Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pozvanka do Japonska z kolekce Japonsko 1
Autor: dan (Občasný) - publikováno 10.6.2004 (09:23:47)

                                                                             

                                                                                V Nare (prvni opravdove hlavni mesto Japonska (710) byl k videni tento zebrajici mnich.

undefined

                                                                 

    Ostrov Kjusu, Aso national park. Krater sopky Naka Dake. Tato sopka je posledni dobou velice cinna, naposled bouchla nekdy v lednu. Problem je, ze erupce jdou tezko predvidat.    Napriklad v roce 1978 usmrtila sopka tri lidi v tvz. bezpecne zone (vic jak 1 km od krateru).

 

 

undefined

 

Tentoktrat na vyhasle sopce (bouchla naposled nekdy v 18 stoleti ?), slavne Fuji. Ja to tam mozna trosku kazim (to je to moje "ego"), ale alespon vidite, jak suprovy bylo pocasi a i ve vysce 3776m n.m. to slo v tricku (i kdyz jsem byl asi jediny:-). V pozadi vrchol Fuji.

 

 

undefined

 

 

Na ostrove Myiajima blizko Hirosimi. Na slavnem plujicim torii (Shinto shrine gate). Brana mezi zivotem a smrti (podobne jako to meli Rekove).

undefined

 

Slavny zlaty pavilon v kulturnim srdci Japonska - Kyotu.

undefinedV



Poznámky k tomuto příspěvku
pepinos (Občasný) - 10.6.2004 > Super dokument :o)))
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 10.6.2004 > dobry dane:) ale klidně bych ty fotky vložila menší a v lepší kvalitě...
<reagovat 
 dan (Občasný) - 10.6.2004 > Lucie> ahoj lucko, me to taky mrzi, ze je to tak maly, ale v propozicich pro vkladani mate,ze maximalni velikost je 1000x1000 pixlu:-( tak jsem je zmensil. jinak se tesim, az se nekdy zas uvidime!!
<reagovat 
ladislaF (Občasný) - 10.6.2004 > skvělý, už vim, kam pojedu na čundr :) nemáš tam tu sopku nekde celou?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 dan (Občasný) - 10.6.2004 > ladislaF> ladislavf: ahoj, bohuzel nemam:-( ono z druhe strany to bylo udelano pro turisty, vsude zabradlicko...a to neni ono jako na te strane, co jsem to fotil (ale zas tam clovek mohl fotit dno krateru (teda spis ten coud:-).
<reagovat 
Henny (Občasný) - 10.6.2004 > super ...
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 10.6.2004 > bezva
Body: 5
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 10.6.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 10.6.2004 > tise zavidim...nadhera
Body: 5
<reagovat 
jamina (Občasný) - 10.6.2004 > jeee, tak to taky tiše závidím, protože Japonsko mne láká... Nejvíc se mi líbí fotka mnicha a taky Zlatý pavilon, protože jsem nedávno dočetla knížku o něm:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 10.6.2004 >

mnicha bych orizl, sopka je nejlepsi z tech fotek, tu branu bych lehce podexponoval a u te posledni bych lehce orizl oblohu... takze 4,5,3,4 a neco= prumer je 4 a 1/4 neceho. ale jinak verim tomu, ze odsud musis mit plno krasnych fotek...

ted se divam ze jsem jeste vynechal jednu fotku... u ty fuji bych taky klidne orezal vic nebe.. 4,5 :))


Body: 4
<reagovat 
dan (Občasný) - 11.6.2004 > tak dekuji za vase hodnoceni a jsem rad ze se vam to libi. z tech co rikali, ze by se radi nekdy podivali do japonska a jejich prani zacnou realizovat, rad dam ruzne doporuceni co si nevynechat, kde co koupit, mapky atd.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.6.2004 > Bezva cestopisná foto, ty popisky tomu dají další rozměr. Ten pohled žebrajícího mnicha mi přijde ale nejfikanější:-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter