Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky 6. Dimenze a lidstvo z kolekce TAO
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 6.6.2004 (00:58:05)
další>

Ot.: Jaký je počet úrovní dimenzí ve vesmíru?

Odp. M.: Podle toho, co já vím, počet vrstev dimenzí ve vesmíru je nespočetný. Co se týká existence různých jiných dimenzí, co v těchto dimenzích existuje, a kdo tam žije, je to velmi těžko zjistitelné použitím současných vědeckých metod. Moderní věda ještě jen má předložit materiální důkaz. Avšak, někteří z našich mistrů qigongu a lidé, kteří mají nadpřirozené schopnosti, mohou vidět jiné dimenze. Je to proto, že jiné dimenze se dají vidět pouze tianmem, a ne lidským fyzickým okem.

Ot.: Zahrnuje každá dimenze vlastnosti Zhen, Shan, a Ren?

Odp. M.: Ano, každá dimenze zahrnuje vlastnosti Zhen, Shan, a Ren. Lidé, kteří se řídí těmito vlastnostmi, jsou dobří lidé, zatímco ti, kteří jdou proti nim, jsou špatní. Ti, kteří jsou jim přizpůsobení, jsou osvícení.

Ot.: Odkud přišlo původní lidstvo?

Odp. M.: Původní vesmír neměl až tak mnoho svislých nebo vodorovných úrovní. Byl poměrně čistý. Během jeho vývoje a pohybu byl vytvořený život. To bylo to, co nazýváme prapůvodní život. Byl v souladu s vesmírem, a nic špatného neexistovalo. Být v souladu s vesmírem znamená, že byl stejný jako vesmír a měl jakékoliv schopnosti, které měl vesmír. Jak se vesmír postupně vyvíjel a rozvíjel, některé nebeské ráje se objevily. Později více a více životů se objevilo. Řečeno pojmy na naší nízké úrovni, sociální skupiny se vytvořily, ve kterých se vyvinuly vzájemné vztahy. Během tohoto vývojového procesu se někteří lidé změnili, odklánějíce se dále od povahových vlastností vesmíru. Stali se už ne tak dobrými, takže jejich nebeské síly se oslabily. Proto kultivující zdůrazňují “návrat k pravdivosti,” což znamená návrat do původního stavu. Čím vyšší úroveň, tím více je přizpůsobená vesmíru, a tím mocnější jsou schopnosti. V té době se některé životy staly špatnými během vývoje vesmíru ale přesto však nemohly být zničeny. Proto byly vypracované plány, aby se mohli zlepšit a opět se přizpůsobit vesmíru. Byli posláni do nižší úrovně snášet nějaká utrpení a zlepšit se. Později lidé ustavičně přicházeli na tuto úroveň. Pak na této úrovni nastalo rozdělení. Lidé, jejichž xinxing se zhoršil, už nemohli dále zůstat na této úrovni. Takže další, ještě nižší úroveň byla vytvořena. Pokračovalo to tímto způsobem, s postupným dělením na nižší a nižší úrovně, až úroveň, kterou obývá dnešní lidstvo byla vytvořena. To je původ dnešního lidstva.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter