto esenciální qi, ji mohou postupně získat zpět pomocí kultivace, stojí to však hodně času a namáhavého úsilí. Esenciální qi je proto nesmírně cenná.

Nedoporučuji, aby tianmu lidí bylo otevřené na úrovni Nebeského Zraku, protože když je žákův energetický potenciál nízký, ztratí víc energie díváním se na předměty, než nashromáždí pomocí kultivace. Jestli se ztratí příliš mnoho esenciální energie, tianmu se může znovu zavřít. Když se už jednou zavře, nebude lehké ho znovu otevřít. Proto, když lidem otvírám tianmu, obyčejně ho otevřu na úrovni Zraku Moudrosti. Nezáleží na tom, jaké jasné nebo nejasné je jejich vidění, kultivující budou moci vidět objekty v jiných dimenzích. Ovlivněni vrozenými vlastnostmi, někteří mohou vidět jasně, někteří přerušovaně, a jiný budou vidět nejasně. Avšak přinejmenším budete schopni vidět světlo. To přispívá k postupu žáka k vyšším úrovním. Ti, kteří ještě nemohou vidět jasně, to budou schopni napravit kultivací.

Lidé, kteří mají méně esenciální qi, vidí obrazy svým tianmem pouze černobíle. Tianmu těch, kteří mají relativně více esenciální qi, bude schopné vidět scény barevně a v jasnějších tvarech. Čím více esenciální qi, tím lepší jasnost. Každý jedinec je však jiný. Někteří lidé se narodí již s otevřeným tianmu, zatímco jiní ho mohou mít těsně zacpané. Když se tianmu otvírá, podobá se to rozkvétání květiny, otvírající vrstvu po vrstvě. Během meditace v sedě nejprve objevíte v oblasti tianmu osvětlení. Zpočátku není osvětlení příliš jasné, zatímco později se změní na červené. Někteří lidé mají tianmu zavřená velmi těsně, takže jejich počáteční reakce mohou být poměrně silné. Budou cítit napínání svalů okolo hlavního průchodu a bodu shangen, jakoby byly stlačované a vtahované dovnitř. Začnou cítit jakoby opuchnutí a bolení v oblasti čela a spánků, což jsou všechno průvodní reakce při otvírání tianmu.

Lidé, kterým se tianmu otvíralo lehce, mohou příležitostně vidět určité věci. Během semináře se vyskytli někteří, kteří náhodně uviděli moje Těla Zákona. Když se však snaží dívat se záměrně, ztratí se to, protože pak skutečně používají svoje tělesné oči. Když vidíte některé věci se zavřenýma očima, pokuste se zůstat v tomto stavu, a postupně budete vidět věci jasněji. Když chcete pozorovat podrobněji, ve skutečnosti přepnete na vaše vlastní oči a použijete optické nervy. Potom nebudete schopní vidět nic.

Dimenze rozeznávané pomocí tianmu jsou různé v závislosti na úrovni tianmu. Některá vědecká výzkumná oddělení nedokážou porozumět tomuto principu, což u některých qigongových experimentů zabránilo dosažení očekávaných výsledků. Tu a tam se u některých pokusů dokonce dospělo k opačným závěrům. Například, jeden ústav navrhl metodu na zkoušení nadpřirozených schopností. Žádali mistry qigongu, aby se podívali na obsah zapečetěné krabice. Protože úrovně jejich tianmu byly různé, ne všechny odpovědi byly stejné. Kvůli tomu výzkumníci považovali tianmu za nepravý a klamný pojem. Většinou dosahují v těchto pokusech lepší výsledky lidé s tianmu otevřeným na nižší úrovni, protože jejich tianmu je otevřené na úrovni Nebeského Zraku – úrovni, která je vhodná pouze na pozorování předmětů v této fyzické dimenzi. Takže lidé, kteří nerozumějí tianmu si myslí, že tito lidé mají největší nadpřirozené schopnosti. Všechny věci, ať už jsou organické nebo neorganické, se v různých dimenzích projevují v různých tvarech a formách. Například, ihned jakmile se vyrobí sklenice, vznikne v jiné dimenzi inteligentní bytost. Navíc, před jejím vznikem mohla být tato bytost něčím jiným. Když je tianmu otevřené na nejnižší úrovni, člověk vidí sklenici. Na vyšší úrovni uvidí bytost, která existuje v jiné dimenzi. Na ještě vyšší úrovni uvidí formu hmoty, která existovala před vznikem této inteligentní bytosti.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 5.6.2004 > do pohody
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2) 3 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter