Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
konec lásky
Autor: Marek-Mary (Občasný) - publikováno 22.2.2001 (10:57:31), v časopise 2.3.2001
Byla jsi pro mne vším.
Asi jsem ti to nedal tak najevo, ale jsem lev.
Čekal jsem na tebe v celibátu celých osm let.
Snad jsi byla ta pravá, asi ne.
Proč jsi ke mně tak krutá?
Musím opět bloudit neznámým světem a hledat jinou duši.
Byla jsi pro mne ránem i nocí.
Tvůj medvídek Pů.


Poznámky k tomuto příspěvku
vrtusík (Občasný) - 2.3.2001 > Medvídek Pú je lev... Tak to možná Ferda Mravenec byl netopýr.

I když - osm let celibátu :-(((, to se to může opravdu trochu poplést...
<reagovat 
Pagisek (Občasný) - 2.3.2001 > je to hezke,ale kdyby to napsal nekdo mne(beru to z holcici strany),asi by to semnou nejak zlastne nepohlo.Jen tak dal,mozna ze se ti priste podari napsat basnicka,kterou si vybere totem jako doporucenou :)
Body: 1
<reagovat 
 Marek-Mary (Občasný) - 2.3.2001 > vrtusík> Jak jsem jiz napsal jsem znameni lva, proto je tam lev. Medvidek Pu byla prezdivka, kterou jsem dostal od te sve lasky. Jednak mam medvidka Pu rad, jednak asi jsem ji tak pripadal se svym komplexnim ochlupenim celeho tela. To mne jednou ve Frant. Laznich na koupaku rekli, pane kam s tim kozichem? Do vody?
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 2.3.2001 > vrtusik>a kdyby si nedostal toho pozdejsiho vysvetleni, nenapadlo by te treba, ze je v tom poukazano na tu TVRDOU schranku jemneho kluka.....?!
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 4.3.2001 > M.M., Tresnicka: Jo, já vim, já si prostě občas musim trochu rejpnout, ale nemyslim to ve zlým! Prostě mam jenom (hodně) ujetej smysl pro humor, ale když se směju, tak jen tak z veselosti, ne někomu. Prostě podle hesla "sranda musí bejt, kdyby na sůl nebylo". Fakt nic ve zlým.
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 4.3.2001 > vrtusik > :) Dobzzee.....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter