Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poledne
Autor: Hulís (Občasný) - publikováno 10.6.2004 (17:43:19)


Poznámky k tomuto příspěvku
Pavel Richard (Občasný) - 10.6.2004 > ??
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 10.6.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 10.6.2004 > ?????????????????  tohle minimalisticke rozliseni a digitalem fotit tak velky dynamicky rozsah svetla jako slunce za mrakem? a proc jsou ty mraky rak ruzovy?  tohle fakt dost nepovedeny
Body: 1
<reagovat 
 Hulís (Občasný) - 11.6.2004 > Kombajn> Kdyby digitálem, tak se na to vyprdnu. Tohle je foceno Zenitem TTL, pak skenováno a drobná úprava kontrastu. Nic jiného jsem neupravoval, takže ani s růžovou barvou jsem nic nedělal. Jestli ty mraky nejsou růžový kvůli "spolupráci" mraků a slunce. Jinak díky za reakci.
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 10.6.2004 >

Neviděl bych to zas až tak černě, minimálně se tu najdou mnohem horší věci... ale moc v tom není a máš to strašně rozmazaný (plus zmiňované růžové mraky)


Body: 2
<reagovat 
 Hulís (Občasný) - 11.6.2004 > Tanzdebil> Díky.
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 11.6.2004 > pokud je to sken, pak nechapu proc je to tak male... az sem priste budes hazet dalsi fotku, tak sem hod ikonu 40x50 ;) ovsem ani fakt ze je to focene na film nezmeni nic na mem nazoru, ze je to otresna fotka. bez naznaku nejake kompozice, napadu. Obloha mi pripada do modra, takze pochybuju ze to bylo focene jindy nez v rozmezi dopoledne-odpoledne. Pak je ruzova znakem toho, ze jsi spatne zvolil material na ktery jsi fotil. Ruzovy mraky v takove to podobe jsou proste hnus.
<reagovat 
 Hulís (Občasný) - 11.6.2004 > Kombajn> Přesto děkuji.
<reagovat 
 Hulís (Občasný) - 29.6.2004 > Kombajn> Máš pravdu s rozmezím. Pokud se podíváš na název, tak uvidíš, kdy to bylo foceno.
<reagovat 
Kyra (Občasný) - 3.5.2006 > Pekný nápad, ale kvalita fotografie. není nejlepší. Je to trochu rozmazané.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter