Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
.:: Na cestě ::.
Autor: Cedrik (Občasný) - publikováno 8.6.2004 (07:59:26)


Poznámky k tomuto příspěvku
Cedrik (Občasný) - 8.6.2004 > Tuhle podobnou fotku tady už mám, ale s trochu jinou kompozicí. Tahle by měla být lepší. Přeji všem pěkný den.
<reagovat 
Ardilla (Občasný) - 8.6.2004 > Líbí...
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 8.6.2004 > kombinace 3 + 3..krása
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 8.6.2004 > Tak tohle můžu
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 8.6.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 8.6.2004 >

vážně temný...


Body: 5
<reagovat 
Hulís (Občasný) - 8.6.2004 > Tohle je pěkná fotka s ne moc povedeným okrajem. Tento okraj celou fotku hrozně ztmavuje. Nebylo by lepší použít světlejší okraj?
Body: 4
<reagovat 
protěž (Občasný) - 8.6.2004 > Kdepak tmavý okraj je šik...
Body: 5
<reagovat 
eliss (Občasný) - 8.6.2004 >
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 8.6.2004 > Sliboval jsem D, a tohle je fakt o 100% lepší.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 8.6.2004 > Takhle fotka je mnohem lepší než ta minulá. Líbí se mi atmosféra!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 8.6.2004 >
Body: 5
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 8.6.2004 > hezké...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 8.6.2004 >
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.6.2004 > docela šedý
<reagovat 
 TomasW (Občasný) - 8.6.2004 > Thomas Hudson> Ano...a to se mi právě líbí, dodává to atmosféru.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sebeast (Občasný) - 10.6.2004 > fotka je dobra, a na totemu jasny nadprumer, ale stejne se ji da lecos vytknout - na leve strane je spatne ohlidana svetlost - propaluje se tam slunicko (coz neni nutne na skodu) a v levem donim rohu je stin, ktery by tam byt nemusel.
kompozice - dobre zvladnuta,ale asi z toho slo vytezit vic. osobne bych volil nizsi uhel pohledu a vyraznejsi smerovani po liniich. nebe je tam trochu moc a v prave horni casti zacina celkem nudit. nevim proc, ale malinke stromy v pravo dole neustale poutaji moji pozornost a rusi (s tim se asi moc delat neda.) a v leve casti tmavy les vytvari krasny kontrast - mozna stalo za to, ukazat ho trochu vic (posunout kompozici vlevo)
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 10.9.2004 > super ...
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 8.6.2004 >

Kdyz delaji fotku jenom mraky a tri stromy je pro me dost malo. Emocionalni potencial se mi jevi jako nulovy. Mame kazdy rad mraky? Ano! Tak proc je na tu fotku nedat, ze? Neodprostilo se "amaterske" umeni od kyce? Zrejme ne, a to je mi trochu lito. Volim ted bezny prumer.


Body: 3
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 8.6.2004 > Radovan> 

Och, odborník na kýče! Ano, ano, ano, jsem vinen, jsem vinen, jsem vinen. Podle těch sraček co tady máš za fotky a grafiky mi Tvé komentování přijde naprosto ujeté. Nevím kdo si dovoluje hovořit o něčem jako o kýči. Víš vůbec co to slovo znamená? Jdu si přečíst Tvůj slovní a myšlenkový projev. Začal mě moc zajímat .o)


<reagovat 
 Radovan (Občasný) - 8.6.2004 > Cedrik> 

Nebyl to utok na tvou osobu, ale na tu fotku. Nemylim-li se, tak fotku tu mam jedinou, a to je momentka-navic uz minimalne tyden skryta. Napiš mi, co ta tvoje fotografie "Na cestě" ukazuje víc, než co tam je vidět? Kerouaca si za tim opravdu nepredstavim-treba to ani neni zamerem. Navic, proc bych nemohl komentovat cizi dilka, kdyz ty ma jsou "spatna". Myslim, ze se ale dam na foceni horkych hlav.


<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 8.6.2004 > Radovan> Ta fotka je dobrá a pokud to nevidíš, je to Tvůj problém. Vysvětlovat Ti to nebudu. Jen se nepouštěj do diskusí o kýči, protože Ty to rozhodně nepoznáš!!
<reagovat 
 Radovan (Občasný) - 8.6.2004 > Cedrik> Pochopil jsem. Necham si priste svuj nazor pro sebe.  Téma je kýčovité a to mi nevymluvíš. Omlouvám, jestli to nepoznám. Třeba to tam nikdo ani nechce videt. Fotka se mi libi , tema nikoliv .
<reagovat 
 aJSha (Občasný) - 8.6.2004 > Cedrik> Prajem tiež pekný deň. Mne sa páči aj tá prvá .... a aj táto má ku GÝČU ďaleko ....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Koper (Občasný) - 29.9.2004 > Radovan> Nediskutuj s nim kdyz vidis ze to nema cenu, ohodnot a basta.
Body: 4
<reagovat 
milhaus (Občasný) - 8.6.2004 >

Autor má zájem o hlubší pochvalu svého příspěvku (  )

 


<reagovat 
 Koper (Občasný) - 29.9.2004 > milhaus> Ano, pouze a jedine...
<reagovat 
 Radovan (Občasný) - 6.10.2004 > Koper> :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter