Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ohnivá výheň
Autor: Jan Lípa (Občasný) - publikováno 20.5.2001 (20:50:17)
Ohnivá výheň

Jen Lípa


Zčernalo nebe od sazí
ohnivé výhně rozpálené.
Semínky jisker osází
temnotu, jež se k zemi klene.

V ohnivé výhni rozpálené
pekelným žárem do běla
v soumraku s tísní celé země
poslední píseň dozněla.

Za zpěvu ptactva posledního
žár výhně tiše odchází
ustlat si k spánku do mlází.
Plamenem disku slunečního
zčernalo nebe od sazí


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.3.2001 > Ty poslední dvě sloky možná šly sloučit do jedné, ale celkově pěkná melodická básnička, dobrá myšlenka s tím nebem od sazí. Člověka to nikdy nenapadlo a to říká, že západ hoří:)
Body: 5
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 4.3.2001 > Jo, i me se to moc libilo...moc hezke rymy, myslenky, dobry rytmus...moc dobre se to cte...a jak rikal Martin...s tim nebem od sazi...moc pekna metafora...celkove...libi:-)))
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 20.5.2001 > Myslím, že není více, co dodat..., než co řekli Martin i Cobain.. Moc pěkné!...:o)
Body: 5
<reagovat 
Erkenbrand (Občasný) - 20.5.2001 > K takému množstvu pozitívnej kritiky dodávam už len pocit, že prvé dve strofy vyvolávajú takmer apokalyptické vízie.
Nádherná lyrická básnička. :-))
Body: 5
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 21.5.2001 > Zajímavé a celkem povedené. Hezky sis hrál z opakováním slov, škoda, že jsi tomu nedal větší řád, mohlo to působit sevřenějším dojmem. Ale líbí se mi to ...

Erkenbrand: nechtěl bych se do Tebe nějak cíleně navážet a hned toho nechám ... jen jestli máš z téhle básničky apokalyptické vize, tak Pán Bůh s Tebou ;o)))
Body: 3
<reagovat 
 Jan Lípa (Občasný) - 22.5.2001 > miroslawek> Apokalyptické vize??? Tos´nikdy neviděl západ slunce a příchod černé hvězdné noci?
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 22.5.2001 > Jen Lípa: viděl .. a některé jevy a přechody byly vskutku nádherné ... jen apokalyptické vize jsem při tom tedy neměl. To má v popisu práce Erkenbrand ;o)))))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter