Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
uvnitř jsme lososové
Autor: Irena s racky (Občasný) - publikováno 11.6.2004 (12:51:51)

 

 

uvnitř jsme lososové

 

 

dlaně dvě

rejhovaný

 

 

nejjednodušší uzel

 

 

rejhy rejhy cesty údolí čáry

 

její údolí

a

její údolí

 

 

čáry

čáry

 

 

čarodějky

 

 

budiž tření



Poznámky k tomuto příspěvku
Luk Malér (Občasný) - 11.6.2004 > hezký......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 11.6.2004 > sex
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 11.6.2004 > Tak tohle by jeste nejspis potrebovalo propracovat...dat tomu trosku vic stavy, rytmu nebo alespon neco...
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 12.6.2004 > Oponovat jiste muzes, ale myslim ze muj nazor se asi nezmeni...opravdu mi takovahle poezie moc nerika...basen ve ktere je celkem 20 slov, z toho 14 ruznych vcetne "a" no a jeste se nektera opakuji...to mi fakt prijde chudsi jak po strance obsahove, rytmicke i rymove...trosku mi to pripomina kdyz jsem procital nekdy ve 14ti letech text NIRVANY - pisen School...neco podobneho...13 slov, ale tam alespon pri poslechu to Cobain pokazde zaspival jinak a byla u toho melodie...tady jsem si zkusil piskat, ale nepomohlo to...kazdopadne to neber nijak tragicky a pis dal...je to pouze nazor:-)
<reagovat 
 Irena s racky (Občasný) - 12.6.2004 > Cobain> 

Piš dál! Pičo.


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.6.2004 > Slovně sice chudší, ale za to hodně asociační.
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.6.2004 > jo asociace hezká ;o)
a její údolí... a budiž tření... a vhodné pozadí ;o))
líbí se mi nejjednodušší uzel
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.6.2004 > jo, piš dál, to mě taky pobavilo ;o)))))))))))))
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 12.6.2004 > Nonono...snad jsem tak moc nerekl ne??:-))))) Jesli nechces psat dal, je to na tobe...jestli mam jiny nazor na tvoji basen, pak je to na me:-) Hmmm...pisnovy texty mam rad...taky se do nich trosku stouram:-)) No nic...at ziji lososove a treni:-))
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 14.6.2004 > Aha...no rekneme to asi takhle...kdysi davno hned vlastne ze zacatku Totemu, kdyz tu nikdo z Vas jeste nebyl, jsem se tu dost stoural ve vsech basnich jakozto jeden z redaktoru a i ja jsem docela dost tvoril...a ze zacatku jsem spis potreboval poradit, pomoct a ne aby me nekdo zjebal za to ze basen je fakt nahovno a ze se mam na psani radsi vyprdnout...prave si myslim ze naopak cim vic clovek pise, tim vic se zlepsuje, nauci se pouzivat vic jazyk, rytmus a rymy se zpresni a basne jsou mnohem kompaktnejsi. Tahle basen mi prisla jako neco, co by klidne mohlo byt napsano mnohem lepe a zkratka radeji lidi podporuji nez uzemnuji...jako to maji nekteri jini zde na totemu ve zvyku. Comprendes?:-))
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 15.6.2004 > No neboj neboj:-] Mych 1282 a tvych 27 poznamek svedci o tom, ze komentuju a komentuju:-))) No a jak to vzlepsit...fakt nevim...dlane dve rejhovany...s lososem sup do vany...nejjednodussi (Radim) Uzel...byt by tam taky musel...no fakt nevim:-)))Necham to na tobe:-)
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 16.6.2004 > :-)) To jiste nevypovida, ale snazim se:-)) Zatim papalala...mrknu se na neco dalsiho:-)) A nechavam to na tobe:-)
<reagovat 
kalais (Občasný) - 3.2.2005 > já bych chtěla slyšet drahá slečno zpívaný text intepretácijá byla na houvno
<reagovat 
kalais (Občasný) - 3.2.2005 > tudlenctu jsem si střihla na intepretáciju:)

jo, to co mi z toho vyšlo bylo prostě fakt magorský
chtěla bych to slyšet!:)
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.2.2005 > kalais> a dáváš si někdy i těžké úkoly? .-))
Body: 5
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 8.2.2005 > Emmet_RAY> mede:)to víš že dáváam, ale ne po ránu:)...ona z toho šla vymyslet magořina...to víš, slečna Irena mě svou terapijou prostě dostala
<reagovat 
jop (Občasný) - 10.2.2005 > Nerad hlasuji stejně jako adept, ale C. mě prostě donutil
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 10.2.2005 > jop> Hmmm tak tady vazne pochybuji o tve poznamce a hlavne o tvem bodovani ale nazor je nazor...
<reagovat 
jop (Občasný) - 11.2.2005 >

Cobain:

 

Myslím, že je zbytečné reagovat na vyjádření prostého nesouhlasu zase prostým nesouhlasem. Může to vést jedině k zbytečným antagonismům, které jsou vlastně prázdnou emocí.

 

Jinak si vážím zasloužilých autorů: 

"kdysi davno hned vlastne ze zacatku Totemu, kdyz tu nikdo z Vas jeste nebyl, jsem se tu dost stoural ve vsech basnich jakozto jeden z redaktoru a i ja jsem docela dost tvoril...a ze zacatku jsem spis potreboval poradit, pomoct a ne aby me nekdo zjebal za to ze basen je fakt nahovno a ze se mam na psani radsi vyprdnout...prave si myslim ze naopak cim vic clovek pise, tim vic se zlepsuje, nauci se pouzivat vic jazyk, rytmus a rymy se zpresni a basne jsou mnohem kompaktnejsi. Tahle basen mi prisla jako neco, co by klidne mohlo byt napsano mnohem lepe a zkratka radeji lidi podporuji nez uzemnuji...jako to maji nekteri jini zde na totemu ve zvyku. Comprendes?:-))"

 

"kazdopadne to neber nijak tragicky a pis dal..."


<reagovat 
Cobain (Občasný) - 11.2.2005 > Tak si priste klidne odpust tuhle hlasku pokud nemas rad zbytecne antagonismy ktere jsou vlastne praznou emoci.

"Nerad hlasuji stejně jako adept, ale C. mě prostě donutil"
<reagovat 
jop (Občasný) - 11.2.2005 >

Cobain

1.jop: prostý nesouhlas

2.Cobain: prostý nesouhlas

3.jop:zdůvodnění

4.Cobain: návrat k 1. -  mlžení, místo vyrovnání se s 3.


<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 11.2.2005 > jop> Whatever:-)) Pokud jsi svuj komentar k basni psal pouze proto ze jsi nesouhlasil se mnou a navic jsi za to byl schopen dat 5+D to mi prislo opravdu absurdni:-)
Navic o zduvodneni jsem nevidel ani zminku...jak bys prosimte zduvodnil tu 5ku a D?? Vazne ti to prislo tak super?? :-)
<reagovat 
jop (Občasný) - 11.2.2005 >

Cobain

5 + D je moje věc. Citoval jsem v 3. výroky, které mi připadali popravčí - ty se k nim zase nehlásíš. Nehodnotím často a zdá se mi, že tady jde o velký talent. 


<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 11.2.2005 > jop> 5+D je jiste pouze a jen tvoje vec, ale mas nejake oduvodneni??? Proc je to tak dobry??? Co je na tom tak dobryho??? Nejaky komentar nebo neco??? Asi ne vid?? No nevadi..mej se zatim fajn...musim jit resit uplne jiny text - Evropskou Ustavu:-) To je poctenicko...:-)
<reagovat 
jop (Občasný) - 14.2.2005 > Cobain: "zdá se mi, že tady jde o velký talent". V poesii se řídím spíš pocity - tím, kam mě to unáší. Nejsem kritik profesionál ani amatér. Nikdy jsem nebyl a nebudu redaktorem přes poesii. Omlouvám se, že jsem se o tebe otřel. 
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 14.2.2005 > jop> :-))Don´t worry:-))
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 14.2.2005 > jop> :-))Don´t worry:-))
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 14.2.2006 > Začínám mít podezření, zatím jsem přečetl 3 věci a všechny se mi zdají být ze stejně dobrého těsta, pěkně se zaseknou, ale jestli se zas z Ireny s racky vyklube G Morr nebo kukaččí vejce, tak - k ďasu - nevím!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.2.2006 > Cit-i-zen> ty taky všechno vykecáš, na ig-racky! ;o)
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 15.2.2006 > Kelly> nekecej!? Fakt, neříkej mi, že to je zase ta osoba!?
a já Ireně napsal i mail, že bych stál o nějaké další
věci?!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.2.2006 > Cit-i-zen> dej si s Irčou rackový rande ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter